arno8 schreef:Ja, dat is nogal wat. Als iedereen iets fout doet, moet je het dan maar goedkeuren? Oh, best veel mensen rijden met bier op in hun auto's, ach, dan keuren we het toch gewoon goed?
Nee, ik zeg niet dat we nu alle paarden de worst in moeten draaien, maar wel dat er wetgeving zou moeten komen dat een paard vanaf bijvoorbeeld 2015 minstens 0,5 hectare voor zichzelf zou moeten hebben.
schattige gedachte Arno
maar niet realistisch
onmogelijk en zelfs niet wenselijk
Citaat:
Eerste vraag aan RK: Waar en hoe heeft dat paard die voernijd ontwikkeld? Zat dat er al vanaf de geboorte in?
over het algemeen ontwikkelen ze dat in de o zo nodige kudde, waar ze moeten opkomen voor hun eigen hachie, had het dier op stal gestaan, dan had het nooit hoeven knokken voor zijn portie (nou ben ik helemaal pro opfok hoor, helemaal........... maar als jouw peerd toevallig het banketstaaf van de opfok is, dan heeft het dier er de rest van zijn leven last van)
Citaat:
Er zijn zoveel problemen met paarden, maar heel vaak komt dat door de onnatuurlijke manier waarop ze gehouden zijn. Oftewel: door opstallen is een paard zo verpest, dat het niet meer direct normaal in een kudde kan functioneren.
Zie bovenstaande post
Citaat:
En ik zeg niet dat het met kawa's paard zeker ook zo zal gaan, maar het is het proberen waard. Daarbij herhaal ik: volgens mij had dit paard die problemen nooit ontwikkeld als het op een normale manier was gehouden. Voernijd is iets dat bij mensen die hun paarden VAN BEGIN AF AAN normaal houden, niet voorkomt.
Is goed, ik denk dat Rk dat best wel wil proberen op jouw manier, als jij garant staat voor al de daaruit voortvloeiende kosten
EN rechtzaken omdat het EN niet haar paard betreft EN ze pensionklanten heeft staan...... maargoed als jij dat financiele gedeelte wil dragen...... denk ik niet dat Rk er onwillig tegenover staat