[HK]Van nature huiskamertopic

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

liljebo

Re: [HK]Van nature huiskamertopic

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-09 19:49

Er is niets mis met het hebben van een doel, behalve als iemand al zijn principes overboord gooit en het doel op de eerste plaats laat komen, maar dat doe je niet.
Ik werk zelf ook graag met een doel, dan ben je wat gemotiveerder bezig. Niets mis mee.
Beterschap.

En bedankt.

Timbers

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-09 09:16

Mijn principes ga ik niet over boord gooien inderdaad Knipoog we hebben een doel en dat is leuk....of we dat doel ook gaan halen boeit me niet zo de weg er heen is al leuk genoeg.

Nog steeds keelpijn......maar vannacht na allerlei hoestmiddeltjes en slijmoplossers wel iets beter geslapen.

Vanmorgen vroeg op, wat was het een mooie wereld met de zon die langzaam opkwam. Paardjes stonden lekker vroeg buiten in de paddock aan hun hooizakken te knabbelen (of liever gezegd aan de inhoud ervan Tong uitsteken ).

Onze paddock was steeds heel nat en daarom is de bovenlaag er af gehaald en die ligt nu als een grote heuvel in het midden. Een van de tinkers vond dat ernstig leuk vanmorgen want die was de hoge heuvel opgeklommen en stond van de opkomende zon te genieten of van het uitzicht Clown. Raar gezicht een paard zo hoog boven op een heuvel.....net een echte wilde mustang ROFL

Jammer genoeg had ik mijn fototoestel niet bij me....maar goed het was ook donker dus had ik toch niet echt een goede foto kunnen maken. Heb wel even gewacht tot ze weer beneden was want ik wist niet of ze nog handig naar beneden kon komen, maar ook dat lukte haar prima. Raar paard Haha!

Als ik fit genoeg ben vandaag nog maar eens wat doen met Timber, maar nu eerst even lekker nog een paar uurtjes maffen Slapen

liljebo

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-09 12:34

Misschien had ie last van hoogmoed... haha.
Jammer dat je nog keelpijn hebt. Beterschap dus.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-09 17:33

@ Liljebo: Jeetje, wat zwaar moet die bevalling geweest zijn voor Daisy (en voor jullie ook waarschijnlijk). Hopelijk groeien de overgebleven pups gezond op en trekt Daisy het ook allemaal. Het is wel een superleuke hond zeg, en wat een geweldige pups. Lovers Foto's blijven posten hoor!

@ Timbers en Dani: Beterschap!

@ Twiggy en Inge: Heerlijk dat jullie paarden het zo goed met elkaar kunnen vinden! Gave foto's ook. Ja

Schaatsen... ja, dat ga ik morgen of maandag hopelijk doen! Wel op een 'veilige' plas hoor. Knipoog
Ik ben gistermiddag teruggekomen uit Portugal en hoewel ik het leuk heb gehad ben ik toch wel heel erg blij om weer bij mijn dieren te zijn. Mijn vader haalde me op van Schiphol en ik moest toch wel rechtstreeks naar stal. Knipoog Spikkel stond er prima verzorgd bij maar ik had ook niet anders verwacht. Vandaag even lekker geknuffeld en vanaf morgen gaan we weer aan het 'werk'.

Mijn kat en ratten waren bij mijn ouders, die waren wel erg blij me weer te zien. De kat was eenzaam geweest, arm ding. Ze heeft de hele nacht dicht naast me in bed gelegen en stopte niet met spinnen.

Slecht geslapen dus, en dat terwijl ik wel bij moet komen van de vakantie. Haha!
Ik ging daar meestal rond 4 uur 's nachts naar bed en sliep tot een uur of 11/12. Heel ander ritme dus, ook qua eten. Twee keer daags warm eten. Het is wel echt een land van vlees en vis en laat ik dat nou niet eten. Clown Gelukkig werd er wel heel lief rekening met me gehouden, het was sowieso een lieve familie waar ik terecht kwam. Die familie was bijna altijd samen (denk aan 8-20 personen). De meesten spraken niet of nauwelijks Engels, dus dat leverde wel eens hilarische taferelen op. Haha!

Ik zat in Porto en heb veel van de stad gezien (ideaal als je bij iemand logeert die daar al haar hele leven woont). Mooi hoor! Ik zal later nog wel een paar foto's posten.

Nu eerst even lekker warm douchen, het is toch wel koud hier. Daar was het 10-16 graden en zonnig. Maar ik ben een wintermens dus het weer hier vind ik ook helemaal niet erg. Lachen

liljebo

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-09 19:51

Fijn dat je het naar je zin hebt gehad. Beestjes missen... tja dat heb ik ook heel erg. Al na een weekend. Hihi.
Met daisy gaat het overigens goed en de kleintjes komen nu echt flink aan. Natuurlijk blijf ik in de toekomst foto's spammen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-09 20:06

Fijn dat het goed gaat met ze! Lachen

Ik had tijdens de vakantie vooral de eerste dagen last van heimwee en beestjes missen. Daarna ging het wel goed, maar ik ben toch heel erg blij om weer lekker bij ze te zijn. Ik kwam gisteren ook met een big smile dat vliegtuig uit, wetende dat ik ze weer heel snel zou gaan zien. Haha!

Inge_

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-09 22:04

Heel snel de afgelopen pagina's doorgescrolld en het enige wat is blijven hangen zijn de foto's dat Daisy is bevallen. Gefeliciteerd Sandra!!

Ben sinds donderdag ziek. Scheve mond Woensdagnacht gefeest, was pas om half 7 thuis. En toen ik wakker werd om 1 uur voelde ik me meteen al zo belabberd. (geen kater, daar heb ik nooit last van, hoelaat ik ook in mn bed lig of de hoeveelheid alcohol)
Wilde toch erg graag naar de paarden toe, kijken hoe ze eraan toe waren. Sam & Tjitse door het hek gelaten, Sam liep voorop naar de rest van de kudde toe, en Tjits volgde precies in Sammy's hoefsporen. Haha!

Nou goed heel snel naar huis gegaan want ging niet meer en thuis mn bed ingedoken. Afgelopen dagen 5 keer flauwgevallen (paar keer met mn hoofd tegen de muur gevallen en oa hierdoor hoofdpijn) , misselijk (overgeven) , koorts enz.... Noem het maar op. Knipoog

Lijkt hier te heersen, want onze overbuurvrouw heeft het ook en mijn broertje idem dito. Nagelbijten / Gniffelen Ook mn vader lijkt er last van te krijgen.

Twiggy zorgt gelukkig even voor Tjitse, want autorijden gaat dus niet echt. Clown

Twiggy2008

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-09 22:20

Inge, je hebt hetzelfde als Dani, lijkt wel. Die had ook al haar hoofd gestoten, toch? Clown
Beterschap!!! Met je lieve paard gaat het prima. Morgen ga ik waarschijnlijk in de namiddag weer, want D wil schaatsen (als het kan) en ik heb geen idee hoe laat hij thuis is.... Maar hij weet dat ik nog even de paarden moet doen, dus.....
Ik ga met mijn kleine meisje wel even bij de ijsbaan kijken, denk ik. Zal wel gigadruk zijn op zondag. Sigaar

RedPassion, heerlijk he, als je dan weer thuis bent bij je dieren!!! Maar je hebt het dus leuk gehad? Nog problemen gehad dat je niet al je laarzen mee kon nemen? Haha!

Sandra, fijn dat het met Daisy en haar baby's goed gaat!! Slaap jij weer een beetje nu?

Timbers en Dani, ook beterschap!!! Ach gut
Dani, ik ga weer zeuren, maar wanneer kom je nouhou..... Haha!

Ik hoop maandag weer richting bos/hei te gaan, maar dat hangt eigenlijk van Inge af. Want ik ga nog niet alleen met Sam daar rijden, dat is nog niet verantwoord. Knipoog
Anders een weekje later misschien.

Maandag begint het 'gewone' leven weer. Geen vakantie meer. Maar ik laat de kerstdingen nog een weekje staan, heb ik vandaag besloten. Heb geen zin om dat morgen op te ruimen, dat komt over een paar dagen wel.

Timbers

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-09 22:32

Twiggy2008 schreef:
Dani, ik ga weer zeuren, maar wanneer kom je nouhou..... Haha!

Jaaaaa Dani wanneer ga je nou!! Dan kan ik snel langskomen met camera en foto's maken en jullie paardjes bewonderen Pling

Ik voel me al iets beter....was alleen om 19u in slaap gevallen en ik werd net weer wakker van mijn zere keel. Niet handig want nu ben ik dus klaarwakker Clown.

Vandaag voer gaan halen voor Timber. Ik ga haar op Dodson & Horrell proberen omdat daar heel laag suiker/zetmeel inzit en ze op dieet is (en je ziet haar toch al afvallen Vork ) maar dat moet ik halen in Zwaanshoek (30min met de auto) bij Van Schie...dus dan zie je bij het afrekenen "dressuur onder vuur" liggen en dan neem je die ook maar mee Bloos

Weer een boek om te lezen...............maar wel een mooi boek volgens mij Tong uitsteken

Met Timber heb ik een beetje gelummeld in de bak, alleen de hoefslag is goed en er wilde nog 3 anderen gaan rijden (leuk met z'n allen over de hoefslag hobbelen ROFL ) dus heb ik toen de anderen aan het mesten waren maar een beetje beweging aan d'r gegeven.
Verder hebben ze lekker de hele dag in de paddock gestaan dus zo erg is dat niet een daagie minder doen.

Inge_

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-09 11:31

Sandra, ik lees nu pas over de bevalling van Daisy.. Heftig joh, 2 pups overleden… Hoop dat de andere 5 en Daisy zelf natuurlijk gezond blijven.

F6, vond Timber die heuvel niet leuk ? Tong uitsteken Op mijn oude stalling lag afgelopen zomer ook een heuvel met zand in de wei, Tjitse stond daar heel vaak op, wat te slapen of op uitkijk staan. Clown Hij voelt zich dan heel groot en stoer volgens mij, hij heeft namelijk hetzelfde als hij op een andere verhoging gaat staan (bankje/blok/boomstam enz..) .
Vorige week ook tijdens de buitenrit; ik had Tjits naast een bank geparkeerd om op te stappen en opeens stapt hij zelf met beide voorbenen op het bankje. Clown Goed om gelachen met Twiggy. *LOL*
Leuk als je binnenkort onze kant op komt!
Dat boek ''dressuur onder vuur'' heb ik ook van gehoord, ga ik ook binnenkort bestellen. Ja
Enne, jij ook beterschap he!!

RedPassion, fijn dat je een leuke vakantie hebt gehad joh! Heel herkenbaar, dat je meteen naar Spikkel wilde vanuit het vliegveld. Haha!

Dani, jij ook beterschap! En ook ik ga je lastigvalen; wanneer kom je ? Schijnheilig

Gaat wel lekker hier he, eerst aantal paarden ziek en nu de eigenaren. Nagelbijten / Gniffelen Jij moet morgen maar ver uit mijn buurt blijven Natas, anders ben jij straks ook ziek. Vork
Met mij gaat het wel beter gelukkig, 12 uur aan een stuk door geslapen vannacht. Barst van de honger alleen kan ik nog niks door mn keel krijgen, net als Dani.
Vandaag mag ik nog niet weg, mn ouders zijn bang dat half uur rijden te inspannend is. Ze kunnen me helaas niet brengen want zijn zelf groot deel van de dag weg. :/ Ik hoop dat ik me morgen zo goed voel dat ik mee kan op buitenrit, Natas, maar ik weet het niet zeker. Kom iig wel naar stal morgen. Later in de week wordt lastig voor jou he? We hebben het er nog wel even over!

Met Tjitse gaat het overigens heel erg goed, gedurende de eerste week dat ik weer thuiswas veranderde hij steeds meer in de oude Tjitse. En nu op zijn nieuwe plekje, waar hij 2 weken staat, is het alsof hij er al jaaaaren woont. Denk dat dat grotendeels komt door Sam, die lieverd heeft hem als het ware een beetje 'opgevangen' denk ik. Ja

Oh en wat ik nog helemaal vergeten was; Gelukkig & gezond nieuwjaar voor jullie allemaal!!

liljebo

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-09 12:34

Met dais en de pups gaat het gelukkig prima. De pups komen nu snel aan en dais is weer opgeknapt en eet echt supergoed. Ze is zo'n lieve mama...
Ik slaap dus weer als een blok.

Vervelend inge, dat je ziek bent. Beterschap. Gelukkig staat tjitse onder de goede zorgen van twiggy.
Timbers... ben benieuwd wat je van het boek vind. Hoor er meer over, maar weet eigenlijk niet precies waar het over gaat??

Ga jullie heel snel spammen met nieuwe foto's. Alle kleintjes hebben nu een naam Clown

liljebo

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-09 12:41

ok.. hier dus ff spammen. Haha!
Ff voorstellen:
Alfi
Afbeelding
Axl
Afbeelding
demi
Afbeelding
Didi
Afbeelding
Djenti
Afbeelding

Twiggy2008

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-09 12:55

Timbers, ik denk dat je het beste kunt komen voor mooie foto's als alles weer groen is bij ons. Dan is het er zo mooi!!!
Natuurlijk mag je altijd eerder komen, maar qua omgeving is het voorjaar echt schitterend, hoor Ja . Of als er sneeuw is, dat is ook geweldig...... Hoe dan ook, heel gezellig als je een keertje komt fotograferen!!! En wij elkaar met z'n 4tjes in het echt kunnen zien. Lachen

Ben heel benieuwd wanneer Dani komt, maar we wachten het af. Ze moet ook zoveel regelen. Wij zijn er in Loosdrecht allemaal klaar voor in elk geval. Dani, hoe voel je je vandaag?

Inge, hahaha, ja, jij hebt een gek paard Ja . Tjitse die op de hei gewoon heel relaxt met zijn voorbenen op een bankje gaat staan. Clown Clown Clown
Echt zo grappig!!! Ik ga dat Sam ook maar eens leren, hihi......
En zie maar of het morgen gaat of niet, hoor. Zo niet, dan houdt het op, geen probleem. Ik vind ook niet dat je jezelf moet gaan forceren na de afgelopen dagen. Maandag is inderdaad voor mij de dag met de meeste vrijheid. De rest van de week heb ik te weinig tijd om echt urenlang het bos in te gaan. Het komende weekend schiet ook niet op. Zaterdag ben ik brak van de avond ervoor en moet ik vaak nog zoveel dingetjes thuis doen en zondag is D 's middags weg, dus moet ik thuis zijn. Dan gewoon volgende week maandag?
Gaan we morgen gewoon lekker freestyle rijden in de grote bak ofzo. Of die zitoefeningen doen, hahaha......

Liljebo, fijn dat het goed gaat met de hondjes en met mama Daisy. Hebben ze allemaal al een naam? Wat leuk!!! Vertel!!

RedPassion, Spikkel lekker plat geknuffeld? Lovers
En weer een beetje gewend hier in Holland?

Dat boek 'Dressuur Onder Vuur' ga ik ook bestellen. Ik lees op internet interessante verhalen erover en aangezien ik dol op boeken ben..... Ik ga vanmiddag naar de paarden. Schaatsen en naar de ijsbaan gaan zit er niet in vandaag. Komt van de week wel weer.....

Zal Tjitse een dikke knuf geven, Inge Kusje . Wat mooi wat je zegt over dat Sam Tjitse opgevangen heeft. Het lijkt er inderdaad wel op, zo relaxt als het allemaal gegaan is...... Zelfs de Shetjes hebben hem amper weggejaagd die eerste dagen. Dat heb ik toch wel eens anders gezien..... Ben benieuwd hoe dat straks met Reina gaat. En als die Belg nog komt, hoe dat dan weer gaat (het is erg stil aan die kant, heb nooit meer wat gehoord). Zal blij zijn als de kudde weer zo rustig is als nu het geval is.

En wat mij betreft, op naar het voorjaar!!! Haha!
Ik ga in januari altijd weer aftellen naar eind maart/april. Tong uitsteken

Dani_

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-09 15:54

Liljebo wat een schatjes!!!! Hoe is het met moederhond?

Met mij gaat het gelukkig weer wat beter. Vooral 's ochtends nog heel erg last van mijn keel maar verder gaat het wel weer oké. Mijn vriend was donderdag even op ziekenbezoek geweest en we zouden gisteravond naar een housewarmingfeestje van vrienden gaan, toen belde hij me op dat ie met oor-en keelpijn in bed lag en ook dacht een beetje koorts te hebben. Echt zo zielig dat ik hem heb aangestoken! Voel me helemaal schuldig!! Maarjah, eigen schuld een beetje he ... Moet je maar niet bij je doodzieke vriendinnetje blijven slapen ... Bloos Clown

Nou, ik begrijp uit dit topic dat iedereen zit te wachten op een verlossend antwoord van mij!!?? Haha!

Komt ie: 24 januari wil ik Reina verhuizen!!

Beetje later dan gepland maar uiteindelijk moet ik toch voor de hele maand januari daar betalen dus is het zonde van mijn geld om het eerder te doen. Ook worden de paarden daar deze maand nog ingeënt en het zou fijn zijn als ze daar nog bij was. Reina moet deze maand ook nog ontwormd worden. Al met al allemaal dingetjes waardoor het mij handig leek haar nog even op het huidige land te laten staan. Op die datum kunnen de mensen van waar Reina nu staat haar ook zelf brengen! Dat scheelt mij weer het huren van een trailer ... Ze wilden ook gewoon heel graag mee om te zien waar Reina terecht komt.

Dus Inge en Twiggy, de 24ste vrij houden en naar de paardjes komen!! Zou leuk zijn als jullie erbij zijn voor een warm ontvangst hihi!!

willeke_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-09 16:51

Hallo allemaal,

Heb niet alles kunnen bijlezen, maar dat doe ik straks nog wel Lachen Ik zie dat de pups geboren zijn! Wat een leuke diertjes!!!!

Ik ben vandaag bij casandra geweest en het was zoooooooooooooooooooooooo fijn!!!!!
Ik ben met casandra weer aan het grondwerken geslagen. Had vorige keer mijn blokken al in de piste gelegd en wat geoefend met casandra. Vandaag weer aan de slag gegaan. Eerst even wat gespeeld. Even naar het blok gegaan, wat games rond het blok gespeeld. Touch it ging héél erg goed. Maar toen werd ze weer zo unconfident, dus iets héél anders gedaan. Wat leiden vanuit verschillende zones gespeeld. Uiteindelijk was ze LB in zone 5, en kon ik met dubbele lijnen achter haar aan lopen. Dat ging verbazend goed! We hadden hier en daar wat miscommunicatie qua richting, maar ook daar dan weer terug gegaan naar een zone waar het wel goed ging en terug richting zone 5.
Ik vind het moeilijk om haar vanuit stilstand terug in stap te zetten. En ook yoyo'en vanuit zone 5 wilde niet echt lukken. Dus we hebben nogal wat issues waar we weer aan kunnen werken.

Uiteindelijk nog eens terug naar het blok gegaan en de twee blokken op elkaar gelegd... friendly gespeeld terwijl ik boven haar stond en eens getest of ik over haar heen mocht gaan hangen.. en ja hoor, ze gaf permission! Uiteindelijk mijn been over haar heen gelegd en langs rechts opgestapt
Het deed zoooooooooooo goed! Na meer dan een half jaar terug op m'n eigen paard gezeten!!!!

Daarna even naar het blok. Ze werd wat onzeker. Dus wat approach & retreat toegepast en uiteindelijk ging ze met haar twee voorvoeten OP het blok!!!!
Ik heb haar helemaal de hemel in geprezen!!!!
Ben hierna metteen gestopt. Het was genoeg geweest! Casandra was vandaag zooooooooooooooooo cool in haar koppie! Ik luv my horsie!!!!!

liljebo

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-09 16:54

hej willeke... lang niet gezien... Fijn dat het zo goed gaat met cassandra

Twiggy... de namen staan bij de foto's

Dani... spannend met verhuizen. Wordt vast gezellig met inge en twiggy.

Met mama hond gaat het nu gelukkig goed. Ze wordt zienderogen fitter. Gelukkig.

willeke_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-09 16:55

ja het is hier ontzettend druk geweest de laatste weken... Maar nu heb ik weer de tijd om wat bij te lezen Lachen

sonjim

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-09 17:44

De rust in mijn kudde leek weergekeerd in de zin dat Pim op ruime afstand van de rest eet, maar niet meer enorm wordt opgejaagd. Kroelen doen ze ook heel soms en ik zie dat als een begin van het vormen van een kudde. Vanavond was het helaas helemaal mis, Billy niet lekker en de rest van de kudde reageert dat op Pim af. Arme jongen mocht niks meer. Wieneke laat hem zowiezo niet in haar buurt komen, minimaal 3 meter afstand (de bitch), maar nu vlogen zij en Jim ook op hem af als hij naar Billy toe liep. Of in de buurt van een van hen komt. Jimmy vertoonde vanavond echte hengstenmanieren, wegjagen die indringer. dus ik ben bang dat ik te vroeg gejuicht heb. Nu hopen dat de rust zich hersteld. Netje misschien kun je in het weekend komen kijken hoe jij hem erbij vind staan, ik heb het gevoel (net althans wel) dat hij bedroefd is.

Billy lijkt het koud te hebben dus nu dekentje op en hij begon weer te eten, hij ging liggen en stopte met eten. Met deken eet hij en ligt niet. Jimmy jaagt hem in de benen als hij gaat liggen, zoals wij mensen dat met een koliek paard ook doen lopen, paard.

Timbers

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-09 18:59

@Liljebo wat een schatjes Lovers
@Dani na de 24e moet het dus mooi weer worden en het gras weer groen Tong uitsteken heb er nu al zin in!!!!!!!
@Sonjim hopelijk keert de rust snel weer in je koppeltje paarden Ach gut

Morgen weer werken....we waren vorige week dicht dus lekker vakantie gehad. Zal wel weer even wennen worden als het "normale" leven begint aan de andere kant ook wel lekker om weer in het ritme te komen. Morgen meteen van 8u tot 20u werken, dus weinig Timber morgen Scheve mond. Hoop dat ik dinsdag fit genoeg ben om wel wat met d'r te doen Ja

sonjim

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-09 19:03

Ik heb ook altijd wat met die paarden. Ik heb er ook nog 2 Wieneke en Jimmy op de antibiotica staan. gaat weer lekker hier. Hierna ga ik toch maar voetballen denk ik.

liljebo

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-09 19:07

rot hoor, sonjim, twee paardjes op de antibiotica. En dan nog die problemen in de kudde en een arme billy... Ach gut

Timbers... ik functioneer toch wel het beste als ik in mijn gewone ritme bent. Ben je weer opgeknapt?

sonjim

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-09 19:13

Ja ik krijg echt de neiging om te gaan voetballen of zo ipv paarden houden. Bij Wieneke is het nog een nasleep van het ziek zijn, die heeft allemaal kleine huidontstekingen en Jimmy heeft weer een ontsteking in zijn schouder en een in zijn nek, 2 weken medicatie dan moet het weg zijn en als het dan terugkeert eventueel verder onderzoek.

Timbers

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-09 21:32

Ik heb ook wel eens overwogen om goudvissen te gaan fokken.....maar paarden zijn toch leuker Knipoog alleen als je een ziekboeg heb is het inderdaad niet fijn.

Hoop dat ze snel weer allemaal opgeknapt zijn Ach gut

sonjim

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-09 21:58

Guppy's of zo, maar dat zijn toch dieren en dieren kunnen ziek worden, dan toch maar een voetbal, die schop je de straat op als je er genoeg van hebt.

Timbers

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-09 22:06

Tennis is ook een idee Clown

Toen Es zo ziek was heb ik serieus overwogen mijn kat weg te geven en Timber op marktplaats te knallen want DAT wilde ik nooit meer meemaken . Ben blij dat ik toch bij zinnen ben gekomen en ze nog steeds allebei heb want hoewel het makkelijker is om afstand te doen van een bal, je krijgt er ook niks van terug Knipoog.

Mijn keel begint minder te worden alleen ben ik nog steeds snotverkouden......hopen dus dat ik morgen de lange dag op mijn werk door ga komen.

Vandaag nog lekker naar Amstelveen geweest, lekker in paardrij outfit een kledingzaak inlopen en nette bloesjes kopen Clown en weet je dat het mij geen bal doet. Zie ik allemaal net aangeklede mensen. mooi opgemaakt en dan lig ik helemaal in een deuk. Loop ik daar in jodphur broek, jodphurs, afgetrapte jas en mijn haren alle kanten uit ROFL. Misschien moest ik voor 2009 toch wat vrouwelijker gaan worden en dat soort dingen niet meer doen, dan gaat het ooit toch nog goedkomen met mij Schijnheilig