Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Cookies schreef:He AM wat vervelend dat je geen beter nieuws hebt gekregen bij LaarakkerSterkte met Andor.
Ik heb helemaal de smaak te pakken van ons vreet-uitje naar Midwoud. Ik ben nou een kruidkoek aan het bakken voor het mannetje.Een ronde want ik heb nog geen cake blik. Die zal er binnenkort wel komen denk ik als mijn koek gelukt is.
Cookies schreef:Helaas is het bij gescheurde pezen vrijwel altijd einde verhaal. Pezen herstellen zich bijna niet. Zelfs bij een "simpele" peesblessure ben je al maanden onderweg.
@ AM: laat maar komen dat recept!!
Cookies schreef:Zoho, recept is opgeslagen. Als ik nog een keer een bevlieging krijg dan kan ik m'n gang gaan, Bedankt!!
Peesklap zijn een paar vezels die gescheurd of beschadigt zijn. Niet een hele pees die afgescheurd is.
Pellie schreef:maar wat als het alle pezen zijn? VA heeft hem vanmiddag bekeken en zou vanaaf terug komen om in te laten slapen. zal nu ook wel gebeurd zijn... hij kon er niet op lopen, pootje klapte van onderen helemaal dubbel.... maaike heeft beide paardjes van ons binnen gezet. daar geen zorg om vannacht.
Buitenzinnig schreef:
Is er nog iemand met een heel fijn gezond gezellig paard?????Wat een rampverhalen allemaal...sterkte iedereen. Overigens scheurt een pees wel eens helemaal zonder hulp van buitenaf in tweeën hoor....gekke bokkesprong en het kan einde verhaal zijn....
Pellie schreef:ja nou en of AM!!! dit zit me niet lekker! ander stalgenootje en stalhouder hebben vanmiddag ook al gekeken en konden niks vinden.
BZ, dit moet van van buitenaf zijn gebeurd want het lag helemaal open.
hij is net ingeslapen werd me ge-sms-t... had er net zo goed wel naartoe kunnen gaan want heb al paar keer zitten janken, dat wilde ik mezelf juist besparen
Cookies schreef:Helaas, cake mislukt. Bovenkant zwart en vanbinnen nog vloeibaar. Ben ontroostbaar. Die oven is echt niet goed. Bij 200 graden is ie nog lauw en bij 220 loeiheet. Nu word het taart van de bakker. Ook lekker, hoop ik.
Toen ik vanavond ben wezen kijken stonden al mijn paarden er nog gezellig en gezond bij, en vooral: HARIG.
Buitenzinnig schreef:Is er nog iemand met een heel fijn gezond gezellig paard?????![]()
Kinke schreef:Heee Ingrid,
ik was al nieuwsgierig naar je belevenissen![]()
Ik heb precies hetzelfde probleem met mn ademhaling.![]()
Leuke foto trouwens, knap dat je op die snelle ijsco's zo kunt blijven zitten.
Volgende week heb ik maar liefst 2 lessen van Vanda!
smurf schreef:jammer dat ik niet kan smssen (typen) op de telefoon, ik zie de lettertjes niet