Het stippen/vlekken hondje... toekomstige mama Daisy
Zwart spook: toekomstige papa, alesko.

Puppels hebben er nog geen zin in... nog steeds geen weeen.
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

) , zo lieten we ze aan het eind van de dag weer achter.
!!! Zag toevallig vandaag de foto's van een van mijn beste vriendinnetjes die in Tasmanie woont. Zij heeft 7 weken door Nieuw-Zeeland gereisd. Wat een heerlijk uniek land!! Echt schitterend, hoor!!
. Sam heeft eindelijk weer een echt maatje gevonden!!! Zo fijn om te zien. Ze staan regelmatig koppie aan koppie te grazen, echt zo lief. Tjitse is ook echt een schat, hoor.
). Om een uurtje of 3 eindelijk een beetje in aan het doezelen, belt mijn lieve nichtje van 16 waar ik was
Lekker ding was ook op dat feestje en zocht mij, maar ja ik moest vanmorgen weer om 8u op mijn werk zijn (dus om 7u ging gewoon de wekker
)
Twiggy2008 schreef:Hoe oud ben jij ook alweer, Frances?
Die meiden zeggen dat ik me niet druk moet maken maar ik heb het he-le-maal gehad met die vent
Bij hem heb IK het altijd gedaan....ik krijg altijd een bek en overal de schuld van. Ook al ben ik ergens niet eens bij in de buurt geweest is het toch mijn schuld
. Ik heb Urhi Geller krachten
Ik heb hem toen even verteld dat ik daar niet van gediend was....als ik iets heb gedaan mag hij me er op aanspreken maar als ik ergens niet eens iets van weet ben ik best pissed als ik de schuld krijg van iets wat ik niet eens gedaan heb.
De kuilverpakkingen ruim ik ook nooit op blijkbaar......want dat zal Frances wel gedaan hebben.
Ik kan het laten vriezen en dooien op commando
Mijn stalgenootje staat in een open deur water emmers te vullen, gaat hij tegen mij zeiken dat de deuren dicht moeten blijven....want ja dat is vast ook mijn idee dat zij de deur open liet staan....
dat je er een puinhoop van maakt en dat je nooit wat doet om je rommel op te ruimen (tja de wei zomer klaar maken en het zand wat we in de bak geschept hebben enzo is hij in geen velden of wegen te bekennen dus laten we niet beginnen over dat ik niets doe daar, en als hij zijn paard weer eens niet op de trailer krijgt help je ook een handje mee maar goed dat is vanaf nu dus echt niet meer het geval).
maar nu komt de grap...volwassen man van in de 50 schrijft daar dan onder "ik heb de waterbakken vanmorgen gevuld, hoop niet dat ik daar iemand mee beledigd heb" 

Triest figuur!
)
liljebo schreef:Timbers... waarom ga je niet optreden. Met jouw krachten kun je makkelijk rijk worden.![]()
Jammer hoor... zo'n figuur op stal.
.
Citaat:Over leeftijd wil ik niet praten...
vergeleken met jullie ben ik bejaard.
, ze geloofden het eigenlijk niet want ze hebben geen van allen een tante die in een tentfeest op de muziek raar staat te hossen en springen
)
) en verder zoeken we het maar uit. Wat wij willen is prima. Alleen die zeik vent dan (niet de boer maar mijn stalgenoot)....hij is weer eens in een sjaggo bui en dan is hij niet te genieten.