Nou nu ga ik maar aan mijn schoonheidsslaapje beginnen. (niet dat het helpt)
Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
:
) Morrie schreef:als iemand nog genoeg strijdlust heeft: natural onder vuur
e_horse schreef:Maar ik ga maar ns slapen.. Zware dag morgen:
Ik ga morgen proberen een collega in het zadel te krijgen ("Nee, ik kom alleen kijken hoor, niet rijden")
e_horse schreef:Dag allemaal en slaap lekker! Niet teveel dromen van paardjes die zeiknat regenen in de wei en stalletjes waar Harlie nu vanavond lekker binnen in het stro met een berg kuil had kunnen staan....
Ik ben zo blij
Ik kwam dat dekje een paar maand geleden tegen in een paardensport winkel, en ik had echt iets van wauh deze moet ik hebben! (en niet omdat hij zo mooi is, maar omdat hij zeer corrigerend werkt en een net niet passend zadel tot een passend zadel kan maken wat voor Visco yoyo gewicht heel handig is)
Citaat:Ook in het natural-wintertopic, zelf wel dikke mutsen, shawls, warme choco enz maar het paard kan verekken in een baggerwei zonder deken....
Visconti schreef:Morrie schreef:als iemand nog genoeg strijdlust heeft: natural onder vuur
damn had net heel verhaal getypte, maar een mod had het al gezien

maar goed van de week nog genoeg tijd om uit te slapen.
) moet ik heel hard lachen en denk ik, ik ben blij dat mijn ponies gelukkig zijn
ondanks dat ze zwart zijn van de modder!
maar op Netam ligt het niet lekker... er blijft maar een smalle rand droog bij de ruggegraat (die wel wat uitsteekt) en bij onze laatste buitenrit was de ruggegraat zelfs nat! (al weer een tijdje geleden dus het komt niet door de wintervacht) ik ben nu op zoek naar een zadelmaker/zadelpasser voor advies. Aangezien zijn ruggegraat neit verzonken is denk ik niet dat boomloos voor ons de oplossing is