Keet staat nu gewoon op het open land, de ingang van de koebocht met twee schuilstallen is voorzien van een gespannen draadje waar alleen de kalveren onderdoor kunnen, omdat ze bijgevoerd moeten worden voor de slacht.. Zit ik niet mee, of Katie, Katie schuilt niet voor de regen. Die keert der kont de wind toe en eet vrolijk verder, ook al staat de hele bende voor wel te schuilen, staat ze gewoon achterin het land nog
ik ga ook naar bed, me schuldig voelen... hoewel het in mijn slaapkamer behoorlijk blank staat nu, dus voor ik de gordijnen dicht heb, heb ik ook kouwe natte voeten.....
morgen moet ik supervroeg op stal zijn en iets zegt me dat ik een smsje krijg dat het een uurtje later wordt, maar te laat, als ik er al ben,,,,
Tis hier nog steeds droog. En als het gaat regenen, is er nog niks aan de hand. De dames hebben vanavond veel hooi gekregen van me en ze hebben een schuilplek onder de bomen (en elkaar).
Ja. Regenwormen voor mijn axolotls. (salamanders) Ik had ze gevangen,en toen zei iemand: jij hebt wormen. En daar moest ik zo om lachen,dat ik het in mijn onderschrift heb gezet.
Ja bah, was er niet blij mee! Helemaal omdat het tegen mijn gevoel indruiste ze dood te maken, maar het diervriendelijke valletje hielp natuurlijk niet..
Ik ga naar bed. Morgen heb ik zomaar een hele vrije dag!! (dus ik zal wel weer vroeg wakker zijn) Misschien slaap ik wel uit tot 8 uur!!! Welterusten!!