smurf schreef:Mijn klasje is in paniek, ze moeten een opdracht waar ze al 10 weken aan gewerkt hebben voor 11.50 inleveren en sommigen moeten er nog aan beginnengaat niet goedkomen dus.... }>
hehehe, ik had dat altijd met leerlingen die profielwerkstukken moesten maken, dan moesten ze ineens op de laatste dag nog wat proefjes doen en dan had ik uiteraard geen tijd
Al maanden vantevoren waarschuwde ik ze dat ik juist in de laatste twee weken van hun profielwerkstuk GEEN TIJD had om ze te helpen, uiteraard tegen dovemans oren.
En dan genieten he
eigen schuld dikke bult
help, wat is dat?
dus we gaan vooruit
Mijn oude hoefsmid kwam dus vandaag en die vond ijzers helemaal niet nodig. Moest wel even de hoeven laten groeien en iets langer laten worden en 2 maanden wachten met de volgende bekapping. Ze was nu natuurlijk 5 maart nog gedaan. Hij was van te voren gebeld door de fysio die hem ook aanraadde ('medisch hoefsmid' maar ik kende hem al 5 jaar omdat hij zorro altijd deed) en zij had hem het verhaal uitgelegd. Hij vond de hoeven 100% meevallen vond haar ook toontredend en zei idd niets aan veranderen alleen dat haar voorhoeven iets hoger moesten aan de achterkanten. Hij heeft haar zien lopen en is alles nagegaan en ik heb 1001 vragen gesteld aan hem.
(nou ja, "even" pas maar op je vingers, of je arm...)
Maar afwachten of a.s. zaterdag gras bij ons wel gaat lukken...