Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Citaat:Morrie zit toch niet heel ver bij ons vandaan
Kinke schreef:misschien is de jury dan ook wel in shock Angela
Ik herinner me een verhaal van Heather Moffett, die had een leerlinge die lage punten kreeg op een wedstrijd omdat de jury de hulpen niet duidelijk genoeg kon zien....(was nog een klein meisje trouwens, die daarna helemaal teleurgesteld en van slag was)
Tinkerloos schreef:En is dit niet heel vreemd???:
https://www.agradi.nl/zoeken?search=Starterset
Een lederen zadel,voorzien van beugelriemen,beugels en singel,
en hoofdstel,bit,en teugels..voor 165 euro???
_angela_ schreef:ach ja... dan maar een geschokte jury... ik vind het echt niet erg om een jaar of langer in de B te rijden. Ik vind een gelukkig en eerlijk gereden paard belangrijker als punten scoren. Dan maar geen winstpunt omdat ik mijn handen te hoog houdt of omdat mijn paard niet genoeg in de krul loopt. Beter geen winstpunten als dat ik mijn paard niet meer recht in zijn ogen durf aan te kijken...
Wendy schreef:_angela_ schreef:ach ja... dan maar een geschokte jury... ik vind het echt niet erg om een jaar of langer in de B te rijden. Ik vind een gelukkig en eerlijk gereden paard belangrijker als punten scoren. Dan maar geen winstpunt omdat ik mijn handen te hoog houdt of omdat mijn paard niet genoeg in de krul loopt. Beter geen winstpunten als dat ik mijn paard niet meer recht in zijn ogen durf aan te kijken...
De B stelt echt niet zoveel voor hoor... ik heb het vermoeden dat jij heel makkelijk wat winstpuntjes bij elkaar sprokkelt.
Als je gewoon netjes en eerlijk rijdt is dat zo voor elkaar