Effe een verzamelpostje, want het gaat zo snel. 
MLoeser schreef:Meet Tara (groningse merrie) en fjordje. Ze zijn niet van mij, ze staan op de holterberg en leven daar in vrijheid tussen de schotse hooglanders. Nu wonen ze er al 4 jaar lang.
Wat leuk zeg! Wil je wat meer over ze vertellen?
RedPassion schreef:Ik baal gewoon dat ik om 3 uur naar de kapper moet

Ben vrij vanmiddag, maar kan dus pas daarna gaan rijden. En het is zulk lekker weer!
Het is idd heerlijk weer. Vanmorgen heb ik gereden en de rest van de dag ben ik buiten aan 't verven. Daar is het nu ook ideaal weer voor. En gelukkig maar, want het moet nu ook echt klaar voordat de herfst intreedt.
Hoe zit je haar?
Breghje schreef:Ben heul jaloers op degene die hun paardjes lekker aan huis hebben staan!!

Was ik ook altijd voordat ik dan eindelijk mijn droom - eigen boerderijtje en mijn paarden bij huis - verwezenlijkt had. Het is echt ultiem geluk. 
Zwerte schreef:even een vraagje aan de mensen die niet meer bokt-actief waren, waren jullie nog wel aan het meelezen? Hoe ben je anders bij dit topic gekomen? Ben verder niet nieuwsgierig hoor

Ik kwam niet meer op Bokt. Tot ik gister weer eens een kijkje nam op VNA en ik dit topic zag staan.
Zwerte schreef:Heeft hier iemand nog suggesties voor lees/leermateriaal? Ik zou er graag meer over weten voordat ik iets toe ga passen en je ziet door de bomen het bos niet meer..
Freestyle van Emiel Voest.