Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Antheman schreef:Nog even wat anders, nl HOEVEN![]()
Smurf, jij haalde die Quote van SM aan: over de sneeuw.
Ik moet helaas bekennen dat zowel Merrit als Andor toch wel weer iets gevoelig lopen!
Zou het dan waar zijn dat de straal door het vele vocht dan wat gevoeliger is geworden?
Isapaardje, (Ingrid) komt ons versterken!![]()
Gezellig!!
jackie schreef:Antheman schreef:Nog even wat anders, nl HOEVEN![]()
Smurf, jij haalde die Quote van SM aan: over de sneeuw.
Ik moet helaas bekennen dat zowel Merrit als Andor toch wel weer iets gevoelig lopen!
Zou het dan waar zijn dat de straal door het vele vocht dan wat gevoeliger is geworden?
Isapaardje, (Ingrid) komt ons versterken!![]()
Gezellig!!
geloof ik niet. misschien de hoefballen te zacht?? en op welke ondergrond lopen ze gevoelig??
smurf schreef:die rooie was wat onveilig, als ik met m'n hoofd schudde, viel de helm op de grond en had ik het tuigje nog op m'n kop.... we konden er niets meer van maken, margreet heeft het geprobeerd en Ali ook.....
dat goud is niet de kleur die ik in gedachten had, ik had een beige in gedachten, maar ze moeten speciaal besteld worden en ik vond hem toch wel mooi.
Morrie ging helemaal over de zeik van een boom die rechtop achterin een pickuptruck stond en achterop kwam, hij ging in galop er vandoor richting A27 en ik heb hem een gebroken puin parkeerplaats in getrokken, toen hield ie snel op met galopperen![]()
Leuk joh paardrijden......voor jonge mensen die niet bang zijn....
Ik kwam nog iemand van mijn leeftijd tegen met een Ijslander, die bekende dat ze ook al vanaf haar 40ste niet meer gegaloppeerd had en haar zuster ook niet, ik ben dus niet de enige voor wie het allemaal niet meer zo nodig hoeft
Citaat:Kickuh..die helm...goeie G*D...mag je daar mee de straat op...waaaahaaaaaaa
Dan nog liever een hersenschudding