We zijn afhankelijk van WS en België, als ik weet wie daar eea plant (daar heb ik om gevraagd aan WS) dan kunnen we beter coördineren. Tot die tijd moet iedereen gewoon even afwachten.
Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
HelgaVdW schreef:het weekend van 20 Juni 2014 in Oud-Turnhout, dat ligt in het noord-oosten van Belgie, redelijk dicht bij de grens met Nederland, en niet onmogelijk voor een gedeelte van Duitsland
HelgaVdW schreef:Serieuze kandidaten, dus mensen die willen deelnemen no matter what, mogen zich melden in een pb of via FB. Ik zal daar een groepje vormen met jullie namen zodat jullie de details zeker te horen krijgen van zo gauw ze beschikbaar zijn. Het zal niet zo heel lang meer duren (hoop ik) eer we beginnen met flyers te maken om te verspreiden op wedstrijden en in enkele paarden speciaal zaken en manege's....plaatsjes zijn beperkt zoals je weet, een gewaarschuwd man/vrouw..
HelgaVdW schreef:de rest bespreek ik onderling met Cissy en Robyn, en eventueel iemand uit Duitsland.
anhighwood schreef:dus joke...je hebt gereserveerd bij warwick zelf?
dan omzeil je toch degene die het organiseert?
dan betaal je niet mee aan de bak huur...kosten voor lunch ect ect.
Joke13 schreef:Iedereen begrijpt dat zoiets organiseren best veel tijd en werk in beslag neemt en daar gaan ook alle deelnemers dankbaar voor zijn, maar helemaal belangeloos is het ook niet voor de persoon die het organiseert.
HelgaVdW schreef:Puck94, Warwick werkt met wat er zich aanbied. Er zal er wel 1tje tussen zitten die een beetje spooky is zeker