Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
we hebben een doel en dat is leuk....of we dat doel ook gaan halen boeit me niet zo de weg er heen is al leuk genoeg.
).
. Raar gezicht een paard zo hoog boven op een heuvel.....net een echte wilde mustang 
Foto's blijven posten hoor!

Spikkel stond er prima verzorgd bij maar ik had ook niet anders verwacht. Vandaag even lekker geknuffeld en vanaf morgen gaan we weer aan het 'werk'.
Gelukkig werd er wel heel lief rekening met me gehouden, het was sowieso een lieve familie waar ik terecht kwam. Die familie was bijna altijd samen (denk aan 8-20 personen). De meesten spraken niet of nauwelijks Engels, dus dat leverde wel eens hilarische taferelen op.

Woensdagnacht gefeest, was pas om half 7 thuis. En toen ik wakker werd om 1 uur voelde ik me meteen al zo belabberd. (geen kater, daar heb ik nooit last van, hoelaat ik ook in mn bed lig of de hoeveelheid alcohol)
Ook mn vader lijkt er last van te krijgen.
Twiggy2008 schreef:Dani, ik ga weer zeuren, maar wanneer kom je nouhou.....
want nu ben ik dus klaarwakker
.
) maar dat moet ik halen in Zwaanshoek (30min met de auto) bij Van Schie...dus dan zie je bij het afrekenen "dressuur onder vuur" liggen en dan neem je die ook maar mee
) dus heb ik toen de anderen aan het mesten waren maar een beetje beweging aan d'r gegeven.
Op mijn oude stalling lag afgelopen zomer ook een heuvel met zand in de wei, Tjitse stond daar heel vaak op, wat te slapen of op uitkijk staan.
Hij voelt zich dan heel groot en stoer volgens mij, hij heeft namelijk hetzelfde als hij op een andere verhoging gaat staan (bankje/blok/boomstam enz..) .
Goed om gelachen met Twiggy.

Jij moet morgen maar ver uit mijn buurt blijven Natas, anders ben jij straks ook ziek.

. Of als er sneeuw is, dat is ook geweldig...... Hoe dan ook, heel gezellig als je een keertje komt fotograferen!!! En wij elkaar met z'n 4tjes in het echt kunnen zien.
. Tjitse die op de hei gewoon heel relaxt met zijn voorbenen op een bankje gaat staan.
. Wat mooi wat je zegt over dat Sam Tjitse opgevangen heeft. Het lijkt er inderdaad wel op, zo relaxt als het allemaal gegaan is...... Zelfs de Shetjes hebben hem amper weggejaagd die eerste dagen. Dat heb ik toch wel eens anders gezien..... Ben benieuwd hoe dat straks met Reina gaat. En als die Belg nog komt, hoe dat dan weer gaat (het is erg stil aan die kant, heb nooit meer wat gehoord). Zal blij zijn als de kudde weer zo rustig is als nu het geval is.
Ik zie dat de pups geboren zijn! Wat een leuke diertjes!!!!

heb er nu al zin in!!!!!!!
. Hoop dat ik dinsdag fit genoeg ben om wel wat met d'r te doen
alleen als je een ziekboeg heb is het inderdaad niet fijn.
. Ben blij dat ik toch bij zinnen ben gekomen en ze nog steeds allebei heb want hoewel het makkelijker is om afstand te doen van een bal, je krijgt er ook niks van terug
.
en weet je dat het mij geen bal doet. Zie ik allemaal net aangeklede mensen. mooi opgemaakt en dan lig ik helemaal in een deuk. Loop ik daar in jodphur broek, jodphurs, afgetrapte jas en mijn haren alle kanten uit
. Misschien moest ik voor 2009 toch wat vrouwelijker gaan worden en dat soort dingen niet meer doen, dan gaat het ooit toch nog goedkomen met mij