Probleem opgelost!!
Ik zal met pijn in mijn hart afscheid nemen van de Ghost...

Zo vreselijk als ik mijn eerste rit ermee vond,zo heerlijk vond ik de laatste rit.
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Sterkte...

nienke07 schreef:@Tinkerloos: Er bestaan mooie ' engelse' fenders die het probleem van schurende beugelriemen de wereld uit helpen!

er zijn óók mensen die ze prettig vinden...
Het ZIJN dus géén ondingen...
Dank u!

Die vind ik ook niefain (bb)
Het systeem opzich (èrg standaard) à la.. maar het materiaal
.. Fijn hoor.. die slijtvastheid. .maar comfort vind ik ze ook niet hebben 
want je kon dan niet even je riemen korter of langer maken. Voorlopig los ik het dus met de Marylotjes op en als ik hem weer eens in levende lijve ontmoet, zal ik uitleggen wat ik wil. Want Italiaans is nog steeds niet mijn beste kant

pmarena schreef:BZ : teken het gewoon in Paint , dat werkt vaak het beste , een stripverhaaltje
Een paar klanten hebben het pas gezien en één heb ik er niet over horen klagen en de andere vonden het niks.
pmarena schreef:De bovenste T kun je dan direct aan het zadel haken , en de onderste T gebruik je om je beugelriemen te verstellen.

pmarena schreef:De bovenste T kun je dan direct aan het zadel haken , en de onderste T gebruik je om je beugelriemen te verstellen.
Pellie schreef:deze maar of ze nu zo hangen, of anders om maakt niet uit denk ik
oftewel ik bazelde maar wat
jawel, het maakt wel uit want de onderste T maakt een lus waar je de beugel aan kunt hangen en als je dat bovenaan doet, heb je weer een dikke prop onder je been.......