Twiggy2008 schreef:Apeldoorn is trouwens ook een hele mooie omgeving. Ik ben op landgoed Het Loo wel eens opgestegen in een luchtballon, ik ken de Apenheul en dat soort dingen, hahaha... De Veluwe, heerlijk om te rijden!!! En heb een vriendin, die daar oorspronkelijk vandaan komt. Hele lieve, intelligente, openminded en progressieve meid.![]()
Je zit prima daar, toch?
Zeker, ik blijf hier voorlopig nog wel even denk ik.

Naar de Achterhoek ga ik nooit meer terug in elk geval, zelfs niet voor een huisje met een weide. Verder laat ik alle opties open, ik ben hier ook toevallig terecht gekomen dus ik zie wel wat het leven me brengt.

Spikkel staat trouwens dichtbij het Loo, ik rijd ook vaak in de bossen daar.
Jeetje Inge, wat een 'streek' van je ouders... ze zullen het ongetwijfeld goed bedoelen maar ik kan me heel goed voorstellen dat je boos was/bent. En zo snel al. Wel fijn dat Natas voor Tjitse zorgt, dan is hij zeker weten in goede handen.
Ik hoop dat je toch een heel fijne tijd zal hebben daar.Timbers, fijn dat Timber uiteindelijk wel goed liep. Van mij mag de dooi ook doorzetten, sneeuw en vorst zijn leuk maar met paarden is er dan weinig te doen.
Ik ga vanmiddag een poging doen om op Spikkel te rijden, denk dat ik haar eerst maar even longeer om het lanceringsgevaar te verlagen.
.
Maar ik vind het wel goed dat je kiest voor Jimmy en voor wat rust in de kudde. Het kan nu eenmaal gebeuren dat het niet klikt. Ik hoop dat je een leuk baasje kunt vinden voor de pony. 
Kan het me nog niet voorstellen nu.... Nouja t is niet anders, moet er maar het beste van maken. Tjits heeft de beste verzorging die hij maar kan krijgen dus met hem zal het wel goed komen.
En dat Jimmy weer achteruit gaat, wat een zorgen.... Sterkte meis.
.
. Kweenie, kan een gevolg zijn van al deze factoren of niet ... Weet in ieder geval dat ik geen moeilijke aan d'r heb gehad en misschien ook niet ga hebben. Ik juich niet te vroeg natuurlijk, wie weet gaat ze me wel onwijs uitproberen op een gegeven moment! Ze gaat ook nog puberen enz, dus we moeten afwachten sowieso
.
en Timber moet echt even aan de slag blijven om al haar overtollige kilo's kwijt te raken en lekker soepel te blijven.
BB is een soort instructeur in de klassieke rijkunst en aangezien ik de academische rijkunst helemaal geweldig vind zou ik graag een keer een trainingsweekje bij hem volgen mét zwart draakje uiteraard.