Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
opala schreef:Gouda: het zit echt niet mee. Wel verontrustend het gegeven dat de hoeven te laag zijn gezet met alle gevolgen van dien. Geen reclame. Had de DA ook nog geadviseerd hierin? Hopelijk herstelt je paardje weer gauw. Houdt moed.
gouda schreef:hoeven: hoefas idd gebroken
gallen: komen volgens haar omdat ze teveel achterover leunt met achtervoeten ze zei dat het flinke gallen waren en aangezien haar benen eerst droog waren![]()
opala schreef:Iemand geabonneerd op de Hoefslag, schijnt een stuk in te staan over bekapmethodes vlgs ander topic.
smurf schreef:@MArgreet: he anti schuifmatje werkt zelfs met mijn gewicht![]()
Ik ben naar het bos geweest met Morrie, helemaal alleen zonder fietser, moest er 2 x af voor een trekker, hij flipt compleet: steigeren, omdraaien en wegwezen, zodra ik ernaast sta is er niets meer aan de hand, maar ja, dan moet ik er weer op
Citaat:Amazone had een rugzakje op, rijdt dat nou handig??
Arabesk schreef:Wat een toestanden toch allemaal Gouda..... soms vraag je je af wat er nu allemaal nog meer fout zou kunnen gaan.Ik hoop dat alles weer snel goedkomt voor jou en je paardje!
Trouwens, maandag (overdag) ga ik naar de plaats Gouda toe, stond nog op mijn verlanglijstje, mooie stad en die heb ik nog niet gezien. Als je het leuk vind, kan ik nog wel even langs komen waaien?