simodi schreef:
Mag ik vragen welk hoofdstel die onderste is? Ik zoek nog een fijn Kingekruisd hoofdstel.
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
thirzanaomi schreef:simodi schreef:
Mag ik vragen welk hoofdstel die onderste is? Ik zoek nog een fijn Kingekruisd hoofdstel.
xLillith schreef:Zo rijden wij nu rond! Op het bit kon hij totaal niet ontspannen, ik kon hem maar niet nagevelijk rijden. Maar hij is soms erg heftig waardoor ik nog wel wat extra's wou hebben. Nu gaat het echter veel beter en hoop ik om binnenkort op een bosal of sidepul over te stappen. We reden eerst trouwens gewoon dressuur en sprongen ook met hackamore.
[ Afbeelding ]
Sheeltje2 schreef:xLillith schreef:Zo rijden wij nu rond! Op het bit kon hij totaal niet ontspannen, ik kon hem maar niet nagevelijk rijden. Maar hij is soms erg heftig waardoor ik nog wel wat extra's wou hebben. Nu gaat het echter veel beter en hoop ik om binnenkort op een bosal of sidepul over te stappen. We reden eerst trouwens gewoon dressuur en sprongen ook met hackamore.
[ Afbeelding ]
ik ga nu ook een hackamore gebruiken voor buitenritjes mag ik vragen hoe het bevalt hackamore je mag me ook pb tje sturen