Als je niet kunt, dan kun je niet toch? Helaas pindakaas! Ik heb er iig veel zin in, ben heel benieuwd naar de hele dag en 't weer ziet er ook goed uit! Nu m'n paard nog.....
Hier druk bezig met de laatste voorbereiding! Alles al een het inpakken ik heb der zin in.
MaritB
Geplaatst: 12-04-12 11:46
E_Nalanta schreef:
Oorspronkelijk Haha nou, dan mag ik inderdaad niet klagen....
Jij snapt het
Matheno
Geplaatst: 12-04-12 11:47
Er is dus gewoon vrije entree voor iedereen, alleen 7,50 zeg maar? Ik zal eens overleggen met vriendlief, lijkt me heel leuk om eens een kijkje te komen nemen!
Geen code, wel een mailadres (in die zin dus unieke kortingsbonnen). Een kortingsbon is zó aangevraagd, voor ons is het handig om achteraf mensen een enquete te kunnen sturen en ze op de hoogte te brengen van EquiDay volgend jaar.
Ja, dat kan inderdaad heel gemakkelijk, als je dat zou willen... Wij gaan er vanuit dat mensen naar de EquiDay komen omdat ze dat leuk vinden en er daarom ook graag een keer een mailtje over ontvangen
speedy_cindy
Geplaatst: 12-04-12 23:18
Leuk, heb er zin in! Ben benieuwd naar de demo's dit jaar. Heb een heel aantal leskinderen enthousiast gemaakt, dus we komen met een mooi groepje.
Of is er toevallig iemand met wie ik mee kan rijden samen met een vriendin tegen een vergoeding natuurlijk voor benzine? Vanaf Ermelo naar KNHS centrum, ik weet niet hoever dat is
Die site is voor al het openbaar vervoer. Ja je moet met een bus. Vanaf treinstation is het te ver weg om te lopen. Makkelijkste op die site is je station in te vullen waar je vertrekt en dan eindpunt Beek 125, Ermelo.
NeverGiveUp
Geplaatst: 13-04-12 11:21
Ohh is die hele pagina mijn route? Zoja dan moet ik eerst nog doortreinen naar nunspeet, dan lopen een kwartier naar de bus, dan bus 112 in en dan nog 5 min lopen naar de Beek...
Ik ga morgen ook en heb nog plekjes vrij in de aygo. Regio Huizen/ Blaricum/ Eemnes. Ben werken vanavond, dus lees pb of dit topic pas weer na 23.00 uur. (daarom red ik het niet om heel vroeg in Ermelo te zijn, ga hier rond 10.30 weg)
jaja wij gaan dit jaar ook weer, 3e jaar op rijd heb er weer heel veel zin in. Hopenlijk is niet alles weer het (oke Jesse en Eva sowieso niet) zoals vorig jaar...