Een Noriker hoort helemaal geen behang te hebben, las ik net op m'n nieuwe stukje site

Ik zei nog tegen iemand met een van de jeuk stampende Tinker: zal ik het bij de van jou ook ff doen, maar die begon meteen te flippen

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Margreet schreef:Goed nieuws over je paard gouda! Heeft hij er nog iets specifieks aan gedaan of is het gewoon de tijd die het moet gaan doen? En die gallen?
Margreet schreef:Je moet 'm ook niet zo strak aansingelen
Margreet schreef:iksingel bijna nooit meer aan, wil hem het niet meer aan doen... hooguit 2 x per week en dat moet flink strak ja, anders lazer ik met zadel en al op de grondJe moet 'm ook niet zo strak aansingelen
Antheman schreef:Zal een zware dobber worden Cookies!
Andor en Merrit krijsen ook de boel bij elkaar als de ander weg is.
Daarom start Merrit ook de endurance van Austeritz niet ,hij kan echt niet zonder Andor! En al helemaal niet een nachtje uit logeren....
smurf schreef:hooguit 2 x per week en dat moet flink strak ja, anders lazer ik met zadel en al op de grond
Citaat:Dat wil ik zien, want vlgs mij blijft het zadel wel om het paard heen hangen