Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
opala schreef:Mac schreef:Hier de reden waarom we haar Grace hebben genoemd:
Ze kon op dag 1 al waanzinnig mooi, soepel en gecoordineerd lopen!
Nog meer van die plaatjes en ik laat Oop vandaag nog dekken. Toch wel het mooiste wat er is ... een veulentje te zien opgroeien.
Antheman schreef:Ligt het heel misschien in de mogelijkheden om ons van een plaatje te voorzien?
Sugarmiss schreef:Ik ben nooit zo'n vlekken liefhebber, maar dit vind ik een hele mooie
Mac schreef:Ik had met de basiscursus bij Emiel Voest Daan als instructeur. Erg prettige jongen/man! Heb zijn site meteen bij mijn favorieten gezet.
gouda schreef:Jammer van dat karretje zou nu juist zo leuk zijn ipv op hem rijden. En hoe is hij aan de hand? Anders ga je met dat mooie weer toch lekker wandelen. Rijden moet toch geen verplichting worden.
nienke07 schreef:
Dat klinkt dus makkelijker dan dat het is...niet bij Gamma&friends (zitten hier allemaal op een rijtje...) en ook niet bij een grote ijzerspeciaalzaak/groothandel.... Zal naar watersportwinkel moeten...maar weet er zo gauw niet één echt in de buurt....en geen tijd...om te zoeken en/of naar Zaandam te rijden....
S.H.I.T.....vandaag geen cross-rope-geval met ringen dus....
Citaat:Jammer van dat karretje zou nu juist zo leuk zijn ipv op hem rijden. En hoe is hij aan de hand? Anders ga je met dat mooie weer toch lekker wandelen. Rijden moet toch geen verplichting worden.
Arabesk schreef:Smurf!! Zie je hoe mooi Morrie loopt?? Hij zet eerst zijn hielen neer en dan pas zijn toon in draf!! Waarom speel je niet wat vaker met hem in de bak, zo te zien vindt hij het erg leuken hoef je ook niet meer saai te wandelen enzo.
Sugarmiss schreef:http://community.webshots.com/album/298340412SxPDfi
Hier de link naar fotot's van mijn bitless bridle, ik hoop dat het idee een beetje overkomt.
Hij verspringt bij mij altijd naar klein, maar met de knop 'normal size' worden ze iets beeldvullender.
Buitenzinnig schreef:Je bedoelt het lamsvelletje. Dat is om Missy's neusje lekker poezelig zacht te houden (bejaarde PennyJammer van dat haar op de neusriem..... Waar heb je dat vandaan (zal je wel verteld hebben, maar ik krijg niet altijd alles mee)