Hmmmm... hoe vaker ik het zeg, hoe beter het klinkt... Misschien als Vanilla toch nog een veulentje krijgt... maar dan zou het wel Auck zijn

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
arno8 schreef:Auk klinkt al stukken beter dan Auky
Hmmmm... hoe vaker ik het zeg, hoe beter het klinkt... Misschien als Vanilla toch nog een veulentje krijgt... maar dan zou het wel Auck zijn
arno8 schreef:Wendy schreef:Leuke foto's arno
Het kan natuurlijk ook zijn dat hij aan de ene kant niet goed ziet?
Kijk, daar had ik nog niet aan gedacht. Nu je het zegt, zou dat zijn gedrag wel voor een goed deel verklaren. Als ik aan die kant zijn 'blinde zone' (als dat oog blind zou zijn) in loop, wil hij achteruit lopen zodat hij mij met zijn andere oog blijft zien.
Ik ga er morgen eens op letten... hoe kun je zoiets testen? Doen alsof je hem gaat slaan bij dat oog en dan kijken hoe hij reageert?
Shyla25 schreef:Shy heet dus Sheila maar ik noem er vaak Shyshy of gewoon Shy.
Ben ik boos dan noem ik der gewoon Pony
Lenneke_ schreef:Doe voor één oog een lap zodat hij daar niets me ziet. Leg een paar hooi of stro balen (die zijn veilig) neer en loop op de baal af zodat hij hem moet zien met het niet afgeplakte ook. Loopt hij tegen de baal dan ziet hij niet goed met dat oog.
Tinkerloos schreef:Ik noem Femke eigenlijk altijd Dikke.
En als ik boos ben dan noem ik haar Vetzak.
arno8 schreef:Ik weet van niks..TL: heb jij toevallig een kloon in Drongelen?
Onderweg met vanilla werd ik aangesproken (wat een mooi paard). We raakten aan de praat, en toen zei ze dat een 'Linda' die ook bij haar op de wei staat, hetzelfde zadel heeft...
Edit: en die Linda had ook een tinker...