. Maar als mijn huidige wollen zadel aan vervanging toe is, ga ik voor zo n vachtzadel. Maar dacht dat mss western wel iets voor jou was.http://badlandsequine.com/page/2557/Gho ... e%20Models
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
. Maar als mijn huidige wollen zadel aan vervanging toe is, ga ik voor zo n vachtzadel. Maar dacht dat mss western wel iets voor jou was.
ja ben 100% fan
, buitenzinnig heeft een leuke nieuwe website.
) houten westernbeugels en mijn ghostje
Kan me goed voorstellen dat jullie van de wap zijn. Hoe is het vandaag?
Heb gisteren voor het eerst sinds een week weer met mijn eigen bf Cheyenne gereden, maar miste stiekem toch wel de A-zit van de Ghost Roma die ik mocht testen van stalgenoot. Snif!
Die van jou is geen piccolo vrees ik alleen? Gave bbp, ziet er heerlijk comfortabel uit!
hoe/wie/wat/waar? Ben niet nieuwsgierig hoor
Fabster schreef:@Sonja; ja, ik ga gewoon verder met dezelfde afstanden. Alleen met minder snelheid, inderdaad. Ach ja. Soms is het wat t is....
. Ze is nogal een opgewonden standje: staken, achteruit, omdraaien, etc. Maar we gaan gewoon verder. Van de week ging t wel. Binnen de 2 uur aan de fiets, 2 uur 11 rijdend, maar moeder mee op de fiets. Vorige week 2,5 uur en toen zat ik in de greppel. Maar kan me niet schelen. We doen 2x in de week dat rondje. En hopelijk gaat t ooit beter. Maar ze wil liever de andere kant op het bos in. Maar met al due dazen heb ik daar nu geen zin in. 
Heleennn schreef:Ik heb 100% zeker een LBE hahaWat grappig wel, wist niet dat hier benamingen voor waren. Maar ze past volledig in het plaatje! Is een stoere, dappere merrie met een pittig dominant kantje wat de nodige discussie teweeg kan brengen tijdens de training
, ben ook zo jong ni meer en heb totaal geen lenigheid in mijn lijf hahaha...moet ik dringend weer wat aan doen.
Fabster schreef:Caj is een fjord en niet al te groot. Ik gebruik thuis ook altijd een opstap, maar buiten kan dat niet altijd. Dan is het wel fijn dat ze niet zo groot is. Ik ben nl ook niet al te lenig. Ik moet er soms ook wel eens af, maar op dat rondje gaat dat steeds beter en kan ik blijven zitten.
, ben al blij da jij dat zegt hahaha. Jet meet 150cm ongeveer, schat ik zo en dat is al veel vind ik, terwijl het eigenlijk niet zo is. Ik schaam me soms dood als ik op de bbp moet geraken zonder beugels
Maar mijn Sjaak (zie RBE) is boven de 1.65. Daar kan ik mét beugels niet eens op zonder opstap! Dus als ik ooit met hem naar buiten ga en ik moet afstappen, dan ben ik bang dat het lopen wordt

maar bij de Cheyenne mist ik wat steun bij m'n knieën en bij de barrydale reed ik m'n knieën juist weer open aan de wrongen....*zucht*
jammerdebammer!
Vond ik toch wel heel netjes van mezelf haha