Had honger en ging patat halen

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
PinkiiY schreef:Nog maar 364 dagen ofzo
Myukii schreef:jasmijntjuh schreef:@Myukii: welk paard had je nou achteraf? Kon je nergens vinden
Verder was het echt geweldig, hele leuke demo's
Heb er alleen wel erg veel spijt van als ik nu alles lees dat ik niet gewacht heb op Honza. Eerstvolgende demo ben ik er wel bij
Zijn er nog mensen die dan kunnen vertellen wat hij voor een demo deed, heb ik dan tenminste nog een beetje een indruk
Gelukkig een stick + string kunnen vinden, dus ben ik ook weer erg blij mee. Helaas niemand echt herkend, alleen de mensen van equiplay
Ik had Fay (Fee, Fé?), die leuke drachtige merrieKuikenmak paardje, erg lief
![]()
Over de Honza demo: hij kwam binnen op Gaston, en naast ze liep Maxime (arabiertje), paar rondjes gereden, sideways, allebei tegelijk echt zó knap, allebei de paarden zonder halster oid, keek echt mijn ogen uit. Natuurlijk op prachtige muziek ook![]()
Nouja, een paar dingetjes laten zien, daarna is hij afgestapt en een korte uitleg over hoe hij zijn paarden traint enzo. Echt, dat accentje van hem, té cuteDat er geen een methode is die bij élk paard werkt, en dat hij daarom elk paard apart bekijkt, voor elk paard een soort eigen methode die bij het karakter past.
Daarna werd Maxime weggeleid, en ging hij verder met de demo met Gaston (ongeveer hetzelfde als de demo die op het filmpje is te zien die je ook vaak op bokt ziet, in denemarken volgens mij, ook dezelfde muziek enzo), dat was echt gewoon super om te zien (niet om je jaloers te maken hoor), wat die man kan met z'n paardje, helemaal geweldig! Passage, pirouette-iets, appuyeren, wijken, echt alles gewoon
![]()
Ik kan maar niet ophouden met zeggen wat een geweldige man het is. En zeg zelf: Joyce Blaha klinkt zo verkeerd nog niet hahaha![]()
Ook nog een knalroze string gekocht ook, ik ben nu bijna helemaal compleet, alleen een stick nog, maar die ga ik zelf maken en laten spuiten (roze)
PinkiiY schreef:Haha ik heb net Jovarna een pb gestuurd, ik heb het wél verstaan en ik vond dat er best heel wat in zat![]()
Overigens was hij het ook niet eens met dat bit hoor, hij zei tegen haar dat ze alleen de "snaffle" teugel beet moest pakken en die andere laten hangen (alleen de normale ring van het bit dus)
Hij 'beet' het paard met die longeerzweep, hij gaf aan dat hij het paard met het hoofd naar hem toe wou hebben, maar het paard beukte elke keer maar door, en wat de dominante in de natuur dan doet is het paard bijten, want de onderdaan in kwestie doet iets wat niet mag.
Dat hij bij haar sporen aandeed, deed ie denk ik met de bedoeling dat zij niet telkens zo gigantisch in de buik zat te schoppen maar dat hielp niet echt, want ze bleef het maar doen..
Hij zei ook nog iets in de zin dat een paard voorwaartse drang moet hebben, en dat je hem niet moet dwingen, want dan is er iets niet goed. Hij gaf een zweepje om voor haar bij die counterbend iets meer achter achter de hand te hebben omdat het paard dus totaal niet reageerde op haar been..
Ik kreeg ook het idee dat hij het haar de hele tijd uit pobeerde te leggen maar ze snapte er niks van geloof ik..
Wil hem niet helemaal de hemel in prijzen hoor, maar zo heb ik het geïnterpreteerd
Wicky schreef:Het was super, veel demo's gezien en stiekem de workshop Integrated riding vanaf een bankje in het zonnetje bekeken. Ook goed![]()
Vond Honza erg mooi om te zien, maar heb echt genoten van Wim Vonck. Honza liet een mooie show zien,
maar Wim genoot zelf zo onwijs van het grondwerk met zijn paard. Fantastisch om te zien wat een plezier dat duo uitstraalde, hoe paard en mens samen genoten. "Dan gaan we nu echt leuke dingen doen: Levade"
leandrotje schreef:
haha dan heb jij mij oowk zien rijden!!
ik reed niet op die tinker maar op die andere bontedie steeds zijn tong uit zijn mond had
![]()
jaja that's mehaha niet mijn eigen paardje hoor maar een manege paard
![]()
en _angela_ reed op haar eigen paardje. die grote witte
Don_Marcello schreef: