Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
evitatinkle schreef:heeft niemand iets schokkends te vertellen?
Het was vanavond zo mooi licht buiten met een bijna volle maan. Kreeg spontaan zin om door het weiland te gallopperen
Wat doen jullie met de paarden als je geen bak hebt en je er alleen maar in het donker er bent? Ik merk namelijk dat mijn super dominante paardje af en toe eens aan het werk moet worden gezet. Ze staat overdag in het land maar heeft echt energie over. Het enige wat ik op dit moment kan doen is rek en strek oefeningen en in het donker over de weg stappen. Het weiland is te nat om te rijden, dat is zonde.
Weekends maken we lekker buitenritten. Ik ben zeer creatief dus bedenk wel wat maar zou graag willen weten wat jullie voor ideeën hebben!
wendytjeG schreef:Ik ben ook altijd in het donker op stal, kun je niet langs de weg gaan rijden? Goed verlicht dan....
Mijn paard doe ik ook niet zo gek veel mee, maar die is natuurlijk gewoon jong. Vaststaan en voetjes geven was vanavond het enige
Star trek vind ik trouwens erg leuk, heb de eerste 2 series van star trek voyager op DVD gekregen voor mijn verjaardag van mijn vriend. Lekker samen kijken
wendytjeG schreef:Geen idee wat ie daarmee bedoelt![]()
Anya schreef:Thanks!
Oke dan ben ik een trekkie
Maar ik ga niet met een klingonpakje aan naar conventions. There are borders (fraaie engelse zin direct uit Nederlands vertaald)
johnnie schreef:wendytjeG schreef:Geen idee wat ie daarmee bedoelt![]()
InStartrek hebben ze van die fasers om te vuren, in meervoud zou dat faseren moeten zijn![]()
dus lekker schieten
Wendy, die jeugd van tegenwoordig