Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Morrie schreef:zo'n hap eruit als die hoef van pol13 (ofzo) heeft Morrie precies zo.......
ik ken iemand die jaarlingen op ijzers heeft staan..... kunnen ze leren heffen voor de keuring
Kinke schreef:Annette Nielsen belde vanavond nog, ze belt altijd een week na de bekapping om te vragen of er nog bijzonderheden zijn en hoe het paard loopt...als dat nog geen service is..
Lenneke_ schreef:Is er een sloot waar hij uit kan drinken?
Anouar kiest ook liever de sloot dan een drinkbak. Zit meer smaak aan denk ik
Liedje schreef:Zijn er eigenlijk meer adressen op een corrot stick +string te kopen? (Ja, ik weet dat ze er zijn maar weten jullie nog webwinkels)
Anders dan equiplay bedoel ik dan
arno8 schreef:Nou moe, je mag hier toch wel blijven posten als je paard op ijzers staat? Het is toch niet zo dat je nu opeens ook met hengstenkettingen, martingalen, dekens en weet ik veel wat gaat werken?
Wendy schreef:Wat is er gebeurd met je plakijzers?
Mooi zadel trouwens
arno8 schreef:Ja dat klopt!
Ik vraag me soms af hoeveel ze nou eigenlijk per uur verdient op deze manier... Zou ze subsidie krijgen?
Ik denk niet dat ze het zelf als werken ziet, het is meer een gezellig gesprek waarbij de hoeven ook een onderwerp zijn.
Auky schreef:Ja, sloot is er. De drinkbakken worden ook gevuld uit deze sloot.
Op de een of andere manier heb ik het rare idee dat hij niet met zijn hoofd bij de grond kanhij graast niet (oke, er staat ook niet zoveel gras meer, maar alle andere paarden grazen nog wel) en hij drinkt dus niet uit de sloot en de drinkbakken op de grond.
Daarom heb ik de bak nu hoger gezet, in de hoop dat hij nu wel gaat drinken.
Citaat:Ik vraag me soms af hoeveel ze nou eigenlijk per uur verdient op deze manier... Zou ze subsidie krijgen?