Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

)
 )  Mensen zullen dan wel denken van me... Hahaha!
 Mensen zullen dan wel denken van me... Hahaha! ), dan maakt niet uit.
 ), dan maakt niet uit.                                                         

Flew schreef:Wat leuk, dit topic. Ik heb een (overduidelijk) LBE en een (overwegend) RBI die beste maatjes zijn. Ik merk zelf dat ik gemakkelijker met de LBE werk dan met de RBI, maar dat kan ook komen omdat ik hem al jaren heb en we zo ongeveer met elkaar vergroeid zijn.
Hier een foto die ze samen goed omschrijft. Mogen jullie raden wie de LBE is.
[ [url=m/dlS0hW.jpg]Afbeelding[/url] ]

Diertjec schreef:Grappig te lezen, ik haal juist met voedselbeloningen het beste in mn lbe'er naar boven. Drammerige is er snel uit als ik niks geef. Wel is ze heel mee denkend. 'oh, als ik dit kunstje doe, krijg ik vast wat lekkers'

mindful schreef:ook je huidje, maak ik ook allemaal mee

Nu ik wat serieuzer rijd met de jongste, moet hij in de paddock blijven wachten en dat vindt hij NIET leuk.
 Nu ik wat serieuzer rijd met de jongste, moet hij in de paddock blijven wachten en dat vindt hij NIET leuk.                                                         

, ik kan jullie verzekeren dat ik hem wel kon vermoorden maar ik gaf geen krimp (gelukkig voor hem). Ik schrok me rot, had een instructrice die er geen feeling mee had, ze heeft het ook opgegeven. Nu weet ik wel beter, al had hij me daarstraks weer beetgenomen bij de kap van mijn jas. Ik hoorde de boel scheuren
 , ik kan jullie verzekeren dat ik hem wel kon vermoorden maar ik gaf geen krimp (gelukkig voor hem). Ik schrok me rot, had een instructrice die er geen feeling mee had, ze heeft het ook opgegeven. Nu weet ik wel beter, al had hij me daarstraks weer beetgenomen bij de kap van mijn jas. Ik hoorde de boel scheuren   

Heeft geen gezag voor het scheerapparaat, dus ik moet oppassen dat hij er niet in bijt, hij hapt ernaar. En het leukste deel is wanneer ik voor hem zit om zijn borst te doen, dan probeert hij me omver te duwen, elastiekje uit mijn haar te halen, snuit zijn neus in mijn capuchon enzovoorts.
 Heeft geen gezag voor het scheerapparaat, dus ik moet oppassen dat hij er niet in bijt, hij hapt ernaar. En het leukste deel is wanneer ik voor hem zit om zijn borst te doen, dan probeert hij me omver te duwen, elastiekje uit mijn haar te halen, snuit zijn neus in mijn capuchon enzovoorts.   

Iets te doen geven is meestal de beste optie, maar dat kan ook niet elke seconde natuurlijk
 Iets te doen geven is meestal de beste optie, maar dat kan ook niet elke seconde natuurlijk  Iemand nog tips?
 Iemand nog tips? 

Gimme_Joy schreef:Ik weet niet hoor... Dit loopt uit de hand...

[ [url=m/QotPvu.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/Ub5GRT.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/7JwcBc.jpg]Afbeelding[/url] ]