Voor en Na
En hier de rest van de kamer

Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

evita_ schreef:is het niet meer zo dat je meer dan 50 posts moet hebben voordat je in een HK topic mag posten??
Miirthe schreef:E_horse; Laat je me weten wat je ervan vond? Overweeg ook om ze te bestellen namelijk
Wendy schreef:Miirthe schreef:E_horse; Laat je me weten wat je ervan vond? Overweeg ook om ze te bestellen namelijk
Ik heb hem ook...
Ik zou het niet doen als ik jou was, enorm basic.... te duur voor wat het biedt, ook al is het maar 15 euro
Morrie schreef:kunnen jullie hier even een blik op werpen??
denken jullie dat het paard van de 1e foto (die misschien wel 2 jaar oud is) dezeflde is als op de andere 3 foto's???

Nammie schreef:Zou goed kunnen...ik zocht naar de tien verschillen , heb er wel eentje gevonden. In de bocht van het witte vraagteken heeftie als twee jarige geen streepjes in het witte.Op de tweede foto zie je als het ware een kattekoppie met oortjes.Op de eerste zie je geen kattekoppie. Snap je wat ik bedoel?
Auky schreef:ojee, hoe wilde je visco gaan pimpen?
echt gaaf!
Morrie schreef:ik vind het moeilijk te zien of het hetzelfde paard is..... morgen is Wanda welweer online, die zal het meteen zien.....