Ik praat overigens de foto's niet goed hoor, ik vind het ook neit allemaal een fijn beeld geven, maar nogmaals, ken het verhaal erachter niet
Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
_Noah schreef:Goh de sfeer slaat ineens om in het topic. Toch weer bizar om te lezen dat mensen elkaar gelijk weer een stempel moeten geven, of je nou voor of tegen deze man bent. Je hoeft niet gelijk iemand weg te schrijven of te bestempelen als "halve gare", "penny" ,"of kun je geen Frans".
De een beleren en omlaag halen en vervolgens lekker verder rellen, ipv zoals een enkeling hier een normale discussie aangaan.
kyaraciara schreef:Herfstwind schreef:
Oh het staat op Facebook, we moeten natuurlijk alles geloven wat daar staat.
Maar hoe kun je de foto's niet geloven?
Herfstwind schreef:Hm, die foto's op de vorige pagina zijn inderdaad niet zo fijn. Maar iemand uitmaken voor halve gare vind ik echt ver gaan... Misschien zit er wel een verklaring achter de foto's. En misschien niet, in dat geval zou het inderdaad ook niet mijn methode zijn.
jesito schreef:Waarom mag ik hem geen halve gare noemen, er zijn ergere scheldwoorden.
Ik word ook maar gewoon domgeboren genoemd.
Geen hond die mij hier persoonlijk kent.
En die stomme penny heeft ook nog eens gelijk.
jesito schreef:Herfstwind schreef:Hm, die foto's op de vorige pagina zijn inderdaad niet zo fijn. Maar iemand uitmaken voor halve gare vind ik echt ver gaan... Misschien zit er wel een verklaring achter de foto's. En misschien niet, in dat geval zou het inderdaad ook niet mijn methode zijn.
Waarom mag ik hem geen halve gare noemen, er zijn ergere scheldwoorden.
jesito schreef:Herfstwind schreef:Hm, die foto's op de vorige pagina zijn inderdaad niet zo fijn. Maar iemand uitmaken voor halve gare vind ik echt ver gaan... Misschien zit er wel een verklaring achter de foto's. En misschien niet, in dat geval zou het inderdaad ook niet mijn methode zijn.
Waarom mag ik hem geen halve gare noemen, er zijn ergere scheldwoorden.
Cassidy schreef:jesito schreef:Waarom mag ik hem geen halve gare noemen, er zijn ergere scheldwoorden.
Iedereen wordt dom geboren.
En dan is het aan jezelf hoeveel je gaat leren....
Om te leren moet je lezen, horen wat anderen vinden, discussieren.
Vragen stellen
Nieuwsgierig zijn naar het hoe en waarom.
Niet te snel conclusies trekken.
En geen aannames doen.
En als je een mening hebt, die fout blijkt te zijn, bereid zijn om deze bij te stellen.
Koia schreef:geen eendaarom vraag ik het.
Cassidy schreef:Koia schreef:geen eendaarom vraag ik het.
Je hebt ze ertussen zitten die het gevecht met je aangaan. Niet altijd meteen met zadelmak maken maar later in het traject. Valt onder de noemer uitproberen en dat kan inhouden dat ze je proberen te pletten tegen de bakrand, met hun voorbenen over de bakrand komt, nou ja vul maar in. Als je een paard krijgt die het bij een vorige trainer heeft kunnen winnen, heb je je handen vol om dat recht te breien. Dat kan echt niet met een opgeheven vingertje en "foei".
Je hebt ze ertussen zitten die het gevecht met je aangaan. Niet altijd meteen met zadelmak maken maar later in het traject. Valt onder de noemer uitproberen en dat kan inhouden dat ze je proberen te pletten tegen de bakrand, met hun voorbenen over de bakrand komt, nou ja vul maar in. Als je een paard krijgt die het bij een vorige trainer heeft kunnen winnen, heb je je handen vol om dat recht te breien. Dat kan echt niet met een opgeheven vingertje en "foei".
Kijk even naar dit filmpje
http://www.youtube.com/watch?v=VJxg94Cq ... re=related
Met dit paardje kon ook Buck niets meer. Enkeltje slachthuis.