sammiexx schreef:Ik rij eigenlijk nooit bitloos maar mn zus wel, dus heb ik het een keer geprobeerd op 1 van haar paarden
[ Afbeelding ]
mooie foto:):)
Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
sammiexx schreef:Ik rij eigenlijk nooit bitloos maar mn zus wel, dus heb ik het een keer geprobeerd op 1 van haar paarden
[ Afbeelding ]
Vind het zelf veel fijner en Karlijn loopt er super braaf op. Veel meer ontspanning als met bit terwijl ik tegelijk wat meer te zeggen heb omdat ik wat meer druk kan nemen als dat moet
.
).
Voorlopig blijf ik haar lekker zonder bit rijden, en dan maar kijken of ik op wedstrijden er toch een snaffel in hang of naar een bosal ga kijken. Dat is wel direct een hele andere manier van rijden geloof ik. Kasmir schreef:Wat is dat voor optoming opala? Lijkt een stalhalster met een extra ring

FD_horses schreef:Weet iemand een hoofdstel ( voor een haflinger, maat cob ) waar ik een hackamore aan kan maken? Bijna alle hoofdstellen zijn te lang, waardoor de hackamore bijna in zijn mond zit.. ( ook bij een western hoodstel )