Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Citaat:Ik moet er niet aan denken dat mijn schatje opeens een bit inkrijgt,en een ruiter met sporen en zweep op haar rug heeft..
Ik kan daar echt van wakker liggen,en waarschijnlijk droom ik vanacht over een gedwongen verkoop en dat de kopers hoog dressuur rijden,en haar scheren en ijzers onder slaan.
Citaat:Maar MIJN paard,mijn kindje,dat ik al ruim 7 jaar heb,en op mijn manier hou,zal echt niet blij worden als ze opeens geschoren word,en op stal moet.
Dat heeft niks met sekte te maken,maar met MIJN gevoel over wat MIJN paard gelukkig maakt.
Citaat:Sorry dat ik het zeg, heb niks tegen mensen die hun paard op de natuurlijke manier willen houden maar het begint steeds meer en meer op een gehersenspoelde sekte te lijken. Dat jullie je paard op een bepaalde manier willen houden prima (er is zelfs een "natuurlijke" stal waar je paard gechipt moet worden zodattie eten uit zn automatische voerbak kan krijgen, maarja hij kan dan wel lekker de hele dag "natuurlijk" rondlopen, t moet niet gekker worden), moet je zelf weten, maar de manier hoe jullie praten en denken over mensen die dit niet zo doen (zoals uit dit topic maar weer blijkt), mijn hemel......
randie schreef:amen!
Citaat:Ik vind het niet nodig voor mijn paard Femke dat ze geschoren wordt en ijzers onder krijgt,terwijl jou paard dat misschien wel nodig heeft.
randie schreef:Nee klopt, maar ik bleef een beetje hangen in je nachtmerrie
Apple schreef:Vind ik ook.Tinkerloos, dan is het goed. Daar gaat het mij nl om, dat je kijkt naar het individuele paard
. En als dat paard een deken nodig heeft, of krachtvoer, of juist meer naar buiten moet dat je dat dan probeert te regelen voor dat paard.