Haha volgens mij komt dat omdat het zo is. Als ik Lan moet beschrijven kom ik ook niet verder als:
zie eruit als een modderschuit als ze uit de wei komt. Is zelf dan heel tevreden over haar uiterlijk.
Is slim, lui, eigenwijs en driftig. Kan sommige mensen volledig negeren. Is veeleisend en jaloers, hinnikt als ik met iemand sta te praten dat ik naar haar moet komen.
Heeft een grotere truckendoos dan de gemiddelde goochelaar.
En bovenal: is het leukste paard van de hele wereld
Is mijn avatar voor jullie wel zichtbaar? Tis zo maf; hier op m'n werk verschijnt m'n avatar nooit (altijd een kruisje) maar thuis iestie er altijd wel. Waar zou dat nou aan kunnen liggen
Veel problemen met het toetsenbord van de laptop. Doet dingen die ik niet wil en dat is vervelend. Weer een afspraak maken. Eerst valt hij permanent uit en nu dit weer.
Ik heb gelukkig nog garantie en de winkel ligt niet ver van ons vandaan maar dat gedonder telkens. Gister poste ik even en drukte op het goede knopje maar even ernaa weer weg de handel.
Sjit weer hier en de madam loopt weer gaten te maken overal
En binnen zetten geen denken aan Jovarna. Omdat we bomen geveld hebben is de achterste wei no niet opgeruimd van wat takjes en zaag rotzooi. Dit doen we straks als het weer wat opklaart. Dan de stroomdraden weer erom en daar kunnen ze baggeren zoveel als ze willen. Der staat een groot schuilhok en de keuze maken ze zelf of erin of buiten blijven.
Op de een of andere manier graven de paarden bij ons ook altijd een gat in de wei, en het water wat daarin staat is veeeeeel lekkerder dan het water wat wij verstrekken. Ik zou het bijna proeven
Ik heb mijn paarden vandaag idd op stal gezet. Ondanks hun regendekens staan ze met regen alleen maar onder het afdak van 3 m' en op stal hebben ze iig nog 9 m2 tot hun beschikking.
Ook als ik de deuren open zou laten staan ze binnen, wel liefst dan met zijn tweëen in een stal. Mijn paarden zijn watjes, so be it
Nee, laat ze maar lekker baggeren en graven, die paarden! Daar zijn ze tenslotte paard voor. (Of je moet een wit paard hebben, maar daar hebben we dan weer Biotex blauw voor, haha).