Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight
Arabesk schreef:Wat betreft de friezen en de kwpn-ers ik sluit me volledig aan bij wat een veearts laatst riep: het paard heeft er miljoenen jaren over gedaan om de 1.50 m te halen en wij fokken hem in 50 jaar tot 1.80m dat is vragen om been en rug problemen!
Arabesk schreef:Hehe mensen 6 pagina's in het nieuwe topic al
Wat betreft de friezen en de kwpn-ers ik sluit me volledig aan bij wat een veearts laatst riep: het paard heeft er miljoenen jaren over gedaan om de 1.50 m te halen en wij fokken hem in 50 jaar tot 1.80m dat is vragen om been en rug problemen!
En ze moeten geen arabieren op friezen gaan zetten, laat ze liever een Merens toevoegen, of een ander zwaarder type. Ineens zie je overal van die zwarte stengels voorbij komen die moeten doorgaan voor 'fries'. Bij ons in de buurt is een boer die heeft nog echte friezen, die zien er heel anders uit
Cookies schreef:Goedemorgen allemaal. *kreun* heb net dik een uur gesport. Steppen, fietsen, roeien en daarna aan het oude ijzer hangen (fitnes) En dat in mijn vakantie.Maar ja het gaat zo goed met mijn rug, dat ik het nog maar even volhoud. Ga zo wel even een half uur in de sauna zitten tegen de spierpijn.
Arabesk schreef:ik heb net dat verhaal zitten lezen van die bokker die opgelicht is. Eerlijk gezegd vind ik haar wel een beetje dom. Er zijn zoveel leuke paarden hier in NL, dan ga toch niet een knol helemaal daar vandaan halen. En zeker niet een paard kopen voor 3x de slachtprijs omdat je onder druk wordt gezet.
Strikje erom en terugsturen, ook al is het zielig. De varkens en kippen in e bioindustrie zijn nog veeel zieliger.