Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Citaat:Hij heeft de gallen en zilwratten (achterkant hoeven voorbenen) weggehaald en ze staat er weer keurig bij.
nienke07 schreef:hihi...mijn gorilla...is nog steeds niet bij het nestje jonge katjes van Sabine wezen kijken...durft niet...hij is denk ik bang dat ie ze ALLEMAAL wil hebben (terwijl hij nu nog roept dat ie er eigenlijk geen één wil!)![]()
Hoezoooooo hormonen?????
![]()
![]()
smurf schreef:elders op bokt gelezen:Citaat:Hij heeft de
gallen en zilwratten (achterkant hoeven voorbenen) weggehaald en ze staat er weer keurig bij.
"hij" is in dit geval Fred Kammen, nb-er!!!
Die man kan daar steenrijk mee worden!!! Hoe zou ie dat doen ???
smurf schreef:O ja Margreet: vanmiddag neusriem weggebracht, net alweer opgehaald, is al gerepareerd dus!
Buitenzinnig schreef:Zwilwratten doe je met een snoeischaar.
gouda schreef:Ik ga een tukkie doen. Ben morgen vrij en dat is wel nodig ook. Nacht van vrijdag op zaterdag niet kunnen slapen. Zondag op maandag ook niet en heb maandag zitten janken op mijn werk zo moe was ik mocht geen eens naar huis t werk moest eerst af. Toen moest ik bij baas en bazin op kantoor komen en gingen ze ruzien over wie het werk nu ging doen. Lekkere interesse. vrijdag naar de arbo dat kwam ze ook al niet uit en denk dat ik toch maar meer dan mijn rsi ga bespreken wel op een nette manier dat wel
Margreet schreef:Wat een rotfoto Pellie! Door die 'snee' op de achterkant zou ik toch denken aan iets van een draad of toch de toon van het eigen achterbeen.
opala schreef:Margreet schreef:Wat een rotfoto Pellie! Door die 'snee' op de achterkant zou ik toch denken aan iets van een draad of toch de toon van het eigen achterbeen.
Het lijkt sterk op een snijwond. Vaag dat er geen duidelijke oorzaak voor is gevonden.
Margreet schreef:Ik ga nu naar stal, hopen dat hij niet al te ranzig is... Ik ga niet wassen voor zo'n "uitje" als dit, maar een beetje netjes is toch wel fijn.
Pellie schreef:ja ik ga zo nog maar een keer lopen... wie weet.
smurf schreef:de DA belde net nog terug, het liep een beetje uit allemaal!
Heel verhaal, als de schurft niet weggaat kan ik...*tada* Sebacil halen, zij halen het uit Luxemburg, een fles waar je levenslang genoeg aan hebt voor 70 euro!
Maar aangezien het wel goed schijnt te gaan met de schurft kijken we het even aan.
Ze is erg geintersseerd in NB, ze komt kijken als ze in de buurt is en maakt zich zorgen om de voetas, die moet volgens haar gebroken zijn als je een paard laag in de hielen zet, wat zij niet wist is dat we de tonen ook bijwerken, ze komt het dus in het echt bekijken.
Van Strasser had ze ook nog nooit gehoord..... *foei*
Ze had al behoorlijk wat paarden doorgestuurd naar Utrecht die door de eigenaren behoorlijk verpest waren met zelf bekappen.................![]()
Aangezien het met Morrie wel goed gaat, laat ik haar kijken, leg ik het haar uit en wie weet wordt ze wel zo nieuwsgierig dat ze een foto wil maken![]()
Vorig jaar hadden ze een "wormenvoorlichtingsavond" voor de klanten, dit jaar komt er een "mokavond" en volgend jaar wil ze zich verdiepen in bekappen. Ze heeft 2 jaar geleden 3 maanden in Amerika gezeten om te leren tandartsen, dus het is wel een pittige tante!
Isapaardje schreef:Zwilwratten bijt Isabella zelf af ... altijd al een apart geval geweest die pony van mij![]()
Groeten
Ingrid
Buitenzinnig schreef:Anth, hoe is het met de luizen? (dat was jij toch, ik raak de weg kwijt hier)
Aan mijn 2 katten heb ik zat...ik kom nu 's ochtenmds mijn bed al niet uit...die poezen grijpen me vast (met fluwelen pootjes op mn hoof of arm) zoooooooo lief
Citaat:Wellicht is er dan op de mokavond ook plaats voor dit soort
(alto) informatie