GROEPSKNUFFEL!!
dat is het enige zinnige wat ik er op kan zeggen...
Ik ben vandaag weer bij Roxy geweest, en ze is echt absoluut zichzelf niet meer. Ik ben bang om bij haar in de buurt te komen. Uit het niets flipt ze ineens helemaal en valt jou (of weidegenootjes) aan
Voor mij is dit de druppel, voor ik vertrek naar Nieuw Zeeland verlos ik haar uit deze ellendige situatie en kan ze gezond en pijnloos door de eeuwige groene graslanden rennen. Dat ze nu geen seconde rust in haar hoofd heeft, dat gun ik haar niet. Ik denk dat ze veel pijn heeft (ze loopt ook absoluut niet rad)
Over 3 weken ga ik een nieuw leven tegemoet mensen! Ik zit nu echt aan het eind van mijn latijn, dit jaar is er superveel gebeurd. Ik heb na lang vechten eindelijk mijn VWO-diploma gehaald op de vavo waar ik me compleet overwerkt heb. Toen ben ik gaan samenwonen en meteen gaan werken voor het geld (niet erg slim), Roxy werd toen echt heel slecht en ik kon niet meer rijden en toen ze tot overmaat van ramp ook nog eens viel met een vriendin was het echt dramatisch... Inmiddels is het een maand uit met de jongen waar ik mee samen woon(de) en waar ik 3 jaar en 2 maanden verkering mee heb gehad. Ik werk nog maar 2 dagen volgende week en dan is het genoeg, ik heb nu eindelijk mijn rust gevonden.
Heel fout, bij een nieuwe jongen. Hij maakt me echt gelukkig!
ik logeer/woon nu bij hem tot kerst, dan ga ik terug naar mijn ouders. De 20ste ga ik al mijn spullen bij mijn ex uit het huis halen en dan ben ik daar definitief weg.Ik heb superveel zin om 3 maanden weg te gaan en om daarna helemaal overnieuw te beginnen, ik ga verhuizen naar Utrecht en wederom werken om een nieuwe reis te betalen. Interrailen door Europa in de zomer! Daarna ga ik een studie beginnen

Voorlopig ben ik alleen nog aan de lopende band ziek (eerst trap van roxy, toen blinde darm ontsteking, toen buikgriep en nu vreeeeeeeselijk verkouden
) en zijn tot overmaat van ramp zowel mijn computer als mijn mobiele telefoon en mijn fiets kapot. Hoera
ik voel me echt heel erg moe en lusteloos nu, en ik moet nog zoveel regelen! Argh! 

Ze probeerde me te domineren toen ik haar uit de wei wilde halen, dus toen heb ik haar even los laten lopen in de bak en grondwerk gedaan. Van me wegsturen en pas terug laten komen als ik het aangaf. Toen was het gelukkig ook zo opgelost. Als ik maar oplet dat ik consequent blijf komt het wel goed.

Het lukt wel, maar psychologisch gezien vind ik het zwaarder.
Helaas bijna geen mooie foto's van haar, omdat ze altijd lelijk op de foto staat. En eerlijk gezegd, ze is ook heel erg lelijk. Ligt dus niet aan mij
!
Dit betreft Tjitse en kunnen jullie per PB bij mij navragen, dit zet ik verder liever niet op bokt neer.