kleding

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Huertecilla

Re: kleding

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-07 10:22

tita schreef:
mijn welsh is niet jurk-proof

Dan heb je een goede aanleiding voor paardgerichte opvoeding. 'Ja, maar...' is geen reden Haha!

HC

tita

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-07 10:25

okay als je een keertje in Nederland ben mag je mijn Welshje opvoeden let wel hij is 24 en vindt dat ie niks meer hoeft te leren..............Haha!

Huertecilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-07 10:28

Oh, Bandida, Bor is helemaal wíld van de folder-uitnodiging van de veiling bij Hessink. Ik heb hem tot in het kleinste detail uit moeten leggen hoe dat allemaal werkt met een vuursteen-slot pistool. Uiteraard ook de video ervan moeten laten zien.
Richelle is er op haar beurt weer door hem verbazend accuraat over geïnformeerd Gestoord

Ok, nu gaan we naar 'Tessa' Doei, doei

HC

Huertecilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-07 10:32

tita schreef:
hij is 24 en vindt dat ie niks meer hoeft te leren..............Haha!

dan zou hij nog zomaar 10 jaar of zo jurkschichtig blijven Verward Wat jij wil. Jouw keuze, prima reden, geen excuus.

HC

Ruga

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-07 10:36

Huertecilla schreef:
Ik heb hem tot in het kleinste detail uit moeten leggen hoe dat allemaal werkt met een vuursteen-slot pistool.

Vergeet vooral niet te vertellen dat je je ogen moest dicht doen bij het afvuren Cool Cool
Jeroen heeft een vééél mooier steppe uniform Vork Donker blauw met goud, helemaal handgeborduurd. Compleet met muts..
Helaas kan ik even geen digitale foto vinden.

Angela

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-07 10:38

@ HC: op de zoekwoorden heb ik die echt mooie jurken die ik hier voorbij zie komen niet gevonden (en dan niet de laatste bruine jurk die je laat zien, die vind ik iets minder, die gouden is wel erg gaaf!)

evita_

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-07 10:39

ik kon me niet inhouden op de gouden jurk... Bloos

Ze hebben ook een hele mooie paarse. Misschien ga ik dit idee ook als trouwjurk doen.

evita_

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-07 11:01

Afbeelding

en deze...zucht. Haha!

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-07 11:08

Die bruine vind ik ook wel mooi hoor! Ja
Bovenstaande is alweer het einde..
Ik heb trouwens wél een foto van mij als jonkvrouwe!
http://img409.imageshack.us/img409/3749 ... 382gn8.jpg
(nou ja, zo ongeveer dan Zij zijn groot en ik is klein! )
Hihi, toen had ik nog wel geverfd haar though, dat is niet mijn normale kleurtje hoor Clown Nagelbijten / Gniffelen
Nou nog zo'n bovenstaand gewaad en dan ist ik helemaal af..
Foto is genomen bij kasteel Blair Athol in Schotland, bewoond kasteel met Scottish Highland Ponies, Highlander, SGWterrein.. *-* mijn toekomstige huis *LOL*

Huertecilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-07 13:37

...geen pák bij de Correo, wel twee pakjés. Een boek voor mij en een stapel leuke NL-talige DVD's voor zoonlief.

Nu even zoeken naar een paisley (baby)ribcord stof. Wil daar een gillet en een cavalerie-model zadeldek van. Hoezo 'setjes-penny' Schijnheilig Bloos

HC

lesilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-07 14:11

Berdien schreef:
Die bruine vind ik ook wel mooi hoor! Ja
Bovenstaande is alweer het einde..
Ik heb trouwens wél een foto van mij als jonkvrouwe!
http://img409.imageshack.us/img409/3749 ... 382gn8.jpg
(nou ja, zo ongeveer dan Zij zijn groot en ik is klein! )
Hihi, toen had ik nog wel geverfd haar though, dat is niet mijn normale kleurtje hoor Clown Nagelbijten / Gniffelen
Nou nog zo'n bovenstaand gewaad en dan ist ik helemaal af..
Foto is genomen bij kasteel Blair Athol in Schotland, bewoond kasteel met Scottish Highland Ponies, Highlander, SGWterrein.. *-* mijn toekomstige huis *LOL*

Ow, berdien je staat er echt mooi mee. Echt jonkvrouw uitstraling Ja die bovenste jurk zou je zeker passen.

HC stimuleert onze fantasie echt wel bijzonder goed..... En pas op met het woord setjes, want dat is taboe volgens sommige Slapen

Evita ik wacht nog op een foto Haha!

Huertecilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-07 15:20

Huertecilla schreef:
Nu even zoeken naar een paisley (baby)ribcord stof.

Zo, en de knopen worden

Afbeelding

Nu nog voeringstof voor het gillet en fleece voor het dekje. Ik wil dat het zowel met bruin als met zwart combineert.

HC

evita_

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-07 16:16

katiavl schreef:

en ik op een droog moment..kijk eens op de buienradar. Ik waai hier zowat weg!

lesilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-07 16:25

evita_ schreef:
katiavl schreef:

en ik op een droog moment..kijk eens op de buienradar. Ik waai hier zowat weg!

Ik zit in belgie, wij hebben geen buienradar.

We doen het simpeler, wij kijken gewoon naar buiten om te zien wat voor weer het is... Clown

Angela

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-07 17:17

katiavl schreef:
Ik zit in belgie, wij hebben geen buienradar.

We doen het simpeler, wij kijken gewoon naar buiten om te zien wat voor weer het is... Clown

Dat is handig... daar hadden wij Nederlanders nog niet aan gedacht Haha!

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-07 17:40

Whahaha ik ben mijn eigen buienradar Nagelbijten / Gniffelen Die was vandaag buitenwerking (verzopen kat idee)
Dank je katiavi! Haha!
Jeetje, HC, je bent nogal wat van plan hé! Ik ben al blij als mijn indiaanse bosal "matcht" met mijn beige pad. En mijn rode hoofstel met mijn rode pad.
Bloos

Djilna

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-07 18:06

Wat een geweldige jurken heb ik langs zien komen!
Geen idee dat dze simpele vraag zulke gewaden te voorschijn kon toveren Knipoog

Helaas niet zulke jurken in bezit. Ik rij in gemakkelijke en soepele rijbroeken, stevige rijschoenen van Steeds en jassen koop ik in de aanbieding. Heb nu verchillende type jassen van Mountain Horse en KyraK voor allemaal minder dan 75 euro pst. Waterdicht en comfortabel. Verder gewoon fleecetruien of in de zomer shirts. En nu in de baggerbende trouwens van die waterichte stalschoenen. Die blijven beter om mijn voeten zitten dan rubber laarzen Knipoog MIjn 'kleur' is trouwens ook paars met evt wat turquoise accenten. Alleen is dat bij mij niet zo ver doorgezet als bij Antheman Tong uitsteken

HC, geweldig dat je in dat soort kleding rondrijdt zeg!

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-07 18:16

Hihi ja jij hebt alles paars?
Dat vind ik echt knap, mensen die gewoon.. alles één kleur hebben! Ik begon fanatiek met rood; rood halster, rood hoofdstel (zo'n biothane ding) rode HAFpad en ik wou nog rode borstels.
Toen kreeg ik mijn beige indiaanse bosal Scheve mond
Dus daar "moest" een beige pad bij Nagelbijten / Gniffelen Maar daar zit weer een bruine rand omheen, en díe matcht weer met mijn bruine waxcoat Cool en de bruine modder aan mijn groene laarsjes *LOL*

Djilna

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-07 18:19

Nou Antheman heeft alles paars Haha! Ik doe mijn best, maar op 2 paarse rijbroeken, een paarse Troxelhelm (via Ebay Knipoog ), een paars hoofdstel en een paar paarse dekjes heb ik verder alles in andere kleuren. Turquoise jas, teugels en dekje heb ik ook trouwens. Verder bruin, rood, groen, enz Haha! Ik ben een aanbiedingen mens en dan heb je nou eenmaal niet altijd keuze in kleur Clown

lesilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-07 18:23

Ach, zolang dat je hetzelf mooi vind. Hoeft het niet eens bij elkaar te passen Ja

Djilan, de simpelste dingen, kunnen de mooiste gevolgen hebben Knipoog

Djilna

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-07 18:26

Absoluut waar Lachen
Ach normaal gesproken let ik helemaal niet op kleurtjes met rijden (en heb dan dus soms de meest vreemde combi's Nagelbijten / Gniffelen ), maar voor de endurancewedstrijden vind ik een 'setje' dan weer wel leuk. Paars hoofdkleur en turquoise als accent.

Huertecilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-07 18:44

Tja Berdien, met optoming ben ik snel klaar Haha!
en ook met dekje ben ik beperkt door de CorrecTOR die al onder het zadel ligt.

Ik kan wel eens een beetje scheef kijken naar alle leuke dingen die er voor vrouwen zijn. In de boho/ bohemien-hoek bijvoorbeeld Kwijl Voor mannen is het 'modieuze' aanbod behoorlijk Misselijk en ook bij rijkleding is de keuze daarvoor nul-komma-nada.

HC

kynshiri

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-07 19:01

hehe ik zit zo op de rand tss klassiek en natural (paarden natural houden, maar gewoon engels rijden met naturaltrekjes...) en ik loop er volgens mij vreselijk fout bij om naar een manège te gaan (gelukkig moet ik daar nooit zijn) maar geef mij maar gewone domme laarzen om in de winter de knollen eten te gaan geven hoor ipv mooie lederen rijlaarzen!

Ik zie er al raar genoeg uit denk ik trouwens zelfs met nette kleedjes aan (maybe because of the dreadlocks... Lachen )

lesilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-07 19:04

Maar waarom is "natural" zijn (als dat wel bestaat tenminste) geassocieerd met rare/foute kleding dragen

Huertecilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-07 19:14

katiavl schreef:
Maar waarom is "natural" zijn (als dat wel bestaat tenminste) geassocieerd met rare/foute kleding dragen

De reden van dit soort associaties is het niet buiten het hokje van het eigen denkraam kunnen denken Pling

HC