Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
hij is het hele weekend weg geweest, komt hij terug zit ik weer te bokken! niet echt lief he. JoviBan schreef:evita_ schreef:is het niet meer zo dat je meer dan 50 posts moet hebben voordat je in een HK topic mag posten??
Bij deze HK blijkbaar niet. Destijds had ik begrepen dat de posts hier ook gewoon worden meegeteld (en in andere HK's niet). Maar hoe dat zit??
(Anya, ben je er nog???)

e_horse schreef:Nammie schreef:Zou goed kunnen...ik zocht naar de tien verschillen , heb er wel eentje gevonden. In de bocht van het witte vraagteken heeftie als twee jarige geen streepjes in het witte.Op de tweede foto zie je als het ware een kattekoppie met oortjes.Op de eerste zie je geen kattekoppie. Snap je wat ik bedoel?
Ik heb heel goed gekeken, maar ik zie niet wat je bedoelt..

Anya schreef:Bij deze HK blijkbaar niet. Destijds had ik begrepen dat de posts hier ook gewoon worden meegeteld (en in andere HK's niet). Maar hoe dat zit??
(Anya, ben je er nog???)

suzanne20 schreef:ik heb die die haf gekocht
Anya schreef:Mijn vraag: als het een peesonsteking is, is het advies volgens de kliniek: stalrust en stappen). Ik begin daar liever niet aan. Hebben jullie ervaring met de genezing van peesblessures van paarden gewoon op de wei? Of herkent iemand deze symptomen toevallig?
Artsen staan ook redelijk voor een raadsel. Nu kan ik natuurlijk wel een peesscan erbij laten maken... Ben ik weer 200 euro verder en het advies zal dan wel stalrust zijn.
Cookies schreef:Ik gooi mijn vraag nog een keer in de groep:
We hebben een paard op stal staan die na het rijden aan beide kanten achter de schoft een droge plek heeft ter grote van een sinaasappel. Zou het zadel soms knellen?
Cookies schreef:Ik gooi mijn vraag nog een keer in de groep:
We hebben een paard op stal staan die na het rijden aan beide kanten achter de schoft een droge plek heeft ter grote van een sinaasappel. Zou het zadel soms knellen?
e_horse schreef:suzanne20 schreef:ik heb die die haf gekocht
Das die haf waar ik het gister over had..
suzanne20 schreef:ik heb die die haf gekocht
JoviBan schreef:Ja suus, foto!suzanne20 schreef:ik heb die die haf gekocht
Gefeliciteerd!
Vertel és wat meer.