tita schreef:mijn welsh is niet jurk-proof
Dan heb je een goede aanleiding voor paardgerichte opvoeding. 'Ja, maar...' is geen reden
HC
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
tita schreef:mijn welsh is niet jurk-proof
tita schreef:hij is 24 en vindt dat ie niks meer hoeft te leren..............
Wat jij wil. Jouw keuze, prima reden, geen excuus.Huertecilla schreef:Ik heb hem tot in het kleinste detail uit moeten leggen hoe dat allemaal werkt met een vuursteen-slot pistool.
Donker blauw met goud, helemaal handgeborduurd. Compleet met muts..
)
Berdien schreef:Die bruine vind ik ook wel mooi hoor!![]()
Bovenstaande is alweer het einde..
Ik heb trouwens wél een foto van mij als jonkvrouwe!
http://img409.imageshack.us/img409/3749 ... 382gn8.jpg
(nou ja, zo ongeveer dan)
Hihi, toen had ik nog wel geverfd haar though, dat is niet mijn normale kleurtje hoor![]()
![]()
Nou nog zo'n bovenstaand gewaad en dan ist ik helemaal af..
Foto is genomen bij kasteel Blair Athol in Schotland, bewoond kasteel met Scottish Highland Ponies, Highlander, SGWterrein.. *-* mijn toekomstige huis
die bovenste jurk zou je zeker passen.
Huertecilla schreef:Nu even zoeken naar een paisley (baby)ribcord stof.
katiavl schreef:
Evita ik wacht nog op een foto
evita_ schreef:katiavl schreef:
Evita ik wacht nog op een foto
en ik op een droog moment..kijk eens op de buienradar. Ik waai hier zowat weg!
katiavl schreef:Ik zit in belgie, wij hebben geen buienradar.
We doen het simpeler, wij kijken gewoon naar buiten om te zien wat voor weer het is...
Die was vandaag buitenwerking (verzopen kat idee)

MIjn 'kleur' is trouwens ook paars met evt wat turquoise accenten. Alleen is dat bij mij niet zo ver doorgezet als bij Antheman 

Maar daar zit weer een bruine rand omheen, en díe matcht weer met mijn bruine waxcoat
en de bruine modder aan mijn groene laarsjes
Ik doe mijn best, maar op 2 paarse rijbroeken, een paarse Troxelhelm (via Ebay
), een paars hoofdstel en een paar paarse dekjes heb ik verder alles in andere kleuren. Turquoise jas, teugels en dekje heb ik ook trouwens. Verder bruin, rood, groen, enz
Ik ben een aanbiedingen mens en dan heb je nou eenmaal niet altijd keuze in kleur

), maar voor de endurancewedstrijden vind ik een 'setje' dan weer wel leuk. Paars hoofdkleur en turquoise als accent.
Voor mannen is het 'modieuze' aanbod behoorlijk
en ook bij rijkleding is de keuze daarvoor nul-komma-nada.
) katiavl schreef:Maar waarom is "natural" zijn (als dat wel bestaat tenminste) geassocieerd met rare/foute kleding dragen