Warwick Schiller, demo of clinic wie heeft interesse?

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

cissy

Re: Warwick Schiller, demo of clinic wie heeft interesse?

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-13 17:38

voelde ook niet als verwijt maar er komen opmerkingen naar boven als ik wil hier of daar of ik wil dan en dan en ik kan zus of zo niet. Daar kan ik wat slecht tegen.... }> Ik probeer met iedereen rekening te houden maar er moet een keer een knoop doorgehakt worden.

We zijn afhankelijk van WS en België, als ik weet wie daar eea plant (daar heb ik om gevraagd aan WS) dan kunnen we beter coördineren. Tot die tijd moet iedereen gewoon even afwachten.

anhighwood

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-13 22:55

netjes dat hij dat doet...
Amerikanen en Canadezen willen altijd alles betaald hebben.
we zijn altijd klauwen vol geld kwijt, maar ik vind het dan ook altijd wel waard!!

HelgaVdW

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-13 13:36

Hey Cissy, en alle anderen ook natuurlijk :-). Ik kreeg vanmorgen een mailtje van Robyn om de hoofden eens bijeen te steken omtrent de clinics. Cissy die heb jij ook ontvangen right?
Wat ik hier al kan bevestigen is dat er eentje zal doorgaan het weekend van 20 Juni 2014 in Oud-Turnhout, dat ligt in het noord-oosten van Belgie, redelijk dicht bij de grens met Nederland, en niet onmogelijk voor een gedeelte van Duitsland. Deze locatie is van de zomer al voor die reden uitgezocht geweest, met dank aan Peggy want die heeft daar toen haar best voor gedaan.

De prijs per persoon ligt nog steeds niet vast, dus even geduld aub. Serieuze kandidaten, dus mensen die willen deelnemen no matter what, mogen zich melden in een pb of via FB. Ik zal daar een groepje vormen met jullie namen zodat jullie de details zeker te horen krijgen van zo gauw ze beschikbaar zijn. Het zal niet zo heel lang meer duren (hoop ik) eer we beginnen met flyers te maken om te verspreiden op wedstrijden en in enkele paarden speciaal zaken en manege's....plaatsjes zijn beperkt zoals je weet, een gewaarschuwd man/vrouw... ;-)

Eigenlijk had ik 3 locaties, dus ook eentje voor in de week, en voor het weekend van 27 Juni, omdat Robyn had gevraagd de week op te vullen.
Nu ondertussen zouden de Schillers dat 2de weekend al graag terug naar huis gaan om s'maandags zelf naar een wedstrijd te vertrekken dus dat feestje gaat normaal niet door. Het idee was een reining clinic op poten te zetten, dus meer gericht naar wedstrijd mensen. Uitgesteld is niet verloren, we kunnen er altijd volgend jaar werk van maken.
De midweek is op een privé locatie omgeving Diest. 4 plaatsten zijn daar al besproken, mezelf incluis. Meer details kan ik nog niet geven. Deze locatie kan als reserve ingezet worden, moesten er te veel Nederlanders en/of duitsers naar Oud-Turnhout komen.

Cissy, Robyn had graag jou Nederlandse clinic op donderdag/vrijdag, dus 19/20 Juni gezet, klopt dat? Waar zou dat ergens zijn? Ik zie op je FB profiel dat je er ergens omgeving Utrecht zit. Dat zou voor de Schillers ongeveer 1.5 uur rijden zijn naar Oud-Turnhout juist? Dat is te doen denk ik, en dus goed nieuws :-)

Nu weten jullie allemaal hoe het er momenteel voor staat, de rest bespreek ik onderling met Cissy en Robyn, en eventueel iemand uit Duitsland. Alles kan nog bijgestuurd worden totdat er een officiele melding komt, dus probeer rustig te blijven, ik zal wel stressen in jullie plaats LOL. We houden jullie zeker op de hoogte!

Het spijt me als er mensen uit de boot vallen omdat de locatie niet lukt voor hen. Vooral niet afhaken, en zelf aan de slag gaan zou ik zeggen. Warwicks video's zijn heel leerrijk en als je vast komt te zitten gewoon vragen, hij helpt je wel weer op pad. Het is een magere troost misschien maar volgend jaar zijn er weer kansen ;-)

Helga

cissy

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-13 14:48

Ik heb een mailtje gehad inderdaad, zullen we verder via de mail contact houden of in PB? niet alles hoeft hier in dit topic vermeldt te worden denk ik ;) . Eerst maar eens concreet eea op papier en dan naar buiten brengen, ik stuur je een mail.

rina

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-13 17:20

+:)+ Dat er meer duidelijkheid komt.

HelgaVdW schreef:
het weekend van 20 Juni 2014 in Oud-Turnhout, dat ligt in het noord-oosten van Belgie, redelijk dicht bij de grens met Nederland, en niet onmogelijk voor een gedeelte van Duitsland

Ehhh woon helaas in het verkeerde deel van Duitsland. Die afstand is voor mij dus alleen te doen als wederhelft thuis is.

HelgaVdW schreef:
Serieuze kandidaten, dus mensen die willen deelnemen no matter what, mogen zich melden in een pb of via FB. Ik zal daar een groepje vormen met jullie namen zodat jullie de details zeker te horen krijgen van zo gauw ze beschikbaar zijn. Het zal niet zo heel lang meer duren (hoop ik) eer we beginnen met flyers te maken om te verspreiden op wedstrijden en in enkele paarden speciaal zaken en manege's....plaatsjes zijn beperkt zoals je weet, een gewaarschuwd man/vrouw..

Ben wel serieuze kandidaat, maar dus helaas afhankelijk van of T menneke thuis is. En ik kan dus niet zover van te voren me al opgeven. Waarbij ik ook hoop op een iets centraal NL lokatie :D

HelgaVdW schreef:
de rest bespreek ik onderling met Cissy en Robyn, en eventueel iemand uit Duitsland.

Hier rijst een vraag op, wordt er dan in Duitsland zelf ook nog een clinic georganiseerd??

En voor de rest wacht ik rustig af :D :+

Sammy_Jo

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-13 20:04

Ik lees dat het om reining gaat.
Dan neem ik aan dat ik ook met een 3 jarige (tegen die tijd net onder het zadel) kan meedoen toch?

cissy

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-13 20:45

Reining en horsemanship net wat de deelnemers nodig hebben/willen. Ik heb vanavond nog contact met Helga.
Heb ook de TS een PB gestuurd omdat die zich hier nog niet gemeld had en ik haar ook niet wil passeren eigenlijk, misschien had ze al van alles geregeld.

HelgaVdW

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-13 22:44

ok....mensen die zich melden, doe dat aub volledig, dus met je volledige naam, tel nr en adres. Laat het weten moest je met meer als 1 paard komen.
DE ENIGE clinics die momenteel zeker zijn, zijn de UK en die in Oud-Turnhout. Als er niks anders geregeld geraakt in de tijdsspanne die ze opgegeven hebben is het voor hen ook goed zo. De eerste trip is bedoeld om contact te leggen en de werkvloer te verkennen zeg maar.
Er waren mensen bezig in Duitsland maar ik vrees dat het ergens misgelopen is. Binnen kort weet ik daar een zeker antwoord op. Robyn had haar handen vol met clinics in de US, UK en Australië voor te bereiden, nu gaat ze meer tijd hebben voor ons. :-)

Sammy_Jo

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-13 23:21

Ok, ik heb je een nieuwe p.b. gestuurt.

cissy

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-13 01:02

Even om de PB's bij de juiste mensen aan te laten komen, Helga is van de Belgische clinic en ik van de NL.

Paintless

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-13 17:53

anhighwood schreef:
netjes dat hij dat doet...
Amerikanen en Canadezen willen altijd alles betaald hebben.
we zijn altijd klauwen vol geld kwijt, maar ik vind het dan ook altijd wel waard!!

hier voel ik me als Canadees totaal niet op aangesproken ;)

Paintless

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-13 17:58

hmmz. dan ben ik bang dat ik toch nog een jaar moet wachten. jammer dat het niet wat meer centraler kan. en 22 juni moet ik speakeren op een WRAN show. dat heb ik al beloofd aan Regina.
de 21ste ben ik een jaar getrouwd.. zou ook wel gewaardeerd worden als ik dan thuis ben. en precies zoals Rina zei, ben ik ook afhankelijk van als Hubbie thuis is.

nou ja, ik hoor wel waar het wanneer is, dan kan ik dan altijd kijken of ik kan. maar Turnhout is mij echt veel te ver. is andere kant van het land.

cissy

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-13 00:57

Even voor de duidelijkheid nog maar een keer:
Er komt een clinic bij Turnhout en eentje in Nederland waar we nu bezig zijn een locatie te regelen.
De clinic in Turnhout staat al vast op 21/22 juni en die in Nederland vooralsnog op 19/20 juni.

Even geduld want regelen kost nou eenmaal tijd! :(:)

En nog een dienstmededeling:
*geïrriteerde modus aan >;) *
Ik kan er niet zo heel best tegen dat mensen buiten de organisatie om zelf bij WS gaan regelen dat ze deelnemers zijn in BE en al gaan betalen van te voren.... _-:(
Die mensen houden dan geen enkele rekening met de bakhuur, de lunch, de stalhuur etc en maken misbruik vd situatie.
Je benadeelt daarmee dus ook je mede clinicdeelnemers en ik vind het behoorlijk associaal en onsportief!
STOP DAARMEE!!!!
Wees eerlijk en hou het centraal anders wordt het een bende!
*geïrriteerde modus uit*

en nee hoor ik heb geen stress, maar ik moet diegene niet voor de voeten van mijn paard krijgen straks en misschien doe ik wel in BE mee }:)

Weltrusten!

HelgaVdW

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-13 01:59

rustig Sissy, rustig...je lijkt je vurige merrie wel! :-))))

cissy

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-13 02:06

die is nog veel erger... :+

irritantje

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-13 12:05

cissy is wel leuk denk voor mij om foto's te maken?

Paintless

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-13 13:32

daar kan ik me ook wel iets bij voorstellen. zoiets doe je gewoon niet. er zijn mensen die heel veel tijd en energie steken in de organisatie en om die dan te omzeilen... onbeschoft. doe je niet!

ik moet dan tzt even zien waar het is, wat het kost en hoever ik moet rijden. ik moet de 22ste in Hoogenberg zijn. misschien kan er iets geregeld worden. 19e kan ik op zich wel.

cissy

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-13 13:33

Van mij mag je foto's komen maken hoor, denk dat de mensen dat wel leuk vinden. *-:)

Puck94

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-13 15:09

ik volg even! Zou het leuk vinden om te komen kijken.. Maar ik ben maar een arme student, dus heb niet zoveel geld :o
Had het topic doorgelezen, iemand zei iets over angst met paarden enzo? Is daar inmiddels al meer duidelijkheid over, of daar iets mee word gedaan in de clinic? Vind ik ook erg interessant

irritantje

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-13 17:48

ik heb in de agenda gezet. onder voorbehoud ben ik aanwezig (goede oefening)

HelgaVdW

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-13 21:03

Puck94, Warwick werkt met wat er zich aanbied. Er zal er wel 1tje tussen zitten die een beetje spooky is zeker ;-)

Joke13

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-13 22:35

Toch even iets rechtzetten: er werd helemaal niets achter iemands rug geregeld, niets betaald, geen organisatie omzeild of wat dan ook. Er zijn gewoon enkele plaatsen gereserveerd op de normale manier zoals iedereen dat doet, je kan even goed rechtstreeks bij hen reserveren als bij de contactpersoon. Zeker als je ook al een lange tijd contact met hen had en mee geholpen hebt om hen naar ons land te halen.Het is de bedoeling dat dit een leuk weekend wordt met mensen met dezelfde overtuiging wat betreft de omgang met paarden. Iedereen begrijpt dat zoiets organiseren best veel tijd en werk in beslag neemt en daar gaan ook alle deelnemers dankbaar voor zijn, maar helemaal belangeloos is het ook niet voor de persoon die het organiseert.

anhighwood

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-13 23:36

dus joke...je hebt gereserveerd bij warwick zelf?
dan omzeil je toch degene die het organiseert?
dan betaal je niet mee aan de bak huur...kosten voor lunch ect ect.

rina

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-13 00:59

anhighwood schreef:
dus joke...je hebt gereserveerd bij warwick zelf?
dan omzeil je toch degene die het organiseert?
dan betaal je niet mee aan de bak huur...kosten voor lunch ect ect.

Imo dat niet alleen, je neemt zo ook een plek weg van iemand die wel rechtstreeks bij de organisatie (in NL of BE) het organiseert. Hoe willen die dan nog weten wie er wel en of niet komen?? En hoeveel plekken ze nog te vergeven hebben.

Joke13 schreef:
Iedereen begrijpt dat zoiets organiseren best veel tijd en werk in beslag neemt en daar gaan ook alle deelnemers dankbaar voor zijn, maar helemaal belangeloos is het ook niet voor de persoon die het organiseert.

Joh al verdienen ze er wat aan. Zij hebben wel al het werk gedaan. Lokatie zoeken, afspraken maken daarvoor. Denk je dat al die telefoontjes niks kosten??? Zij moeten straks ook garant staan dat alles goed koopt. Daar mag dacht ik toch ook wel wat tegenover staan????

HelgaVdW schreef:
Puck94, Warwick werkt met wat er zich aanbied. Er zal er wel 1tje tussen zitten die een beetje spooky is zeker ;-)

Helga ik denk dat Puck mij bedoelde. En das geen spooky paard maar een spooky ruiter :+
En Puck als je die clinic wilt zien, moei dus naar NL komen :D

cissy

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-13 05:24

Kennelijk heeft diegene die zich onsportief gedraagt nu 'geklaagd' bij de baas en mij een dictator }> genoemd en hij heeft de clinics afgezegd omdat hij niet van drama houdt. Misschien is eea aangedikt ik heb geen idee. :?

Joke ik heb het niet over jou maar iemand anders heeft rechtstreeks geboekt zonder dit door te geven aan degene die de namen bijhoudt en organiseert, dat is niet helemaal netjes.
Ik heb nergens namen genoemd en ga ik ook niet doen, diegene weet zelf wel wie het is.

Het voelt niet leuk als je veel tijd en effort erin steekt om eea geregeld te krijgen en dat er dan iemand van alles zelf gaat regelen. En als je daar dan vervolgens wat van zegt ben je een dictator. En ja ik was redelijk hard, maar relativeren is ook een vak. :x

Nou ik vind het allemaal best, ik heb een mail naar WS gestuurd dat ik het jammer vindt dat ze er zo over denken en het nog jammerderder vindt dat hij om dit drama (wat ik overigens niet zo voel) een clinic af gaat zeggen. Als hij liever iemand anders heeft om de boel te regelen ook prima dan ga ik gewoon lekker fence-zitten.

Hier ook even wat rechtzetten, ik ben hier geheel belangeloos ingestapt en wist tot voor kort niet dat er wat tegenover stond, misschien wil diegene zelf eea organiseren en dat plekje innemen, ik weet het niet? Ik hoop dat ze er blij mee zijn.

Het zou heel erg jammer zijn dat eea niet door zou gaan en ik wil met alle liefde opzij stappen en alles aan iemand anders overlaten, scheelt mij een hoop tijd.

Nou ga ik slapen want het is allang voorbij bedtijd. :O