Ik ben nu 48 en heb mij in mijn leven zo vaak voorgenomen om mij netjes te gaan kleden, beetje aangepast te zijn, wellicht een beetje vrouwelijker......Het is nooit verder gekomen dan wat halfslachtige pogingen, die snel alweer in het water vielen omdat mijn ouwe kloffie zo praktisch was en ik zo weinig tijd/zin had om aan mijn uiterlijk te besteden.
Inmiddels heb ik het opgegeven. Ik woon nu op het platteland in zweden en daar maakt het niemand geen *** uit hoe je erbij loopt, want de meesten kijken nergens naar. Kleding moet warm en makkelijk zijn en de rest ook. Hier voel ik mij dan weer thuis.
En stoppen met paarden... natuurlijk niet. Je hebt tegenwoordig prachtige pluche dieren die geluid maken en zelfs kunnen lopen.
. Als zoiets hier doorgevoerd zou worden is heel NL in rep en roer en wedden dat 9 van de 10 mensen het ook nog eens onterecht vinden ... Er moeten dan echt zóveel dingen veranderd worden (als het überhaupt veranderd wórdt! Hoe contoleren ze het bij jullie Liljebo?). Gelukkig heeft het geen betrekking op mij en mijn paard
.
.
. Mijn vriend ligt nu met koorts en oorontsteking in bed ...
. Ik ben een heel vrouwelijk type, loop het liefst alleen maar in (sexy) jurkjes en korte rokjes. Hoge hakken vind ik ook geweldig, maar sinds ik mama ben, loop ik erg vaak op platte schoenen. Is gewoon wat makkelijker, maar heb ik een uitje, dan gaan mijn hakken weer effe aan, hoor.

. Heb hier een potje zitten grienen als een klein kind
en dat zal ze altijd blijven.