die moet ook alles zien wat ik eet of drink en waar ik in mijn huisje ook ben zit er een kat aan mijn kont gekleefd zo ongeveer. Hij mag wel op mijn slaapkamer en slaapt altijd bij me (toch nog een kerel in bed
). Hij kan snurken
en heel af en toe ligt hij heel eng diep te slapen....dan schrik ik wel eens want dan is hij helemaal slap en dan lijkt hij wel dood
. Het duurt dan ook altijd even voor ik hem terug heb op de wereld zeg maar als ik dat merk. Maar verder is hij geweldig
Net als Timber die ik ook wel eens achter het behang wil plakken
.Al mijn huisdieren zijn gewoon fantastisch!
: na al je posten over je geparty had ik al zo'n vermoeden dat je wel weer een down moment zou krijgen binnenkort, dat klinkt misschien een beetje banketstaaf, maar helaas weet ik hoe het werkt met een rouwproces. Ik heb weliswaar nog nooit een paard verloren, maar wel andere huisdieren.
).
.
.
.

Het voer wat mijn holistische DA voorschreef voor hem, Equilin heet dat spul, eet hij niet.
Dus ben eigenlijk nog op zoek naar wat anders, met meer voedingsstoffen maar zonder suiker...
. En normaal kreeg ze altijd veel aandacht van Es en werd ze toch mentaal bezig gehouden door Es door samen te kriebelen enzo. Ik heb haar dat in de koppel wel met een zien doen, maar heel zelden terwijl zij en Es echt dagelijks elkaar aan het verzorgen waren.
Dus we lopen elkaar weer mis Natas.. Zal je zo even mailen.
. Nou ja, ik heb het overleefd en zit nu weer lekker warm en droog in mijn kantoortje
. Maar dan wel voor het voorjaar en de zomer, hahaha. Ben al een beetje aan het rondkijken voor de zomervakantie en als je die stranden ziet, dan wil je zomer, geloof me.
...... Dat wordt lachen en heel gezellig. En laat.