Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Hij liep wel redelijk gespannen en zeer vlot. Ik merk wel dat hij onder het zadel minder rem heeft en neemt van die wilde snelle bewegingen om hoog onkruid mee te pikken. Mijn vriend heeft hem wel aan de leadrope vast gehouden (heel losjes).

. Ook nog even tussen de burries van de kar gezet. Eerst met zijn hoofd nasr de kar toe en daarna in de normale houding. Deed hij ook goed. Ben heel benieuwd. Hopelijk eind vh jaar echt voor de kar!
mindful schreef:Wat een leuke pony heb je daar! Het lijkt over rozen te gaan met deze hahaha.
Is wel een leuke oefening om achtervolgingswaanzin te behandelen, is lang geleden dat ik dat ook gedaan heb. Was met mijn Haflinger zaliger, ik had toen plastic flessen met zand erin achteraan gehangen.
Was dat spannend zeg
Myrth97 schreef:Mijn veulen is sws een lbe, over mijn merrie twijfel ik nog tussen lbe en lbi haha. Moeder en kind zinn totaal anders, maar vertonen wel dezelfde kenmerken (alleen op een andere manier).
[ [url=m/eKEJol.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/FqDV3t.jpg]Afbeelding[/url] ]
Edit: pakt alles vast met mond
[ [url=m/BVsbym.jpg]Afbeelding[/url] ]
Veel afwisseling doet die van mij wel goed. Maar moet wel uitkijken met voer, als hij te veel energie krijgt vanuit krachtvoer gaat hij dit omzetten in negatieve energie... en voor je dat er weer uit hebt... haha 
'.
. Gisteren haar wel als eerste gepakt en geen probleem. Loopt er zo in. Dus de moeilijkheidsgraad wat verhoogd: achteruit erop.

.Eerst moeilijk doen en dan met die kont tegen de voorstang ketsen. En niet 1 x natuurlijk. En mee naar voren halen, helpt echt niet, hoor. De stang moet eerst getest worden...

. Als ik dit nog een paar dagen oefen, doet ie t wel, maar ik doe dat echt te weinig. Dus heb het zo gelaten. mindful schreef:hahaha, geweldig toch! Wat een verdienste!! je bent goed bezig en dit geeft aan mij ook weer wat energie, zo leuk om te lezen fabster!
ik zou ook zo moeten planne, gewoon doen en ervoor gaan, zalig toch! Ben erg benieuwd hoe je weekend gaat zijn! Veel plezier alvast!
misschien ook wel van mijn eigen instructie, maar aan de andere kant kan het ook wel heel leerzaam zijn om ergens anders te verblijven en weer totaal andere lessen te krijgen!