De Natuurlijk bekappers, deel 2

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Antheman

Re: De Natuurlijk bekappers, deel 2

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-04-05 22:08

Andor zijn linkervoet, dat is van het bekken wat 5 cm verder naar voren staat, slijt ook ietwat vierkant af.

Zijn re voet is gewoon mooi.

Margreet

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-05 22:09

Arabesk schreef:
Het is vrij normaal voor jonge paarden hoor dat ze dat doen.

Vind je?!

Morrie

ik ga een poging tot slapen doen, morgen om 10.15 weer naar de Arbo arts en iets zegt me dat ze nu niet meer zo aardig is als de eerste keer Clown

Arabesk

Nou ja, normaal in de zin van je ziet het wel vaker en het gaat vanzelf wel over.

wat is het druk inene hier joh, ik zit hier al uren te staren in mijn uppie *no friends online* stakker die ik ben Clown

Antheman

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-04-05 22:11

Arabesk schreef:
Nou ja, normaal in de zin van je ziet het wel vaker en het gaat vanzelf wel over.

wat is het druk inene hier joh, ik zit hier al uren te staren in mijn uppie *no friends online* stakker die ik ben Clown

Ik vermoed dat half nederland, en jou friends dus ook , weer heeft gekeken naar boer zoekt vrouw!!

Geweldig programma!

nienke07

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-05 22:19

Hij heeft vandaag voor het eerst wat langere stukken gedraafd over de weg...wel veel klinkers, dus oneffen...met wandelen al veel geoefend met stoepjes met onregelmatige tegels ('til je voeten op sukkel!') maar vandaag voor het eerst naast de fiets, had ie denk ik ff wat anders aan zijn hoofd Knipoog

Antheman

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-04-05 22:21

nienke07 schreef:
Hij heeft vandaag voor het eerst wat langere stukken gedraafd over de weg...wel veel klinkers, dus oneffen...met wandelen al veel geoefend met stoepjes met onregelmatige tegels ('til je voeten op sukkel!') maar vandaag voor het eerst naast de fiets, had ie denk ik ff wat anders aan zijn hoofd Knipoog

Ohhhhh, dat klinkt bekend ja!

Zo ging dat bij Andor ook.

Moet je met mijn moeder weggaan, die gilt overal: stoepje, let op, losse tegel, kijk uit Boos!

"Dat kan hij zelf mam Cool "

Arabesk

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-05 22:23

Ik moet arabesk nog steeds elke kuil aanwijzen Cool , hoewel het steeds beter gaat. Hij pleurt niet meteen meer op zijn bek, het is gereduceerd tot een 'struikeltje'. En laatst remde hij zowaar ZELF voor een kuil. Het moet niet gekker worden hahaha.

nienke07

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-05 22:25

Bruut is natuurlijk ook nog een 'puppie' ! Maar ik moet zeggen dat ie verrassend weinig echt struikeld...hij liep wel 1x tegen de fiets op vandaag Cool (ik stond al stil en hij dus nog niet!) Sukkel...nou ja, dat doet ie dan ook maar één keer... Knipoog

Arabesk

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-05 22:27

Ik heb 1x gefietst met arabjes, geen succes, hij sleurde me zowat mee en er zat nog maar 1 handrem op die fiets. Ik belandde bijna in de berm... Boos!

nienke07

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-05 22:32

Ik was *on-blonT* zo verstandig om de oma-fiets van het oudste huisaapje te gebruiken...kon goed met mijn voeten bij de grond en veilig met terugtraprem!

Apple

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-05 00:07

Goedenavond allemaal Lachen,

NH uitleg was idd erg interessant. Hebben Friendly, Porcupine, Driving, Jojo en Cirkling Game gedaan.

Echt grappig om te zien hoe Jeanie en Kev echt allebei hun 'betere' en 'mindere' spelletjes hebben (en baasjes die 'betere' en 'mindere' spelletjes hebben Haha!).

Kev is een paard dat eigenlijk continue bezig gehouden moet worden omdat hij anders zn eigen dingen gaat bedenken (en dat hoeven niet per definitie dingen te zijn die jij ook leuk vind). Eigenlijk wist ik dat al, want dat werkt nl ook zo met rijden, maar het was ook heel leuk om dat nu op de grond te zien Haha!.

Jeanie, topicje komt waarschijnlijk morgen Lachen.

Morrie

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-05 07:57

Citaat:
wat is het druk inene hier joh, ik zit hier al uren te staren in mijn uppie *no friends online* stakker die ik ben

dan heb je mij niet bij de friends staan,want ik ben de hele dag online, ze m'n pc pas 's avonds uit (start moeilijk op)

Dit gaan jullie niet geloven: m'n vader (zwaar dement in een tehuis) heeft ook gordelroos! Ik ben er dus echt niet geweest al die tijd, omdat het voor baby's en oude mensen gevaarlijk kon zijn en hij heeft het!

Arabesk

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-05 08:39

Misschien hebben jullie een erfelijke versie Haha!

Morrie

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-05 09:04

volgens mij kan dat niet, ze zullen wel een kind met waterpokken onder de leden meegesleept hebben naar dat tehuis....

ik ga in de file staan,moet er om 10 uur staan maar er staat 19 km zeiden ze net op de radio, op internet hadden ze het over een half uur extra reistijd, leuk als je zo'n stresser bent als ik...... met een stukke gsm dus ik kan niet eens bellen als ik te laat ga komen....kan alleen 112 bellen Boos! Krijg pas na 15 aug. een nieuw toestel van KPN anders moet ik er weer eentje gaan betalen waar ik niet mee kan i-moden..... dat werkt nog wel, dus ik kan een mailtje sturen dat ik te laat kom, jammer dat ik niet kan smssen (typen) op de telefoon, ik zie de lettertjes niet Cool

Margreet

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-05 09:09

Heb je 'm een poederbrief gestuurd Knipoog

Ik ben gisteren aan het eind v/d middag wel zo heerlijk naar het bos geweest! Hele dag druk geweest bij de Gooische (wat een weer! Echt lekker!) en dan daarna zelf nog rijden, kon geen paard meer zien toen ik thuis was Haha!
Daan reed op Nescio, ik had een paard van een stalgenootje, ik rijd dat dier wel vaker, fijn paard. Flink tempo gereden, bijna de hele weg stevig doorgedraafd. Wat draaft Nescio mooi door z'n lijf zeg als de eerste stuiterige frissigheid eraf is! Echt super om te zien! Het schuim stond dan ook tussen z'n billen toen we weer thuis waren Haha! Heel licht contactteugeltje, hals mooi gewelfd, over de rug heen en groooote passen nemen. Dat is toch echt wel lekkerder door het bos heen tuffen dan op een stijve hark! Harv deed het ook super overigens, voor een 16-jarige draaft die ook echt niet verkeerd en hij zit heerlijk!

Morrie

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-05 09:44

het zal wel aan jouw rijstijl liggen, Morrie neemt ook al van die grote passen Clown type grote stappen, snel thuis!

Margreet

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-05 09:47

Haha zou je denken Haha! Ik zat er niet eens zelf op gisteren. Ik hou niet van dat getreuzel, marcheren moeten ze!
Die Lammert Haanstra heeft een mooie uitdrukking voor dat geslenter: kuieren en dat is verticaal luieren *LOL*

Morrie

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-05 09:50

maar dat doet Morrie heel graag hoor.... kuieren.... zonder zadel in de polder Haha!

Er staan hier 3 heerlijke taarten,maar ik moet precies in de pauze naar de Arbo arts Huilen

Margreet

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-05 09:55

Oh maar dan mag het ook! Maar in het bos wordt er doorgelopen! Dan is hij ook niet zo gluurderig op van alles en nog wat en wordt hij ook niet zo sterk, integendeel, mooi los van de hand juist.

Ik ga even op pad om zo'n mes voor je te scoren!

Morrie

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-05 09:58

yeah een mes...... kan ik de rest van m'n vingertoppen ook amputeren Haha!
ik ga zo 2 verdiepingen naar boven: Arbo arts....

Isapaardje

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-05 10:14

Workshop Centered Riding bij Vanda Oosterhuis zit er weer op.

Enorm lekker weer gehad en heel erg genoten. Was zijn geld wel waard allemaal. We begonnen met lekkere losmaak en balance oefeningen in de zon en later in groepjes op het paard. Je kon dus kijken van de rest en zelf leren.

's Middags lekker getolt (eindelijk die ervaring mogen beleven) en ook in telgang (dat is dus niets; wat een gehobbel haha).

Afbeelding
Ik op ijslander Eiding tijdens de "les" in het mooi recht op een paard zitten Haha!

En vooral dat weer .... zaaaaallllliigggggg

Viel me wel op dat deze onbeslagen normaal bekapte ijslanders hele recht afgesleten tonen hadden met enorme opzet (zelf eraan gelopen, of misschien eraan getolt???)

Groeten
Ingrid

nienke07

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-05 10:18

@ Ingrid: Wat jammer dat je geen foto's hebt gemaakt!!! (van de voetjes!)

Pellie

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-05 10:19

mooi plaatje isaP. heb je er nog iets van opgestoken waarvan je denkt: ja, dat is een belangrijke tip voor mensen! ? ik hou me aanbevolen voor zoiets Haha!

margreet, hoe is het met maanblindheid-paard?

Cookies

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-05 10:43

OK dan! nog 1 dag en dan komt Bob weer thuis OK dan!

Hyper! Hyper! Hyper!