[HK]Van nature huiskamertopic

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Airiin

Re: [HK]Van nature huiskamertopic

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-08 17:28

Ik ben ook weer bijgelezen,
GROEPSKNUFFEL!! Ach gut
dat is het enige zinnige wat ik er op kan zeggen...

Ik ben vandaag weer bij Roxy geweest, en ze is echt absoluut zichzelf niet meer. Ik ben bang om bij haar in de buurt te komen. Uit het niets flipt ze ineens helemaal en valt jou (of weidegenootjes) aan Bloos!
Voor mij is dit de druppel, voor ik vertrek naar Nieuw Zeeland verlos ik haar uit deze ellendige situatie en kan ze gezond en pijnloos door de eeuwige groene graslanden rennen. Dat ze nu geen seconde rust in haar hoofd heeft, dat gun ik haar niet. Ik denk dat ze veel pijn heeft (ze loopt ook absoluut niet rad)

Over 3 weken ga ik een nieuw leven tegemoet mensen! Ik zit nu echt aan het eind van mijn latijn, dit jaar is er superveel gebeurd. Ik heb na lang vechten eindelijk mijn VWO-diploma gehaald op de vavo waar ik me compleet overwerkt heb. Toen ben ik gaan samenwonen en meteen gaan werken voor het geld (niet erg slim), Roxy werd toen echt heel slecht en ik kon niet meer rijden en toen ze tot overmaat van ramp ook nog eens viel met een vriendin was het echt dramatisch... Inmiddels is het een maand uit met de jongen waar ik mee samen woon(de) en waar ik 3 jaar en 2 maanden verkering mee heb gehad. Ik werk nog maar 2 dagen volgende week en dan is het genoeg, ik heb nu eindelijk mijn rust gevonden.
Heel fout, bij een nieuwe jongen. Hij maakt me echt gelukkig! Lovers ik logeer/woon nu bij hem tot kerst, dan ga ik terug naar mijn ouders. De 20ste ga ik al mijn spullen bij mijn ex uit het huis halen en dan ben ik daar definitief weg.

Ik heb superveel zin om 3 maanden weg te gaan en om daarna helemaal overnieuw te beginnen, ik ga verhuizen naar Utrecht en wederom werken om een nieuwe reis te betalen. Interrailen door Europa in de zomer! Daarna ga ik een studie beginnen Lachen

Voorlopig ben ik alleen nog aan de lopende band ziek (eerst trap van roxy, toen blinde darm ontsteking, toen buikgriep en nu vreeeeeeeselijk verkouden Boos! ) en zijn tot overmaat van ramp zowel mijn computer als mijn mobiele telefoon en mijn fiets kapot. Hoera No Cheer ik voel me echt heel erg moe en lusteloos nu, en ik moet nog zoveel regelen! Argh!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-08 17:35

@ Liljebo: Wat grappig, die huisnamen. Altijd leuk, zulke feitjes. Ja

@ Zwerte: Okee, dan begrijp ik het. Knipoog

@ Timbers: Fijn dat je gisteren ook nog even hebt kunnen genieten met Essie. Dat is wel erg belangrijk. Sterkte met het beslissen hoe je verder gaat.

@ Inge: Fijn, morgen weer je lieve paard zien. Lachen Kom maar op met de verhalen! Knipoog

@ RianneH: Wat leuk, een paard! Vertel eens wat meer?

Ik had vanmiddag eerst even heel wat te stellen met Spikkel, ze is de laatste tijd erg dominant en aan het uitproberen, maar dat gaat dus mooi niet door. Duivel Ze probeerde me te domineren toen ik haar uit de wei wilde halen, dus toen heb ik haar even los laten lopen in de bak en grondwerk gedaan. Van me wegsturen en pas terug laten komen als ik het aangaf. Toen was het gelukkig ook zo opgelost. Als ik maar oplet dat ik consequent blijf komt het wel goed.

Het was wel heel erg koud, dus ik ben nu even lekker aan het bijkomen bij de kachel met een kop warme choco met Amaretto. Vork

RianneH

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-08 18:09

Dat heb je mooi gezegt Airiin, ik doe mee met de groepsknuffel Ach gut

Iedereen heel veel sterkte gewenst met hun zieke paardjes. En heel veel sterkte met het maken van beslissingen. Soms is het zo moeilijk als je er zo dicht op zit.

@Twiggy, enigste andere wat ik van droes weet is dat veel luchten en buiten zijn ook erg goed schijnt te helpen. Duim voor je dat het 'maar' een keelontsteking is.

Over verzorgpaarden gesproken Knipoog Ik verzorg al bijna 8 jaar een aantal paardjes. Niet alleen hoor, in die jaren al een aantal verzorgsters erbij gehad. Was en is altijd super leuk en twee hebben zelfs hierna een eigen paard gekocht. Ik kan gelukkig vrijwel volledig mijn gang gaan en heb zo ook de ruimte gekregen het 'natural' te ondekken en gebruiken. Alle meiden die hier rijden of gereden hebben hebben een beetje zelfde manier van omgang en sommigen nemen het hele natural over. En dat is natuurlijk altijd leuk als je iemand helpt aan een andere denkwijze Lachen In mijn omgeving dus genoeg natural-getinte personen Haha!
Maar goed, eigenaar loopt er al tijden tegenaan dat het aantal paarden hem eigenlijk te veel is. Ruimte heeft hij wel, alleen kost het hem iets te veel. Nu heb ik in die jaren een fijne band met Melissa ontwikkeld die het laatste jaar steeds closer is geworden. Van alle paarden die we hebben is zij de minst geschikte voor evt verkoop en ook het paard dat ik het allerallerliefste wil hebben. Dus vandeweek de knoop doorgehakt en vandaag met hem gepraat. Morgen betalen en tekenen en dan is ze van mij. Voelt wel heel raar maar ook heel geruststellend gelukkig.
Ze blijft daar gewoon staan en ik ga er verder met ontwikkelen van mn schuilstal met paddoc (projectje voor volgend jaar winter) dus eigenlijk veranderd er niets. Maar ben wel ontzettend blij met haar. Zo veel jaren werk, plezier en ook frustratie in zitten, toch gaaf om dat eindelijk eigen te kunnen noemen Lachen

liljebo

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-08 04:34

Heerlijk rianne... een eigen paardje
Redpassion... dominante paardjes willen hun grenzen nog wel eens verkennen, ja. Dat zie ik hier ook wel. Goed opgelost.
airiin... wat een moeilijke beslissing. Maar een goede beslissing, voor zover ik kan oordelen. Je kunt niet wachten tot er ongelukken gebeuren en je paard heeft duidelijk echt pijn.
Heel veel sterkte.
Overigens woont een vriendin van mij in nieuw zeeland..

Ik heb al de hele nacht liggen rollen en tollen... kan niet slapen... bweeeh... daarom zit ik op dit onmenselijke uur aan de computer.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-08 09:47

@ Airiin: Moeilijke periode voor je. Hopelijk breekt er een betere tijd voor je aan, mooie plannen genoeg in elk geval. Lachen Heel veel sterkte met Roxy!

@ RianneH: Wat gaaf joh! Helemaal van jezelf is toch anders dan een verzorgpaard waar je alle vrijheid mee hebt. Leuk hoor, geniet er van. Lachen

@ Liljebo: Was je aan het piekeren vanwege je paard vannacht?

Ik heb heel erg lang geslapen, was moe na een hele middag in de kou. Vanmiddag ga ik een buitenrit maken met mijn stalgenootje, dus dan trek ik maar lekker warme kleren aan.
Ben benieuwd hoe het vandaag met mijn grenzenverkenner gaat. Knipoog Ik heb eigenlijk nooit moeite gehad met dominante paarden, maar die waren altijd van iemand anders. Ik merk dat ik het lastiger vind om duidelijk grenzen te stellen bij mijn eigen paard, want dat is mijn schatje. Bloos Het lukt wel, maar psychologisch gezien vind ik het zwaarder. Knipoog

liljebo

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-08 11:03

Is ook moeilijk. Weet ik alles van. En momenteel ben ik tegenover toontje al helemaal niet zo heel streng omdat ik vaak niet weet of hij bv tegen mij aanloopt uit dominantie of omdat hij mij simpelweg niet ziet. Hij liep laatst tenslotte ook tegen een boom aan. En hij is ook zo'n lieverd....

Het was niet echt vanwege het paard. Wat hem betreft wacht ik gewoon rustig af wat de da zegt donderdag. Maar ik heb veel last van zg restless legs, maar dan in bovenbenen en heupen en sinds kort daarnaast erg jeukend huidprobleem en krampen in voet. Wordt steeds erger. Manlief vond al dat ik naar de dokter moest, maar ik zag het niet zo zitten (ben er al eerder geweest zonder resultaat.) Maar misschien toch maar weer eens gaan.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-08 17:35

Klinkt zeker alsof je weer naar de dokter moet gaan hoor. Ja Lijkt me erg vervelend.

Spikkel was vandaag goedgehumeurd. Geen problemen met haar gehad, de verhoudingen zijn weer duidelijk (ben benieuwd hoe lang het duurt Haha!). Even lekker buitengereden en haar hele stal leeggehaald en nieuw vlas er in gegooid, dan is dat ook maar in orde voordat ik op vakantie ga.

sonjim

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-08 18:06

Lijebo, de kou daarmee bedoel ik niet dat hij het koud heeft, maar de kou zorgt voor meer klachten van de gewrichten. Net als mensen die ooit een botbreuk gehad hebben je vaak kunnen vertellen dat het weer veranderd (andere littekens doen dan ook raar). Bij Sonja was heel duidelijk dat ze in de zomer soepeler was dan in de winter, met deken en bij het rijden bandages om en heel rustig warm stappen ging het ook beter. Ik heb van een houding meer met minder, over moeten schakelen naar een setjes houding in de winter (bijna althans).

Airiin een hele dikke knuffel voor jou en roxy, dat gevaarlijk worden was bij mij ook de druppel, na 2 keer een klap in een week tijd en echt heftig, was het voor mij duidelijk.

Dani_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-08 19:52

Wat is het hier druk Lachen.

Rianne, gefeliciteerd met je nieuwe aanwist! Spannend he, eindelijk je eigen paardje! Vertel eens, wat is ze voor paardje? Foto's Haha!?

Liljebo, dat klinkt vervelend zeg, ik denk ook dat het verstandig is even naar een dokter te gaan!

Timbers en Airiin, veel sterkte weer met jullie paardjes en de beslissingen die daarbij komen. Ik vind de zin van Sonjim ook heel mooi: "Giving up doesn't always mean you're weak, sometimes it means you're strong enough to let go."

Heb wel alles gelezen hier, maar ga even niet bijreageren verder. Ik ga nog even genieten van het laatste avondje van het weekend. Van de week heb ik de film 'ratatouille' gezien en ik was zo nieuwsgierig geworden dat een vriendinnetje en ik voor het eerst ratatouille gaan maken en eten .. Ben heel benieuwd .. Vingers aflikken Nagelbijten / Gniffelen

diphranil

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-08 21:25

Hoi allemaal,

Ook ik heb een tijdje weinig achter de pc gezeten..

@ RianneH: Wat gaaf dat je Melissa koopt!!!! Eigen paardje is toch wel heel erg leuk, maar komen inderdaad vaak ook een hoop zorgen bij kijken. Dat is hier op het forum duidelijk merkbaar.

Ik zal nog even verder bijlezen..

RianneH

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-08 22:46

Eest foto:
http://i206.photobucket.com/albums/bb31 ... t08028.jpg

Melissa dus Tong uitsteken Helaas bijna geen mooie foto's van haar, omdat ze altijd lelijk op de foto staat. En eerlijk gezegd, ze is ook heel erg lelijk. Ligt dus niet aan mij Tong uitsteken
Melissa is een draver merrie van 13 jaar, die ik al 7 jaar ken. Ze heeft in het verleden gekoerst, eenmaal gewonnen en toen is ze ziek geworden. Op die stal brak Rhino uit en Melissa is van de paarden die het hadden de enigste die het overleefde. Ze heeft in banden gehangen omdat haar achterhand verlamd was. Uiteindelijk door goede zorgen er bovenop gekomen (geweldige eigenaars!). Helaas is ze er nooit volledig bovenop gekomen en blijft de achterhand zwak. Dus heeft hij haar weggegeven aan de kinderboederij en zo ben ik haar tegen gekomen.
Het is nogal een hittepetit, die ontzettend graag voor je wil werken maar op alles reageerd. Ik rij eigenlijk zelden op haar maar grondwerken wordt steeds leuker. Het is niet echt een paard die vertroeteld wordt, maar ze vind het wel fijn om aanwezig te zijn. Ze kan ontzettend fijn ontspannen als ze er bij staat en jij bent met iemand aan het praten. Alleraller leukste aan haar is dat ze af en toe heel voorzichtig met haar lippen het velletje van mij hand pakt, heel voorzichtig, en dan zo heel rustig blijft staan.
Grootste compliment is natuurlijk als iemand tegen je zegt dat ze jullie zo'n geweldige combi vindt en echt bij elkaar vindt passen Haha! Of dat het paard na een les met mij zo'n zachte uitdrukking heeft die ze volgens marisca waarschijnlijk alleen heeft met haar veulen.
Och, paard klopt van geen kanten, zit ontzettend met haar lijf in de weg, maar ik ben helemaal verliefd Lovers

Wie een nog langer verhaal wil lezen kan in mijn profiel kijken, daar staat het heel uitgebreid. Zal het binnenkort eens aanpassen Lachen

liljebo

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-08 09:14

Rianne... klinkt alsof je helemaal je soulmate hebt gevonden. geweldig. Geniet ervan.

Dani smakelijk

Redpasion Ga je de kerst ergens anders vieren (heb je misschien al verteld...)

Sonjim... ja daar heb ik ook aan gedacht (heb ik zelf ook) Maar typisch genoeg ging het in het begin van de winter erg goed met hem en toen was het toch ook koud/nat. Maar ja... zegt natuurlijk niet alles. Zal eerst het oordeel van de da afwachten.

Wij gaan zeer waarschijnlijk 14 febr verhuizen.....Gaaf.... kijk ik al naar uit. Eindelijk alle paardjes aan huis.

Zwerte
Lid Bezwaarcommissie

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-08 10:45

ik heb laatste paginas wel bijgelezen maar ben de helft alweer vergeten geloof ik... Wilde wel iedereen met paardproblemen heeel erg veel sterkte wensen, dat kan je wel gebruiken als je paardje wat mankeert...
zelf ook nog niks met paardjes meegemaakt dus wat dat betreft weinig te vertellen hier! Aanstaande vrijdag komt de hoefsmid en daar wil ik wel weer bijzijn, maar rocky zelf vasthouden gaat nog niet lukken vrees ik! Hele ochtend college en dan zal mn energie wel weer op zijn.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-08 13:42

Hoi Diphranil, hoe gaat het met jou en je paard?

@ RianneH: Ik vind het een leuk paard hoor. Ja Veel plezier met haar, maar als ik dat zo lees gaat dat wel lukken. Knipoog

@ Liljebo: Ja, ik zit in Portugal tijdens de feestdagen. Lachen Ik ga naar een internetvriendin die daar woont (heb haar nog nooit ontmoet), dus ga kerst bij een wildvreemde familie vieren. Haha!

Ik dacht trouwens dat je de paarden al aan huis had staan.

@ Zwerte: Gaat het al wel wat beter met jou?

Dani_

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-08 17:35

Ik heb van mijn moeder kaartjes gekregen voor Apassionata 28 dec. Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! !

Vorig jaar rond de kerst ben ik er ook al geweest, was erg mooi, niet erg natural haha, maar goed...

Wel veel Spaanse paarden, dus ik vermaak mij sowieso wel Wow! !

Lorenzo 'the flying Frenchman' komt dit jaar ook, daar ben ik wel heel erg benieuwd naar.

Sorry, dit is echt een egomessage, maar ik ben aan het werk, en heb het druk. Wilde dit even melden Knipoog .

Edit: Voor degene die Lorenzo nog niet kennen: http://www.dailymotion.com/video/x19nep ... man_events

RianneH

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-08 19:47

Wha wat leuk! Ik ga ook de 28ste Haha! Wie weet zie ik je wel ergens zitten Tong uitsteken

Dani_

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-08 20:34

Haha, leuk! Jij hebt niet echt duidelijke foto's in je profiel van jezelf, dus ik loop je vast en zeker straal voorbij Haha! !

Inge_

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-08 21:11

Vluchtig even bijgelezen, niet veel energie meer...

F6, hoe gaat het met Essie? Heel veel sterkte voor jou, en Essie natuurlijk..

Airiin, wat een moeilijke beslissing zal het voor je zijn, om Roxy te laten gaan.. Klinkt zo wel alsof het het beste is.... Sterkte ook..
Je krijgt vast een geweldige tijd in Nieuw-Zeeland trouwens. Ik ben net terug van 3 maanden Spanje, hele leuke tijd gehad. Lachen

Zo, ik ben dus sinds gistermiddag weer in NL... Als verrassing stond mijn beste vriendin op Schiphol, samen met wat familie dus dat was heel leuk..
Rest van de dag was niet leuk. Huilen Dit betreft Tjitse en kunnen jullie per PB bij mij navragen, dit zet ik verder liever niet op bokt neer.
Laatst bijgewerkt door snowdon op 16-12-08 08:16, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: Bericht aangepast

Twiggy2008

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-08 23:09

Sorry, heb amper bijgelezen, maar las wel dat Rianne een leuk paard op het oog heeft??? Wat gaaf!!!!
Of heb je haar al?

Zwerte: sterkte!!! Doe een beetje rustig aan met jezelf, he.... Ach gut

Dani, leuk dat je daar heen gaat!!! Zag het ook staan, maar ik denk dat ik daar zit en overal over val, omdat het niet zo natural er aan toe gaat. Clown
Dat had ik bij Cavalia ook bij een stukje dressuur, die stangen in die monden, er werd zo hard aan getrokken bij eentje en dat paard liep ook maar met z'n mond open. Ik kan daar niet zo goed tegen. Bloos

RedPassion, leuk zeg, dat je naar Portugal gaat en daar de feestdagen viert bij 'vreemde' mensen Lachen !!! Ik vind het juist veel leuker in het buitenland in een andere cultuur. Is weer eens wat anders. Heb jarenlang de feestdagen gevierd bij mijn toenmalige Italiaanse schoonfamilie en dat was altijd fantastisch!! Ja Lachen
En dan die omgeving, dat is wat anders dan het saaie, grijze, grauwe Holland (meestal is het met Kerst grijs weer Haha! ). Veel plezier!!! Waar zit je in Portugal?

Liljebo, heeeey, hebben jullie een nieuw huis gevonden? Wat heerlijk, straks wonen met de paarden aan huis!! Ik benijd je wel, hoor. Lekker in het mooie, natuurlijke Zweden met je gezin met de paardjes aan huis. Lachen

Verder moet ik nog even bijlezen........

Ik kijk namelijk maar even in dit topic n.a.v. een email van Inge. Inge, ik heb je terug gemaild net. Zet idd maar niets op het forum...... We verzinnen er wel wat op!!!

Ik krijg morgen de DA bij Sam, want ik vind het allemaal wat te lang duren. Op zich is de zwelling een heel stuk minder, maar het gaat me te langzaam. Als Sam draaft hangt zijn hals/hoofd echt op half 7 na een tijdje (ging even grondwerken om te kijken hoe hij zou reageren). Ben meteen gestopt en heb mijn DA gebeld. Morgen komt ze dus. Ik denk zelf aan een keelontsteking en met dit weer (nare wind/kou) duurt de genezing misschien langer. Maar goed, misschien raadt ze toch zo'n swab aan, ik zie wel.
Hoe dan ook, ik wil Sammy weer 200% gezond zien voor de Kerst!!! Lachen
Ik merk wel dat hij zich wat verveelt op het land. Er staan nu nog maar 2 Shetjes (eentje staat op stal, die liep wat onregelmatig) en daar zit weinig leven in. Hij staat ook vaak bij ze te 'klieren' Clown .

Tijd voor wat meer gezelligheid dus, hopelijk kunnen Tjits en Reina voor wat leven in de brouwerij zorgen........ Go jij! Go jij!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-08 23:12

Jeetje Inge, dat is niet wat je verwacht en waar je op hoopt als je eindelijk je paard weer kan zien... wat vreselijk zeg. Ik kan me voorstellen dat je Costa Rica (nu) niet ziet zitten. Ik hoop dat hij opknapt nu jij weer bij hem bent.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-08 23:19

Twiggy2008 schreef:
RedPassion, leuk zeg, dat je naar Portugal gaat en daar de feestdagen viert bij 'vreemde' mensen Lachen !!! Ik vind het juist veel leuker in het buitenland in een andere cultuur. Is weer eens wat anders. Heb jarenlang de feestdagen gevierd bij mijn toenmalige Italiaanse schoonfamilie en dat was altijd fantastisch!! Ja Lachen
En dan die omgeving, dat is wat anders dan het saaie, grijze, grauwe Holland (meestal is het met Kerst grijs weer Haha! ). Veel plezier!!! Waar zit je in Portugal?

Het lijkt mij ook hartstikke leuk, inderdaad die andere cultuur, dat is sowieso al een ervaring. Ja Ik ga naar Porto, ik geloof dat het daar zo rond de 10/12 graden is rond deze tijd van het jaar, wel zonnig. Prima voor mij, ik ben geen zomermens, maar een beetje zonneschijn is wel welkom. Knipoog

Balen dat Sam nog niet zo opknapt, hopelijk kan de DA morgen helpen.

Over 'klierende' paarden gesproken... ik had vanmiddag een grondwerksessie gepland maar daar had ik geen tijd meer voor na alle opruimwerkzaamheden die ik moest verrichten toen ik op stal kwam. Clown
Spikkel en haar vriend hadden 3 balen hooi vanuit de opslag de bak ingetrokken, dus alles lag omver en er lag overal (los) hooi. Ze hadden minstens een halve baal opgegeten. Etters. Duivel

liljebo

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-08 09:25

Respassion... geweldig hoor, een keer in portugal kerst vieren met mensen die je nog niet kent. Ik vond zoiets altijd prachtig. Veel plezier.

Ik heb overigens alleen de kleine paardjes thuis. De grote paarden hebben hier ook een paar maanden gestaan, maar de wei was te slecht voor hun en we mochten hier geen schuilstal bouwen omdat de buurman had geklaagd over overlast van de paarden. Nu mogen wij hier rustig paarden houden, maar we krijgen daardoor geen toestemming van de gemeente om een stal te bouwen. Dan moeten buren nl accoord gaan.
In het voorjaar konden we 1 km hiervandaan een wei lenen, heel groot, meer een natuurgebied van een paar ha. en daar staat ook een stal, dus nu zijn ze onder de pannen. Maar er is geen licht en geen water, dus ben ik twee keer per dag met water aan het slepen en kan er alleen overdag heen als het nog licht is (om vier uur is het hier al pikkedonker), met als gevolg dat ik geen tijd kan besteden aan wat oefeningen of gewoon aandacht geven. Ik moet tenslotte ook nog werken.
Maar bij ons nieuwe huis komen ze achter en naast het huis te staan, alle vier. Is eindelijk de kudde weer compleet. Heerlijk.

Dani´..mooi hoor, apasionate. Ik heb het nog nooit gezien. Maar ik ben wel net zoals twiggy dus voor mij misschien ook geen aanrader. Lorenzo heb ik vaker gezien. Ik ben zelf al blij als ik gewoon erop kan blijven zitten... tsss. Maar wel veel oortjes in de nek bij de paardjes. Vraag me dan altijd af waarom...

Twiggy... balen dat sammy niet zo snel opknapt. Ik hoop dat de da je snel verder kan helpen, zodat hij weer helemaal opgeknapt is met de kerst.

Heb trouwens het nieuwe boek van linda tellington jones in huis en wil eens experimenteren met ttouch. Is er nog iemand die dat doet?

Dani_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-08 10:21

Ik begrijp jullie helemaal hoor, wat Apassionata en 'niet natural' betreft. Mijn maag draait ook om bij zwepen en vooral bij bitten. Vorig jaar waren er wel wat dingetjes die in totale vrijheid gebeurden, dat was wel erg mooi. Verder kan ik ook niet afzeggen omdat het een kado van mijn moeder is .. Clown Ik kan niet om zoiets afzeggen, dat wordt niet begrepen. M'n moeder begrijpt wel heel goed waarom ik mijn paard niet op stal wil hebben en zonder hoefijzers, maar als ik loop te zaniken omdat ik op TV een paard mét bit zie wordt ik heel raar aangekeken Haha!.

Timbers

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-08 10:36

Morgen tussen 12-13u komt er iemand met een mobiele röntgen om foto's te maken......voelt beter om te weten wat er in die voeten zich afspeelt en daarna pas te beslissen. Heel spannend....

liljebo

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-08 12:11

Dani... ik heb het nooit gezien en kan er niet over oordelen. Maar mijn zus vond het hartstikke mooi.

Timbers... ik ben benieuwd. Hier komt overmorgen om 10 uur de da.