Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Arabesk schreef:Het is vrij normaal voor jonge paarden hoor dat ze dat doen.
Arabesk schreef:Nou ja, normaal in de zin van je ziet het wel vaker en het gaat vanzelf wel over.
wat is het druk inene hier joh, ik zit hier al uren te staren in mijn uppie *no friends online* stakker die ik ben
nienke07 schreef:Hij heeft vandaag voor het eerst wat langere stukken gedraafd over de weg...wel veel klinkers, dus oneffen...met wandelen al veel geoefend met stoepjes met onregelmatige tegels ('til je voeten op sukkel!') maar vandaag voor het eerst naast de fiets, had ie denk ik ff wat anders aan zijn hoofd
"
, hoewel het steeds beter gaat. Hij pleurt niet meteen meer op zijn bek, het is gereduceerd tot een 'struikeltje'. En laatst remde hij zowaar ZELF voor een kuil. Het moet niet gekker worden hahaha.
(ik stond al stil en hij dus nog niet!) Sukkel...nou ja, dat doet ie dan ook maar één keer...
,
).
.
. Citaat:wat is het druk inene hier joh, ik zit hier al uren te staren in mijn uppie *no friends online* stakker die ik ben
Krijg pas na 15 aug. een nieuw toestel van KPN anders moet ik er weer eentje gaan betalen waar ik niet mee kan i-moden..... dat werkt nog wel, dus ik kan een mailtje sturen dat ik te laat kom, jammer dat ik niet kan smssen (typen) op de telefoon, ik zie de lettertjes niet

Heel licht contactteugeltje, hals mooi gewelfd, over de rug heen en groooote passen nemen. Dat is toch echt wel lekkerder door het bos heen tuffen dan op een stijve hark! Harv deed het ook super overigens, voor een 16-jarige draaft die ook echt niet verkeerd en hij zit heerlijk!
type grote stappen, snel thuis!
Ik zat er niet eens zelf op gisteren. Ik hou niet van dat getreuzel, marcheren moeten ze!