JoviBan schreef:gouda schreef:Voor mijn paard werkte NB wel alleen als je op een pensionstal staat hoef je daar niet mee aan te komen. Tenminste dat is mijn ervaring op meerdere stallen. Helaas word er nog steeds met argusogen naar gekeken terwijl ik dus ervaren heb dat het echt werkt.
<knip>
Ik vind het erg jammer dat ik haar nu niet kan laten NB-en. Ben wel op zoek naar een eigen stekkie maar dat is niet zo makkelijk.
Gouda, dit begrijp ik niet. Op welke pensionstal je ook staat, je bepaalt toch altijd nog zelf door wie je je paard laat bekappen?! Wat maakt het nou uit hoe anderen daar over denken.
Ook begrijp ik je keuze voor ijzers niet. Toen je paard gevoelig werd, had je voor hoefschoenen kunnen kiezen om hem door de gevoelige periode heen te helpen, en dan was je er daarna ook zeker van geweest dat de hoeven hersteld waren. Als je straks weer opnieuw blootvoets wilt, kun je waarschijnlijk weer helemaal opnieuw beginnen.
Met hoefschoenen moeten de hoeven ook bijgehouden worden iig vaker als dan de smid komt anders passen ze niet meer heb ik begrepen. In april gaan ze er weer onderuit en wil ik het wel gaan proberen. Ze slijt ook scheef af als ze niet op straat komt met TB.
).
)