anne98 schreef:Over join up klopt wat gezegt wordt maar het was puur een voorbeeld en wat ik gezecht heb geld voor alle NH
En Hempfling valt gewoon niet onder NH hij heeft zijn eige manier en ik kan dat beter weten dan andere mensen.
Meid, ik denk echt dat jij je eerst even ietsepietsje meer moet gaan verdiepen in alle of de diverse NH-stromingen, voordat je maar wat gaat roepen. Wat je helaas nu toch echt doet, 12 jaar of niet.
Ik weet niet, hoor
, maar ik doe al jaren aan NH, heb me in de diverse stromingen aardig verdiept, al zeg ik het zelf
. En Hempfling valt ook gewoon onder NH of je het nou leuk vindt of niet. Weliswaar heeft hij geen stappenplan (zoals bv een Parelli), hoeft van mij ook allemaal niet trouwens, maar zijn benadering valt gewoon onder NH. Ik heb zelf ook het e.e.a. uit zijn benadering opgepakt trouwens, maar goed, zoals ik al eerder heb gezegd, ik heb zoveel gelezen, gezien, gedaan, uitgeprobeerd, dat ik mijn eigen mixje NH heb en daar doet mijn paard het prima op.
Ik zou zeggen; verdiep je eerst ECHT eens in NH (dus alle stromingen), voordat je eh..... onzin gaat roepen. Een filmpje hier of daar, vind ik niet zo boeiend, eerlijk gezegd. Het gaat om de ECHTE kennis van zaken. In NH ben je ook nooit uitgeleerd. Ik leer nog dagelijks bij......... Jij ook?