Inge: wat fijn dat de eerste kennismaking goed ging! Het is altijd even afwachten als je onbekende paarden bij elkaar in zet. Hopelijk word hij snel opgenomen in de kudde!
Timbers: wat knap dat je er zo mee om kan gaan! Ik heb er echt bewondering voor! Lijkt me ook erg fijn dat ze nog een klein stukje in Timber door kan leven, en in je hart uiteraard.
De rest alweer vergeten, sorry ben nogal vreselijk moe! Drukke dagen gehad en die kan ik nog niet echt hebben merk ik! Wel erg fijn, de paardjes weer gezien! Lekker met twan kunnen knuffelen, heerlijk zo'n teddybeer! Hij straalt ook echt weer uit dat hij happy en tevreden is. Echt zo'n rustige, gelukkige blik! En ik werd enthousiast begroet met een luide hinnik! Zelfs van Rocky maar die stond te wachten op hooi
Die heb ik van een paar metertjes afstand gezien, land was nog niet begaanbaar voor mn wiebelige beentje. Ook een heerlijke teddybeer.
Vrijdag was de hoefsmid geweest en wonder boven wonder hoefde rocky nog niet! 8 weken geleden geweest en stond er nu toch perfect op! Erg fijn want ik maak me soms wel wat zorgen om zn voetjes, hij heeft wat zwakke en een beetje platvoeten. Afgelopen zomer waren door de droogte ook 2 flink ingescheurd, gelukkig slechts oppervlakkig. Maar ik ga, zodra ik weer kan (over paar maanden dus), zelf zn voetjes bijhouden, dat zal een hele hoop schelen!
Edit: Sonjim, wat een schatje!! En een prachtig moddermonster!
Laatst bijgewerkt door Zwerte op 21-12-08 19:27, in het totaal 1 keer bewerkt