Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
smurf schreef:geen sneeuw hier maar een laag ijs op de weg, er komt net een collega binnen helemaal over de emmer, haar auto staat op een hekje
evitatinkle schreef:
Wendy, is dat eveline van het naturalhorsemanship forum?
smurf schreef:ik heb net anderhalf uur bij een auto van een collega gestaan die shocking klem op een hek stond... m'n collega was enorm over de emmer, haar eerste aanrijding......echt zielig
Maar hij is nu weggesleept
evitatinkle schreef:een aanrijding is altijd naar! Ik reed in december tegen een dikke dure auto bij ons in de straat gereden. Komt dat rijke luiszoontje naar buiten, moest ik maar 'even iets invullen'.
Zo vervelend, ik in mijn paardrijkleren en modderschoenen bij hem naar binnen. Nou ja goed, lang verhaal, ieniemiene deukje die met blote oog bijna niet waar te nemen is. Het was ook niet mijn auto waarin ik reed...
Als iemand tegen mijn auto was gereden en zo'n klein deukje had achtergelaten dan had ik het lekker gelaten. Wat een gedoe, een auto is toch een gebruiksvoorwerp, niet een verlengde van je p.enis ??
evitatinkle schreef:Wat een gedoe, een auto is toch een gebruiksvoorwerp, niet een verlengde van je p.enis ??