dekoezegtboe schreef:goedemorgen allemaal!
heb ik vakantie ben ik nog vroeg wakkermaar goed van de week nog genoeg tijd om uit te slapen.
Ik heb ook het topic zitten lezen... ik ga me nu bijna schuldig voelen dat ik in mijn lekker warme woonkamer met een warme bak thee in mijn warme ochtendjas achter de pc zit. Maar als ik dan denk aan mijn ponies die zichtbaar genieten van het rollen in de modder (ik minder) moet ik heel hard lachen en denk ik, ik ben blij dat mijn ponies gelukkig zijn
ondanks dat ze zwart zijn van de modder!
zo nu weer verder met de orde van de dag... ik had voor sietske een startrekk zadel... een super zadelmaar op Netam ligt het niet lekker... er blijft maar een smalle rand droog bij de ruggegraat (die wel wat uitsteekt) en bij onze laatste buitenrit was de ruggegraat zelfs nat! (al weer een tijdje geleden dus het komt niet door de wintervacht) ik ben nu op zoek naar een zadelmaker/zadelpasser voor advies. Aangezien zijn ruggegraat neit verzonken is denk ik niet dat boomloos voor ons de oplossing is
![]()
wie o wie kent er goede zadelmakers/zadelpassers en kan mij wat ervaringen vertellen
Heb je het al eens geprobeerd met de panelen heel wijd uit elkaar?
maar goed van de week nog genoeg tijd om uit te slapen.
) moet ik heel hard lachen en denk ik, ik ben blij dat mijn ponies gelukkig zijn
ondanks dat ze zwart zijn van de modder!
maar op Netam ligt het niet lekker... er blijft maar een smalle rand droog bij de ruggegraat (die wel wat uitsteekt) en bij onze laatste buitenrit was de ruggegraat zelfs nat! (al weer een tijdje geleden dus het komt niet door de wintervacht) ik ben nu op zoek naar een zadelmaker/zadelpasser voor advies. Aangezien zijn ruggegraat neit verzonken is denk ik niet dat boomloos voor ons de oplossing is

, terwijl Harley zo'n mooie box had op die pensionstal