[HK] Huiskamertopic voor "Naturals" Deel IIΙ

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

dekoezegtboe

Re: [HK] Huiskamertopic voor "Naturals" Deel IIΙ

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-06 15:47

'dat is balen!

Morrie

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-06 15:53

Wendy schreef:
Maar wat moet jij met een zadel?

Morrie verkampen dat is bij ons niet 10 meter verderop, maar 10 km verderop. In een trailer is een drama (de weg erheen ook: niet verhard) aan de fiets durf ik de brug over de snelweg niet over, aan de hand ook niet, dus zal ik erop moeten en het Torsion zadel ligt tussen oren..... kan echt niet meer, ipv uitgroeien, wordt ie steeds meer overbouwd en aangezien ie al 8 wordt in december, zal dat niet meer over gaan

Angela

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-06 16:38

Balen zeg... ik wist niet dat daar programmatjes voor waren... ze hebben ook overal iets voor gemaakt!

arno8

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-06 17:00

Wat is het als je moe bent, spierpijn in de schouders (wat is dat nou weer???) hebt, droge keel en af en toe moet kuchen.
Ik vind het heeeeeeeeeeeeeeeeel irritant!

evita_

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-06 17:03

arno8 schreef:
Wat is het als je moe bent, spierpijn in de schouders (wat is dat nou weer???) hebt, droge keel en af en toe moet kuchen.
Ik vind het heeeeeeeeeeeeeeeeel irritant!

winterdip Ach gut

even echinea force halen (vloeistof voor het verbeteren van je weerstand), is homeopatisch. Veel water drinken en groente en fruit eten.

smurf1988

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-06 17:16

damn ik heb zo'n gaaf filmpje van Visco, ik kan hem alleen niet uploaden Verdrietig

evita_

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-06 17:17

kan wel moet je uploaden via google account. Die is heel goed vind ik zelf!

smurf1988

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-06 17:18

ga het proberen Ja

Morrie

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-06 17:47

arno dat noemen ze GRIEP........ sterkte en steek ons niet viruteel aan svp..... Clown

Morrie had als dank voor z'n tandartsbehandeling helemaal van top tot teen in de zwarte bagger liggen paneren.... geweldig.... en ik had een kind dat erop wilde, maar ze was stoer, ze is erop gegaan..... kleertjes kunnen nu in de was en kind in bad, maar goed Haha!

Ik kon nog even 2 hoeven vijlen ook, de stukken spatten eraf, in dat andere weiland 4 maanden lang geen last van gehad en sinds dat ie weer hier staat heb ik iedere dag kunnen vijlen Boos!

Morgen komt Wout, die mag er fijn een flink stuk afknippen

marina

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-06 17:49

Pfff ik zit er toch aan te denken om giel zijn borst te scheren. Hij zweet al als we 10 minuutjes rustig aan het spelen zijn in de bak.
Gisteren een poosje het bos ingeweest, zelfs na 3/4 uur stappen is hij gewoon nog drijfnat, lijkt me toch niet echt fijn voor zo'n peerd...

Achterom

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-06 17:52

Zo weleens te maken kunnen hebben met de hoge temperaturen van dit moment?

marina

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-06 17:56

Nou gisteren vond ik het niet echt heel war... Maar ik wacht idd even of het zweten wat afneemt als het afkoeld (wat ik betwijfel).
Hij heeft nog nooit zo dicht in zijn vacht gezeten als dit jaar, lang leven een paard 24/7 op de wei Tong uitsteken

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-06 18:00

Heb hier zojuist iets over in dat wintertopic geplaatst. Knipoog
Mijn eigen ervaring is dat ze nu meer zweet dan straks in de winter.

Morrie

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-06 18:00

dat is een voorbode voor een strenge koude winter, bij ons hebben ze ook van die berenvachten....... en het land heeft deze zomer veel gegeven (hooi, kuil, voordroog) volgens de boeren krijgen we dan een lange strenge winter Huilen Verdrietig

Achterom

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-06 18:01

Hier heeft het land dus heel weinig gegeven... alleen een strenge winter in het westen lijkt me ook onmogelijk?

evita_

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-06 18:16

Strenge winter is niet erg, alles beter dan een natte winter. Laat alles maar bevriezen, dan is het land tenminste niet blubberig!

marina

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-06 18:18

Haha en dan kunnen ze er tenminste op lopen zonder het kapot te trappen!

Ik hoop dat we deze winter nog een paar dagen sneeuw krijgen, het lijkt me zo gaaf om een keer met sneeuw het bos in te gaan *LOL*

smurf1988

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-06 18:19

Ik zit er over te denken om mijn parelli pakket te verkopen Nagelbijten / Gniffelen Zit er een beetje tegen op, want ik heb er toen heel lang en hard voor gespaard. Maar eigenlijk ken ik alle games wel uit mijn hoofd en doe ik er niks mee. En van dat geld zou ik een goeie sidepull kunnen kopen...

marina

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-06 18:21

Ik heb hem ook verkoct, kende ook alle games, dus ik deed er niets meer mee. Geen idee wat ik vervolgens met het geld gedaan heb Haha!
Volgens mij heeft Koe de mijne nu!

Ik ben begonnen met het boek grondwerk met paarden, wat een leuk boek zeg!

smurf1988

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-06 18:22

Ik heb ook nog een hoop boeken liggen. Mijn nichtje heeft een soort natuurlijke paardenlesgeefster opleiding gedaan en heeft dus heeel veel boeken. Ze is nu gestopt met paardrijden en ik mocht al haar boeken lenen. Echt super intressant. Ben nu met aqupressuur (of hoe je het ook schrijft) bezig.

Morrie

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-06 18:23

ik zal m'n pakketten niet snel verkopen, ik heb deze zomer m'n level 1 pakket nog eens teruggekeken omdat ik op cursus ging en tot mijn schande moest ik toegeven dat ik het toen pas begreep na bijna een jaar!
Ik ben er nog niet aan toe om het level 2 pakket nog eens te gaan kijken, maar dat zal tzt wel komen.....

smurf1988

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-06 18:24

Ik heb het pakkert van Tinkerloos gekocht, met touwhalster, DVD's (geen boek dus) en carrotstick met string. Hoeveel denken jullie dat ik daar voor kan vragen? (alles is nog in perfecte staat)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-06 18:25

Ik hou wel van de winter mits de zon schijnt, en er geen gure wind staat of veel regent. Een dik pak sneeuw vind ik ook geweldig!

Marina: het is idd gaaf! Helemaal als je 's morgens de eerste bent in het bos en er nog geen voetstappen te bespeuren zijn (of alleen die van de in het bos levende dieren). Dat krakend geluidje van de voetstappen van je paard in de sneeuw... Ja, echt genieten!

Dekoe: ik las net tijdens het bijlezen over jou en Netam. Goed zeg! Het is idd waar dat een glimlach wonderen doet. Met een glimlach geef je in feite ook aan dat je begrip hebt voor hoe hij zich voelt en gedraagt. En dat geeft al enorm veel rust.

dekoezegtboe

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-06 18:36

klopt ik heb het pakket van marina Tong uitsteken en ik ben er nog tot de dag van vandaag blij mee Knipoog en ik heb hem al een jaar Tong uitsteken
@ joviban... dat denk ik ook dat je met glimlachen begrip toont... en bij netam werkt het echt niet om te gaan trekken en sjorren hij is en blijft velemalen sterker dan ik... en met lachen komen we er ook al duurt het misschien in het begin wat langer Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-06 19:07

* Gaat bijlezen *