Ik kreeg mijn peerd met geen mogelijkheid naar buiten vandaag, hij vond de wei veel te vies en nat
Dus heeft hij de hele tijd stilgestaan op de tegels en zat hij te wachten tot hij weer op stal kon. Zijn stalgenoot genoot overigens wel van de enorme modderpoel en die kreeg ik niet meer naar binnen
(lokken met wat biks doet wonderen...
). Mijn pony zou gisternacht buiten blijven omdat wij geen tijd hadden om hem beweging te geven. Toen ik rond 11 uur 's avonds langs de stal reed zag ik dat de bijrijdster hem maar binnen had gezet
Hij heeft zo'n hekel aan regen en wind, dat het zieliger is om hem buiten in de blub te laten staan, dan binnen te zetten (hij heeft wel een langere tijd buiten gestaan overigens
)
maar goedkoop zal het niet worden. Rekening 1 was al meer dan 100 euro, wij moeten nog 2 rekeningen krijgen
, ik hoop dat het snel beter gaat EN dat het beter weer wordt. Weg met die kwakkelwinter, LENTE en ZOMER graag, zodat het spul weer gewoon naar buiten kan.
. Dus omdat niets 'goed' is voor je paard, kun je niet je best doen om de omstandigheden zo fijn mogelijk te maken??? Waarom maak ik me dan dagelijks zo druk over het welzijn van mijn paard?