Dat er meer duidelijkheid komt.
HelgaVdW schreef:het weekend van 20 Juni 2014 in Oud-Turnhout, dat ligt in het noord-oosten van Belgie, redelijk dicht bij de grens met Nederland, en niet onmogelijk voor een gedeelte van Duitsland
Ehhh woon helaas in het verkeerde deel van Duitsland. Die afstand is voor mij dus alleen te doen als wederhelft thuis is.
HelgaVdW schreef:Serieuze kandidaten, dus mensen die willen deelnemen no matter what, mogen zich melden in een pb of via FB. Ik zal daar een groepje vormen met jullie namen zodat jullie de details zeker te horen krijgen van zo gauw ze beschikbaar zijn. Het zal niet zo heel lang meer duren (hoop ik) eer we beginnen met flyers te maken om te verspreiden op wedstrijden en in enkele paarden speciaal zaken en manege's....plaatsjes zijn beperkt zoals je weet, een gewaarschuwd man/vrouw..
Ben wel serieuze kandidaat, maar dus helaas afhankelijk van of T menneke thuis is. En ik kan dus niet zover van te voren me al opgeven. Waarbij ik ook hoop op een iets centraal NL lokatie
HelgaVdW schreef:de rest bespreek ik onderling met Cissy en Robyn, en eventueel iemand uit Duitsland.
Hier rijst een vraag op, wordt er dan in Duitsland zelf ook nog een clinic georganiseerd??
En voor de rest wacht ik rustig af