De Natuurlijk bekappers, deel 2

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Arabesk

Re: De Natuurlijk bekappers, deel 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-05 12:08

smurf schreef:
Mijn klasje is in paniek, ze moeten een opdracht waar ze al 10 weken aan gewerkt hebben voor 11.50 inleveren en sommigen moeten er nog aan beginnen Extreme duivel gaat niet goedkomen dus.... }>

hehehe, ik had dat altijd met leerlingen die profielwerkstukken moesten maken, dan moesten ze ineens op de laatste dag nog wat proefjes doen en dan had ik uiteraard geen tijd Extreme duivel

Al maanden vantevoren waarschuwde ik ze dat ik juist in de laatste twee weken van hun profielwerkstuk GEEN TIJD had om ze te helpen, uiteraard tegen dovemans oren.

En dan genieten he Haha! eigen schuld dikke bult Haha!

Morrie

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-05 12:10

ja *haha* ik betrap er net eentje die zit te freecellen, te eten en een petje op heeft, 3 dingen die niet mogen...... èn het nogniet heeft ingeleverd........ nu is ie als een gek aan het typen Clown

Arabesk

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-05 12:11

smurf schreef:
ja *haha* ik betrap er net eentje die zit te freecellen, te eten en een petje op heeft, 3 dingen die niet mogen...... èn het nogniet heeft ingeleverd........ nu is ie als een gek aan het typen Clown

hatsa! zweep erover, geen parelli maar mèppen die leerlingen Haha!

Morrie

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-05 12:13

dat mag niet, ik mep met woorden en dan gaan ze het nog doen ook Cool

opala

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-05 12:20

smurf schreef:
dat mag niet, ik mep met woorden en dan gaan ze het nog doen ook Cool

Jij hebt overwicht Knipoog

Morrie

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-05 12:22

Citaat:
Jij hebt overwicht

overgewciht hoofdzakelijk.... en 25 jaar onderwijservaring èn m'n leeftijd mee...... ik ben net zo oud als de oma van de meeste leerlngen Clown

opala

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-05 12:35

smurf schreef:
overgewciht hoofdzakelijk.... en 25 jaar onderwijservaring èn m'n leeftijd mee...... ik ben net zo oud als de oma van de meeste leerlngen Clown

Dikke, krasse oma dan Haha!

Antheman

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-04-05 12:39

smurf schreef:
ja *haha* ik betrap er net eentje die zit te
freecellen
, te eten en een petje op heeft, 3 dingen die niet mogen...... èn het nogniet heeft ingeleverd........ nu is ie als een gek aan het typen Clown

Ziek help, wat is dat?

Horse_

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-05 13:29

vroeg ik mij ook al af wat dat is

Morrie

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-05 14:32

freecellen is een soort patiencen zit standaard in Windows op iedere pc..... doen jullie nooit spelletjes????

Ik heb weer een stukje aan de site van Wanda gebreid vandaag:

kijk hier

Antheman

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-04-05 14:35

smurf schreef:
freecellen is een soort patiencen zit standaard in Windows op iedere pc..... doen jullie nooit spelletjes????

Ik heb weer een stukje aan de site van Wanda gebreid vandaag:

kijk hier

Nee, ik doe nooit speeltjes op de PC!
Wel bordspelletjes in de tuin ,met veel rosé

Mooie site, maar die muziek vinnik niets, sorry!
Kan de tango van Nienke van laatst er niet op?

Ann

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-05 14:38

De site ziet er leuk uit, smurf. Ik vind de muziek er wel bij passen Haha! Een lekker vrolijk deuntje Muziek!

Morrie

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-05 14:40

Citaat:

is geen Oostenrijkse deun......en ik heb niets, maar dan ook niets met dansen en tango's enzo, Wanda ook al niet....

Antheman

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-04-05 14:41

smurf schreef:
Citaat:

is geen Oostenrijkse deun......en ik heb niets, maar dan ook niets met dansen en tango's enzo, Wanda ook al niet....

Smaken verschillen Haha!
Zal me er niet meer mee bemoeien!

opala

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-05 14:43

smurf schreef:
freecellen is een soort patiencen

Veel moeilijker als patience Clown , daarom speel ik het niet, ga liever surfen op i-net.

Morrie

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-05 14:44

kan toch moeilijk een zuidamerikaanse tango onder een site over Oostenrijkse boeren knollen zetten....... als ik ooit een site moet maken over Paso fino's ofzo zal ik aan een tango denken....

Ik heb overigens nooit geluid aanstaan op de pc, dan word ik helemaal gek van alle piepjes en geluidjes..... bij ieder virusje of hackertje begint ie te krijsen Cool

nienke07

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-05 14:53

...Ik 'doe' niet alleen in tango's hoor!!!
kijk maar eens HIER ... of eh...HIER of.... HIER dan ??? ...
Haha! Haha! Haha! Haha!

Antheman

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-04-05 15:02

nienke07 schreef:
...Ik 'doe' niet alleen in tango's hoor!!!
kijk maar eens
HIER
... Haha! Haha! Haha! Haha!

Swingt de pan uit!!!!

Morrie

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-05 15:31

ik zit hier (op school) achter een pc zonder geluidskaart..... en ik heb niets met muziek, ben opgevoedmet uitsluitend klassieke muziek, daarmee ben ik doodgegooid als kind, kan ik nu ook niet meer aanhoren..... ik luister nooit naar muziek..... maar de opdrachtgevers willen nu eenmaal een bijpassende deun op hun site, dus dat kunnen ze krijgen

Margreet

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-05 17:09

opala schreef:
Succes OK dan!

Dank!

Het is prima gegaan allemaal, hij was erg braaf, op 1 megabok na, en ik heb echt heel fijn gereden. Hij was er super aan en alleen in het begin een heel klein beetje kijkerig. In deze bak heb ik ook wel eens steil overeind gestaan met 'm Nagelbijten / Gniffelen dus we gaan vooruit Haha!

Ook braaf op de wagen, maar dat is hij altijd wel. Ik heb bij thuiskomst eens geprobeerd of ik 'm in m'n eentje uit kon laden en dat ging prima! Fijn om te weten.

De lessen waren niet echt vernieuwend ofzo, niet echt iets van opgestoken, maar ze deden het allebei wel leuk (dat "zwakke" meisje is überhaupt niet komen opdagen... dus ik had een ander) en zijn ook beide geslaagd.

Stalgenootje via wie ik dit gedaan heb is helaas gezakt... Sneu hoor! Maar zij kreeg 2 Z-ruiters, wat moet je daar dan aan toevoegen als je in het dagelijks leven zelf niet eens dressuur rijdt, maar western! (wil papiertje voor bedrijf) Was ook raar beoordeeld vond ik, niet bepaald terecht. Het is makkelijker lesgeven als je 2 wat mindere ruiters hebt.

Heerlijk om zo eens zonder wedstrijdspanning op vreemd terrein te kunnen trainen! Denk dat ik hier nog wel veel plezier van ga hebben!

Horse_

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-05 18:31

Wat rot dat ze gezakt is. Gaat ze het nu nog eens proberen of kun je daar geen herkansingen krijgen?

Ikke ben blij Lachen Mijn oude hoefsmid kwam dus vandaag en die vond ijzers helemaal niet nodig. Moest wel even de hoeven laten groeien en iets langer laten worden en 2 maanden wachten met de volgende bekapping. Ze was nu natuurlijk 5 maart nog gedaan. Hij was van te voren gebeld door de fysio die hem ook aanraadde ('medisch hoefsmid' maar ik kende hem al 5 jaar omdat hij zorro altijd deed) en zij had hem het verhaal uitgelegd. Hij vond de hoeven 100% meevallen vond haar ook toontredend en zei idd niets aan veranderen alleen dat haar voorhoeven iets hoger moesten aan de achterkanten. Hij heeft haar zien lopen en is alles nagegaan en ik heb 1001 vragen gesteld aan hem.

Margreet

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-05 18:57

gouda schreef:
Wat rot dat ze gezakt is. Gaat ze het nu nog eens proberen of kun je daar geen herkansingen krijgen?

Jawel, maar naar wat ik begreep niet op korte termijn. Hoorde zelfs dingen over volgend jaar pas... Met haar zijn er nog 3 gezakt, 4 op een groep van 13 vind ik best veel! Ze zouden de KNHS bellen over hoe nu verder, misschien kan het wel eerder.
Ik heb in ieder geval aangeboden dat ik best weer wil rijden als ze nog eens iemand nodig hebben.

Goed nieuws over je paard gouda! Heeft hij er nog iets specifieks aan gedaan of is het gewoon de tijd die het moet gaan doen? En die gallen?

Morrie

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-05 19:03

Citaat:
En die gallen?

daar moet je Fred Kammer voor bellen Cool

Klaas had een oude trekkerband opgesnord dus Morrie opgetuigd en slepen, maar het was wat teleurstellend: hij sleepte opstaande randjes en Morrie wil een gladde bak, dus die bleef maar bezig met de randjes wegslepen en dan kwamen er weer nieuwe randjes en ik was het allang zat, ik was zeiknat geregend....

Er liep een lastige meneer van de gemeente rond o het erf om alles op te meten enzo en Klaas wilde hem kwijt, dus die zegt tegen mij dat ik Morrie zogenaamd moest laten ontsnappen, dan zou hij martin (de os) loslaten, de meneer van de gemeente kon het niet waarderen en zat in no time in de auto Clown

Margreet

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-05 19:16

Ik had toch gezegd dat je die tractorband even met een slijptol doormidden moet halen Pling (nou ja, "even" pas maar op je vingers, of je arm...)

Wat een weer ineens, bah! Het is gewoon egaal grijs buiten. Buitje is goed voor het land want dat is bemest, maar dit had ik niet besteld Maar afwachten of a.s. zaterdag gras bij ons wel gaat lukken...

Morrie

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-05 19:22

Citaat:
Ik had toch gezegd dat je die tractorband even met een slijptol doormidden moet halen

dat hadden ze dus gedaan en er een oog aan gemaakt zodat ik zo kan aankoppelen, maar het was geen suc6 dus..... ik vond het ook maar een klein bandje. Als ik ooit nog es tijd heb, ga ik zelf wel ff naar v.d.Berg (de vader van...) es kijken of ik een eg kan scoren