terorita schreef:in de opfok...staan jonge dieren op veel stallen vanaf okt/nov binnen...
Persoonlijk blijf ik ver uit de buurt bij opfokbedrijven die dat doen.
Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
terorita schreef:in de opfok...staan jonge dieren op veel stallen vanaf okt/nov binnen...
Pipo schreef:Persoonlijk blijf ik ver uit de buurt bij opfokbedrijven die dat doen.
Pipo schreef:Zal ik dan de topicvraag even aanpassen Cer?
mariekie schreef:dowie schreef:even aan alle naturals ......................... stel je paard loopt kreupel en de kliniek constateerd artrose en raad speciaal beslag aan om zo min mogelijk pijn te hebben .... doen jullie dat ????
Lijkt me niet.![]()
In de natuur krijgen paarden die artrose hebben ook geen ijzers o.i.d.
Pipo schreef:Deurne opleiding krijg je geen paardenverstand van
Citaat:stel je paard loopt kreupel en de kliniek constateerd artrose en raad speciaal beslag aan om zo min mogelijk pijn te hebben .... doen jullie dat
dowie schreef:even aan alle naturals ......................... stel je paard loopt kreupel en de kliniek constateerd artrose en raad speciaal beslag aan om zo min mogelijk pijn te hebben .... doen jullie dat ????
stel je paard heeft bronchites ......... geef je ventipulmin of laat je hem lekker zo erbij staan in sta volkomen achter pipo ik vind het onzin als je paard zijn been breekt laat je hem dan op natuurlijkewijze overlijden of geef je hem eem spuit ik vind naturals zulk onzin gooi je paard in het wild en kijk er niet meer naar om dat vind ik een natural
dowie schreef:even aan alle naturals ......................... stel je paard loopt kreupel en de kliniek constateerd artrose en raad speciaal beslag aan om zo min mogelijk pijn te hebben .... doen jullie dat ????
stel je paard heeft bronchites ......... geef je ventipulmin of laat je hem lekker zo erbij staan in sta volkomen achter pipo ik vind het onzin als je paard zijn been breekt laat je hem dan op natuurlijkewijze overlijden of geef je hem eem spuit ik vind naturals zulk onzin gooi je paard in het wild en kijk er niet meer naar om dat vind ik een natural
Nicolletje schreef:Pipo schreef:Deurne opleiding krijg je geen paardenverstand van
Die lui verkondigden toch echt hun waarheid als dé waarheiden iedereen op stal lag aan hun voeten als ze wat zeiden
want ze hadden Deurne gedaan
Dit is trouwens wel al een x aantal jaar geleden.
Ow en over artrose met ijzers, iemand die ik ken heeft juist sinds het speciaal beslag eraf is, het idee dat haar verzorgpony veel beter in zijn vel zit, dus ik zou niet zo 1 2 3 het antwoord op deze vraag weten.
terorita schreef:ben eerlijk gezegd benieuwd wie z'n paard in de opfok in polen doet.....denk eerlijk niet dat dit dure KWPNertjes zijn
Visconti schreef:Deze geharde paarden komen vervolgens in Nederland, word een dekentje op gegooit ("anders krijgen ze het koud") en mogen niet meer naar buiten (als ze uberhaut het geluk hebben dat ze naar buiten kunnen) als het regend, of een beetje vriest.
Pipo schreef:Daar sla je de plank al mis. Paarden krijgen geen deken op omdat ze het koud hebben of krijgen,