Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
grietje14 schreef:Cassidy@ Ja, maar ik kan niet als pubertje zomaar even iedereen met zen lastige paard helpen. Omdat ik eerst wat meer ervaring moet hebben, vind ik zelf. En ja zulk soort dingen zou ik dan ook practisch moeten meemaken. Maarja, waar vind je zon paard om mee te oefenen. En volwassenen halen er dan ook geen pubers bij.
Vjestagirl schreef:Meid, jij bent nogsteeds echt de enige die snapt wat jij bedoeld met 'bewust van jezelf' in deze context. Nogmaals, ik kan heeeeel bewust van mezelf mijn paard met een longeerzweep de bak door jagen (en mijn paard kennende jaagt ze me daarna heel bewust van zichzelf mij de bak uit, maar das een ander verhaal), maar dat maakt het geen NH.
Als je nou eens begint met stoppen met zeggen 'bewust van jezelf' en een betere, duidelijkere manier vindt om dát te omschrijven, zou het allemaal misschien al een stukje duidelijker worden.
Mandy_NY schreef:Vjestagirl schreef:Meid, jij bent nogsteeds echt de enige die snapt wat jij bedoeld met 'bewust van jezelf' in deze context. Nogmaals, ik kan heeeeel bewust van mezelf mijn paard met een longeerzweep de bak door jagen (en mijn paard kennende jaagt ze me daarna heel bewust van zichzelf mij de bak uit, maar das een ander verhaal), maar dat maakt het geen NH.
Als je nou eens begint met stoppen met zeggen 'bewust van jezelf' en een betere, duidelijkere manier vindt om dát te omschrijven, zou het allemaal misschien al een stukje duidelijker worden.
Meid? volgens mij heb je niet met haar in de klas gezeten, en niet met haar geknikkerd.. hou niet van de toon waarop je het zegt en wil dat ook graag kenbaar maken.
ik begrijp echter je frustratie, ik heb wel enig idee wat ze ermee bedoeld..
je probeerd in je post denk ik te zeggen dat je eerst moet leren hoe de paarden psychologie in elkaar zit, daarna je moet leren leiding te geven aan je paard en daarna moet leren wat jou lichaamshouding voor je paard betekend.. zou de laatste 2 echter omdraaien, maar denk dat je visie over het NH Echter al flink bijgeschaaft is naar hoe de visie van het NH ooit bedoeld is..
Vjestagirl, ik reageer niet zo om je af te kraken maar niet iedereen zich goed kan formuleren en ik me voor kan stellen dat met jouw soort reacties het er al helemaal niet makkelijk op word..
Mandy_NY schreef:maar denk dat je visie over het NH Echter al flink bijgeschaaft is naar hoe de visie van het NH ooit bedoeld is..
Cassidy schreef:Mandy_NY schreef:maar denk dat je visie over het NH Echter al flink bijgeschaaft is naar hoe de visie van het NH ooit bedoeld is..
Geloof me maar, ik heb in het verleden hetzelfde gedacht. Tot er ineens weer een oneliner komt die alles wat je gedacht bereikt te hebben in een keer weer in het juiste perspectief zet...
Ik hoop dat de ommezwaai nu echt permanent is....
Mandy_NY schreef:Vjestagirl schreef:Meid, jij bent nogsteeds echt de enige die snapt wat jij bedoeld met 'bewust van jezelf' in deze context. Nogmaals, ik kan heeeeel bewust van mezelf mijn paard met een longeerzweep de bak door jagen (en mijn paard kennende jaagt ze me daarna heel bewust van zichzelf mij de bak uit, maar das een ander verhaal), maar dat maakt het geen NH.
ik heb wel enig idee wat ze ermee bedoeld..
je probeerd in je post denk ik te zeggen dat je eerst moet leren hoe de paarden psychologie in elkaar zit, daarna je moet leren leiding te geven aan je paard en daarna moet leren wat jou lichaamshouding voor je paard betekend.. zou de laatste 2 echter omdraaien, maar denk dat je visie over het NH Echter al flink bijgeschaaft is naar hoe de visie van het NH ooit bedoeld is..
Vjestagirl, ik reageer niet zo om je af te kraken maar niet iedereen zich goed kan formuleren en ik me voor kan stellen dat met jouw soort reacties het er al helemaal niet makkelijk op word..