Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
evita_ schreef:Ik neem geen dieren in een kooitje meer.
evita_ schreef:we hebben er een half jaar gewoond en ook echt in de wildernis overleeft. Foto's zijn mooie plaatjes maar niks vergeleken de geuren, kleuren en het gevoel wat je krijgt als je daar bent.
evita_ schreef:Deze schildpadjes worden heel groot (waar je op kunt zitten). In september ga ik weer naar Zuid Afrika. Nog even een enge foto van mij, weten jullie ook gelijk hoe ik eruit zie. Dit heb ik niet bij de mestkever gedaan trouwens
opala schreef:evita_ schreef:we hebben er een half jaar gewoond en ook echt in de wildernis overleeft. Foto's zijn mooie plaatjes maar niks vergeleken de geuren, kleuren en het gevoel wat je krijgt als je daar bent.
Ik geloof je graag. Een half jaar nog wel en dan ook nog van plaats naar plaats getrokken?
Jovarna schreef:...de fase - waarin veel schildpadjes toch dood gaan vanwege de belabberde omstandigheden waarin ze door mensen gehouden worden - overleefd en zijn in zo'n 20 jaar uitgegroeid tot behoorlijk grote en sterke schildpadden....
evita_ schreef:Ja eigenlijk heel Zuid Afrika doorgereist.
Lenneke_ schreef:Ik zou graag een keer naar Scandinavie of IJsland of Ierland ofzo willen.
Dat trekt me meer dan die zuidelijke landen.
opala schreef:evita_ schreef:Ja eigenlijk heel Zuid Afrika doorgereist.
Bofkont, maar dan heb je ook vast heel veel ellende gezien, arme mensen enz.