sonjim schreef:f6 alsof jij na al je da kosten zit te wachten op een huurverhoging.
Ach die huurverhoging zat er toch aan te komen.....we betalen echt belachelijk weinig en ik wist dat het er aan zat te komen.
De boer is op zich wel schappelijk hoor want hij wilde de huur van Es van de dagen dat ze er niet meer was zelfs met me verrekenen (dat gebeurt bij geen enkele stal volgens mij). Maar die stalgenoot doet er nogal moeilijk over.
Op zich heb ik ook niks met hem te maken verder hoor want we zijn met 4 meiden die eigenlijk alles onderling regelen (we staan er maar met z'n 5en). Maar hij heeft gewoon altijd wat te zeiken
. Maakt zijn leven in ieder geval een stuk zwaarder
Wel lachen want toen ik daar net kwam staan had hij commentaar dat mijn paarden de hele dag buiten stonden in de vrieskou, maar blijkbaar ben ik nog zo achterlijk niet want nu staan zijn paarden ook gewoon in de vrieskou. En vertelt hij mij dat een paard buiten hoort in een koppel.....toen ik dat de eerste jaren vertelde werd ik voor gek versleten, maar nu "leert" hij mij dat een paard veel moet bewegen en behoefte heeft aan sociaal contact
. Wist ik nog niet
Citaat:
Shetten kun je helaas niet scannen, kan wel maar bij mini's een groot risico op doorprikken van de darm, lijkt me een zinloos risico om te lopen.
Da's jammer........is er niet een andere mogelijkheid om er achter te komen. Een urine test ofzo