Antheman schreef:
Maar waarom wordt ze dan bij de rest gezet????
Zij heeft kennelijk de laagste rangorde, gezien het incident toen je haar net had.
En dan nu weer. Je moet haar beschermen hoor! Ze is niet fit, ze is kreupel, kan zich nauwelijks verdedigen.
En over het land opgaan, vraag of er een draad tussen kan. Kan ze wel met paard van je vriendin?
Wat zegt je stalhouder?
Ze staat nu nog met Chubby samen in de paddock de haf staat in het weiland (met blub vooraan) er aan vast er zit een hek tussen. Kennelijk zijn ze gaan vechten over het hek heen en heeft Kaylee zo dr moddervoeten opgelopen die ze normaal nooit heeft omdat ze houtjes staat
Snap jij hem ik dus niet snap niet he ze aan die moddervoeten komt maar goed dat terzijde. Volgende week gaan ze dus op het land en ze willen 1 kudde. Nu heb ik al aangegeven dat als ze kreupel is (ook op advies van fysio) ik er geen ander bij wil hebben. Had hij met de eigenaresse van chubby afgeproken dat zei ze volgende week met zn 3-en op het land zet en erbij blijft omdat ze dan vrij is overdag. Dus heb maar weer benadrukt dat ik dat voorlopig niet wil denk kunnen ze wel mooi afspreken maar kreupel is kreupel. Dus hoop dat ik wel duidelijk ben geweest en dit niet teveel gezeur geeft anders kan ik zo weer op zoek naar een andere stal.
Nee ben nu echt op het punt dat als het na de zomer gezeur blijft op de stal en Kaylee nog steeds iedere keer ziek ben dat ik ze maar weg moet doen. Ik ga hier aan kapot kan het niet meer aan. In de omgeving is hier overal wel wat op de stallen gaat meestal alleen om het geld. Kan het mis hebben maar ja kan nu eenmaal niet dat paard voor de 4e keer in een half jaar verhuizen. Nu ook weer met voeren. Was afgesproken dat we ze zelf ook hooi mochten geven dat is dus na een week al teruggedraait. Nu krijgen ze voor half 8 hooi en dan meestal pas na half 9 in de avond weer
Kan wel weer gaan bijvoeren maar ja € 248.00 in de maand voor buitenbak, zelf binnenhalen, water geven en uitmesten (dus eigenlijk doe-het-zelf stal) dat word mij te vaal. Maar ja ik weet het allemaal niet meer hoor overal beloven ze je gouden bergen tot je er een week of wat staat....
Nee paarden heb er mijn buik vol van dat geluk is voor mij niet weggelegt blijkbaar. Hoop maar dat ik morgen geen boxrust te horen krijg ofzo en ze gauw opknapt want anders zijn die maanden fysio om spieren weer te kweken ook voor niets geweest.